MrsG Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #301 Del Skrevet 9. februar 2008 åh, fikk sløret mitt idag! juppiii!! bestilte meg et fra ariela.no. sånn "design selv"-opplegg. ble kjempefint! helt enkelt, med en tynn kant av sølvtråd. ca 1 meter langt. hadde også bestilt smykke derfra. har sett det flere steder på ebay bl.a. og jeg innbiller meg at en eller annen her inne også har makent.. smykket mitt! det er kjempefint! veldig fornøyd! var hos mamma og pappa en tur idag og besøkte kjolen min gadd ikke prøve kjolen, siden jeg skal det neste helg, men tror det blir innmari fint sammen altså. har et smykke(sett) til også.. som jeg så at de hadde på ariela.no også.. kosta 300 der. jeg kjøpte mitt på hamar, for 125 :D perlesmykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. februar 2008 #302 Del Skrevet 10. februar 2008 Lurte bare på hvor du har bestilt sjelevarmeren din? Den var så søt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #303 Del Skrevet 10. februar 2008 sjelevarmer'n kommer fras somaras.no kan få kjøpt min om du vil, for fargen passet ikke til kjolen min. (varmer'n er i ivory, kjolen er mer hvit..) den er kjempesøt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. februar 2008 #304 Del Skrevet 10. februar 2008 Hmm..da tror jeg ikke den passer til min kjole heller. Men den var veldig søt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 10. februar 2008 #305 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg ble ikke litt irritert når jeg så lokalet du skal ha... vi lette dødslenge vi for å finne noe i området rundt her... kom aldri opp... Det var sinnsykt fint... Men fordelen vår er jo at det er nærme og vi får ha alkoholen selv... De smykkene var kjempefine.. likte spesielt det nederste jeg da... du har kjøpt i hamar ja... hmm hvor? Sliter med å finne smykke til kjolen jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #306 Del Skrevet 10. februar 2008 jepp, vet ikke hva butikken heter, men den ligger på Torghjørnet. tror de har flyttet inn hos Papaver nå.. skulle hvertfall det da jeg var der! de kan helt sikkert hjelpe deg, de lager visst på bestilling og sånn også billig var det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #307 Del Skrevet 10. februar 2008 3 måneder igjen!!! weeeee!!! :rødme: :banantroll: :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. februar 2008 #308 Del Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer med bare 3mnd igjen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 10. februar 2008 #309 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) 3 måneder igjen!! Endret 10. februar 2008 av Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. februar 2008 #310 Del Skrevet 11. februar 2008 Grattis med MINDRE ENN 3 måneder igjen!!! Har du funnet deg sko forresten? Hvilken skostr bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #311 Del Skrevet 11. februar 2008 har ikke sko enda, nei. bruker.. 40 sånn ca. hmm.. sitter å vurderer sterkt å gå å svømme litt.. hadde ikke hatt vondt av det, for å si det mildt... jaja, får se om jeg gidder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeeha Skrevet 11. februar 2008 #312 Del Skrevet 11. februar 2008 Vi har samme bryllupsdato du og jeg. Morro å lese dagboka di. Nå skal jeg jammen meg få satt meg ned å begynt planleggingen ordentlig jeg også. Hittil kan jeg kun krysse av på vielse- og festlokaler, kjole samt invitasjoner. Huff.. blir ikke bare litt småstressa når jeg leser om alle som har stålkontroll på bryllupet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 11. februar 2008 #313 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Innom og :danser::danser::danser::danser::danser: litt for nedtellingen har passert 3 mnd, og for slør og flotte smykker! Gubban... Nå er det jammen ikke lenge igjen altså! Endret 11. februar 2008 av Anea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #314 Del Skrevet 11. februar 2008 yeeha: så gøy da! hvor gifter du deg? du får få deg bryllupsdagbok her, det er veldig greit å ha oversikten altså! må skryte litt av meg selv å da... dro å svømte idag jeg, tjoho! var i svømmehallen i nesten to timer.. hehe. deilig med boblebad og damp-badstu også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 11. februar 2008 #315 Del Skrevet 11. februar 2008 Åh, du e flinke Åsså 2 timar da!! Blir bare me tanken her sko liksom gå så masse tur...men de regne jo heila tiå jo!!!! (Å regntøy fins ikkje ) Giddalause.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 12. februar 2008 #316 Del Skrevet 12. februar 2008 Gratulerer med under tre måneder igjen Det nærmer seg virkelig for oss nå, blir litt stresset jeg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 14. februar 2008 #317 Del Skrevet 14. februar 2008 Så bilder av et bryllup i Hamardomen i går. Var såååååå fint!!!! Gleder meg skikkelig på dine vegne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #318 Del Skrevet 14. februar 2008 Anea: ååå, så gøy! var det fint?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 14. februar 2008 #319 Del Skrevet 14. februar 2008 Det var kjempeflott! Lyset spilte så fint, og alt så bare helt perfekt ut. Søren at jeg ikke husker hvor jeg så det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 14. februar 2008 #320 Del Skrevet 14. februar 2008 Å! Å! Å! Jeg husker det!! :hoppe: Det var på Finn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå