Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)

MrsG

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk for skryt :)

da har jeg skrevet ut alle invitasjonene på nytt... puh. får prøve å gjøre dem ferdige imorra..

sa jeg at jeg har bestilt frimerker med bilde av oss på??? (jada jada.. tatt litt av, men.. de er jo så søte da.. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*

Kjempeflotte lokaler :-D Ser virkelig superfint ut der :-D

sa jeg at jeg har bestilt frimerker med bilde av oss på??? (jada jada.. tatt litt av, men.. de er jo så søte da..

Åååååå... det er jo supersøtt da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da er så godt som alle invitasjonene ferdige.. igjen.

nå MÅ jeg bare få bestilt meg en frisør, og kjøpt meg sko. frisøren haster vel igrunn mest. resten har jeg noenlunde under kontroll nå. tror jeg.

så gøy at dere liker lokalet vårt! vi syns det er kjempefint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også frimerke av oss med bilde på :) Fikk det i julegave. Var en skikkelig overraskende og koselig julegave :) De er så søte de frimerkene. Men vi fikk 20, ble litt for lite.. skulle hatt noen til ja.. men det er ikke alle som trenger. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83: vi regner rundt 1000 pr person, med drikke til maten. drikke etterpå kommer utenom. kommer nok ikke til å ha fri bar. har ikke tenkt så mye på det ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mrsG!

Nå har jeg lest gjennom hele dagboken din! Så utrolig mange fine løsninger og planer dere har! Har selv bodd i Hamar, og domkirken er jo bare så flott! Også Høsbjør...sukk..Skulle så gjerne ønske det hadde ligget et annet sted i landet i september.. hehe:) Vil gjerne se kjolen din, så jeeg sender deg mailadr min på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri: takk for masse skryt :) sånt liker vi :fnise:

ja, tror det blir bra jeg også. har du bodd på hamar ja? kjenner du til noen flinke frisører der da kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... såpass.. ja da skjønner jeg at det ikke blir fri bar ja...

Vi hadde ikke hatt råd til å ha det på et slikt sted vi....

Men synes samfunnshus er greit. Vi må jo ordne alt selv, men som de festløvene vi er, så synes vi det er kjipt å avslutte kl 02. Natten er jo ennå ung... :hoppe:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83: vi kunne holde på så lenge vi ville ;) også er det brunch istedet for frokost dagen etter (er vel forsåvidt det samme, bare litt seinere.. :fnise:) fra 10 til 12 ellerno. DET er fint da hehe.

ja det er litt dyrt, men det får så være. vi vil ha minst mulig stress selv, så da betaler vi heller litt ekstra for å slippe å gjøre mest mulig praktiske ting selv..

har "vært med" å ordne til bryllup en gang selv i fjor, og det gjør jeg bare ikke igjen! og det var kun den ene dagen før bryllupet som jeg var med... og ikke har vi masse familie i umiddelbar nærhet som kan hjelpe oss heller så... da ble det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83: vi kunne holde på så lenge vi ville ;) også er det brunch istedet for frokost dagen etter (er vel forsåvidt det samme, bare litt seinere.. :fnise:) fra 10 til 12 ellerno. DET er fint da hehe.

ja det er litt dyrt, men det får så være. vi vil ha minst mulig stress selv, så da betaler vi heller litt ekstra for å slippe å gjøre mest mulig praktiske ting selv..

har "vært med" å ordne til bryllup en gang selv i fjor, og det gjør jeg bare ikke igjen! og det var kun den ene dagen før bryllupet som jeg var med... og ikke har vi masse familie i umiddelbar nærhet som kan hjelpe oss heller så... da ble det sånn :)

Men da er det jo kjempeflott!! :jepp: Er ikke vant til at man får holde på så lenge man vil på slike lokaler, så da er det jo et ganske attraktivt tilbud!!

Hadde vi hatt større budsjett ville nok vi også valgt et slikt sted tenker jeg!

Skjønner veldig godt det der med at det er stress å lage til!! Heldigvis har sambo hele familien sin i umiddelbar nærhet, så vi har mange som kan hjelpe oss. Så vi blir nok 8 stk som skal ordne til der oppe på dagen før, så da går d greit.

Har dere bestemt dere for hva dere skal ha til middag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikke helt bestemt oss enda... tenker noe slags ørret til forrett, indrefilet av okse til hovedrett og muuuuligens pannacotta til dessert. med noe slags sjokolade og bær til...

hva skal dere ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke helt bestemt oss enda... tenker noe slags ørret til forrett, indrefilet av okse til hovedrett og muuuuligens pannacotta til dessert. med noe slags sjokolade og bær til...

hva skal dere ha?

Mmm! Høres godt ut! Pannacotta er kjempegodt!! :sikle:

Vi skal ha reinsdyrstek med baconsautert (tror det heter det) rosenkål, babygulrøtter, poteter, fløtesaus og rørte tyttebær. Til dessert skal vi ha frisk fruktsalat med krem.

Valgte å droppe forretten.

Til nattmat skal vi ha sodd, rundstykker og smør.

Og masse masse kaker da! Hehe.. :jepp:

Så tror nok ingen skal gå sultne nei.

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri: takk for masse skryt :) sånt liker vi :fnise:

ja, tror det blir bra jeg også. har du bodd på hamar ja? kjenner du til noen flinke frisører der da kanskje? :)

Så utrolig nydelig kjole..akkurat sånn som jeg liker også..sukk. Ja, jeg har bodd på Hamar, og er faktisk frisør selv. Men av frisører i Hamar så vet jeg det er dyktige frisører på Perry (synes å huske ei som heter Liv Kari og ei som har jobbet i Oslo på Perry..), Kriss er også flinke og på Madonna jobber en av norges flinkeste frisører ( Pål ett-eller-annet). Ville ikke anbefale deg å gå for bryllupspakke med hodebunnsmassasje samme dag som du skal sette det opp. Dette pga av at håret blir da vasket, og håret bør ikke vaskes samme dag som det skal settes opp. Det bli blankere og håroppsettet sitter bedre når håret ikke er nyvasket. Hjalp dette litt? Om du lurer på noe mer så kan jeg godt forhøre meg litt for deg.

Blomstertips i Hamar: Papaver på torghjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

siri: takk for tips!

har vært innom Kutt & Chriss, er oppe til vurdering ;) hadde håpt på å få frisør i gå-avstand til brudesalongen der jeg skal "kle på meg".. :fnise: (ligger i Strandgata 37..)

blomster skal søstra mi fikse :) men de har veldig mye fint på Papaver, ja!

og vi har bestilt fotograf Klingwall :)

hva syns du er passende pris for oppsetting av hår? (har sånn halv-langt hår.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige lokaler dere til slutt har fått dere!! Og det høres ut som dere får god mat også! Høres ihvertfall bedre ut enn piggvar! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siri: takk for tips!

har vært innom Kutt & Chriss, er oppe til vurdering ;) hadde håpt på å få frisør i gå-avstand til brudesalongen der jeg skal "kle på meg".. :fnise: (ligger i Strandgata 37..)

blomster skal søstra mi fikse :) men de har veldig mye fint på Papaver, ja!

og vi har bestilt fotograf Klingwall :)

hva syns du er passende pris for oppsetting av hår? (har sånn halv-langt hår.. )

Prisen kommer veldig an på hvor mye jobb det er(opprulling/avansert oppsett/div pynt/makeup) Så fra 2500-4000 er vanlig,mend et kommer jo også an på hvor god service du får også. Mange frisører stenger så det ikke kommer andre kunder mens du er der f.eks. Forhør deg, og følg magefølelsen:) Mange frisører har også "skrytebøker" som du kan se i:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, har vært innom å spurt litt rundtomkring om priser.. ligger på 600-900 pr time.

det ordner seg vel... det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...