Gå til innhold

Top Model 2007

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mann_*

Som mann må jeg vel si at det er svært få av deltagerene i Top Model (både norsk og amerikansk versjon) som er spesielt pene. Hvis man går rundt i Oslo sentrum vil man i løpet av 5 minutter se mange jenter som er betraktelig vakrere.

Men så er vel kanskje poenget heller å ha et spesielt utseende. De mest ettertraktede modellene man ser i Paris er jo heller ikke særlig pene, i hvert fall ikke etter min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det sier jo de i bransjen selv også. Det er ikke et nydelig ansikt som gir deg 1. plassen. Kroppen skal være på en spesiell måte og du skal ha et uttrykk/være fotogen. Mange ganger ryker de med penest ansikt tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lurer litt på hvem de er modeller for da? Hvis alle er enig i at de ikke er spesielt pene, hva er vitsen? Det snakkes jo mye om at de er dårlige forbilder for unge jenter osv, men jeg tror de færreste ungpiker går rundt og drømmer om å se ut som en catwalk-modell fra Milano. De er jo ikke sexy for vanlige mennesker. De har et helt spesielt uttrykk som bare finnes i moteverdenen. Ofte ser de mest ut som en blanding mellom kvinne og mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I "motsetning" til i den vanlige verden så er det kroppen som er aller viktigst, fordi de skal gå med moteklær. Med den rette sminken kan mange se spesielle og vakre ut, men kroppen er det vanskeligere å gjøre noe med, tror det er det aller viktigste i modellverden.

Jeg synes egentlig at mange modeller, som Tyra, Vendela osv. er nydelige både i kropp og ansiktet da. Tyra er vel spesiell på den måten at hun er den mest formfulle modellen med en så stor karriere. Kanskje de aller største er de som har både kropp og ansikt? For når jeg ser på catwalken sånn generelt så er jeg enig i at mange ser ut som en blanding mellom menn og kvinner.

Nå er det jo mange dragartister og transer som mener (kanskje rett også) at menn er de vakreste modellene. De har de smale hoftene, ingen pupper og de lange bena som en modell skal ha. De må bare få på seg litt sminke først :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men synes fortsatt Ivanna har tatt best bilder de siste gangene. Men var jo ingen overraskelse at Kamilla vant, virket som de bestemte seg for en god stund siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men synes fortsatt Ivanna har tatt best bilder de siste gangene. Men var jo ingen overraskelse at Kamilla vant, virket som de bestemte seg for en god stund siden...

Jeg var faktisk helt overbevist over at Polina kom til å vinne jeg. Synes det har virket sånn hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var faktisk helt overbevist over at Polina kom til å vinne jeg. Synes det har virket sånn hele veien.

Tiltredes.

Jeg er litt usikker på valget. På den ene siden er det jo fint at den mest sympatiske vant, og hun er definitivt flink. Men jeg må innrømme at jeg synes kanskje Polina er den som har mest modell i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så lenge personon som vant har et snev av empati,,, nei ikke empati engang. Et snev av sympati. Og medmenneskelighet så er jeg fornøyd.

Og fornøyd er jeg. I rest my case.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...