Gå til innhold

Idol 2007

MarianneE

Anbefalte innlegg

Latterlig! Hvem er de som stemmer ut Kim Rune?

Det går jo ikke ann å stemme noen UT. Du stemmer på den som du vil skal gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går jo ikke ann å stemme noen UT. Du stemmer på den som du vil skal gå videre.
Indirekte ut da, hvis you want it with teaspoon.

Ved å stemme på Bjørn-duden, har du frarøvet deg selv for enhver musikalsk integritet for resten av livet.

Men det er vel fjortisene som bestemmer i Idol.

Så får vi håpe at Glenn i finalen kan fremvise noen toner og moves som kan røre ved de musikalsk hjernedøde individene som ikke har skjønt bæra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med denne jentekrisen i Idol. Men Åste, jaja...hun er litt traust på en måte. Det er Glenn også, Kim Rune passer bedre til musicals og showtunes, og Bjørn Johan er en fjortis som er glemt etter 2 mnd. Det var nå min mening. (...)
Jeg synes Glenn, Åste og Kim Rune var de desidert 3 beste. Hvem av de 3 som var best, hadde jeg ikke gjort meg opp noen formening om.

Jeg har et par kompiser som syntes det var ille at Linnea røk ut. Og dette er karer (30+) som er relativt musikkinteresserte... Det beviser at trynefaktoren - dessverre - har en litt for stor makt i dette gamet.

Tror nok jeg er litt for gammel for Idol-gamet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertine hadde ikke gått videre fra innledende runder.... huff så dårlig!

Helt enig! Det var spinkelt! Flaut faktisk. Også sto hun jo bare og viftet med den venstre armen hele tiden, og viste frem den svarte neglelakken. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenn er så kjedelig at jeg får helt fnatt. Typisk karaokesanger som passer på den lokale puben. Han kommer til å bli glemt like fort som du kan si Kjartan Salvesen.

Kim-Rune har litt pinlige fakter, men det er hvert fall noe originalt over gutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk Åberg
Ved å stemme på Bjørn-duden, har du frarøvet deg selv for enhver musikalsk integritet for resten av livet.

Men det er vel fjortisene som bestemmer i Idol.

Heldigvis er smaken som baken. Jeg kunne sagt det samme om f.eks. Åste, så ædda bædda :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Glenn synger best... Men det er noe ved han jeg ikke liker, klarer ikke sette fingeren på hva det er?

BJ er søt (minner om min første kjæreste) og han har en veldig fin stemme, så jeg håper at han vinner! :)

Synd han virket så nervøs i går, skalv på hånden, han bør slippe seg opp litt mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenn er så kjedelig at jeg får helt fnatt. Typisk karaokesanger som passer på den lokale puben. Han kommer til å bli glemt like fort som du kan si Kjartan Salvesen.

Kim-Rune har litt pinlige fakter, men det er hvert fall noe originalt over gutten.

Karaokesanger? :ler: Ja, særlig ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ser i begynnelsen av tråden var det flere (i hvert fall jeg) som mente at Glenn og Bjørn Johan ville ryke ut først fordi de var så anonyme. Og look hvem som er i finalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åste og Glenn skulle vært i finalen begge to :sur:

Ser i vg at Glenn har seilet opp som favoritt, men er stygt redd for at det ikke varer og at han ryker neste fredag :tristbla:

Fordi det er alt for mange fjortisjenter som synes BJ er såååå skjønn.

Akkurat som jeg synes Glenn er sååå skjønn :fnise: Men desverre finnes det flere fjortisjenter som ser på Idol enn sånne som meg :ler:

Tror faktisk at de som var fjortiser i den første sesongen fortsatt ser på idol, og forhåpentligvis har de vokst opp. Derfor tror jeg at det med fjortisstemmene er litt overdrevet. Flere av de voksne i min familie både ser på og stemmer. Blir litt feil og alltid skylde på fjortisene fordi en ung og kjekke gutt ikke ryker ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk at de som var fjortiser i den første sesongen fortsatt ser på idol, og forhåpentligvis har de vokst opp. Derfor tror jeg at det med fjortisstemmene er litt overdrevet. Flere av de voksne i min familie både ser på og stemmer. Blir litt feil og alltid skylde på fjortisene fordi en ung og kjekke gutt ikke ryker ut.

Veldig enig med deg i det. Ser at det er flere i tråden som skylder på fjortisjentene for at Bjørn Johan har kommet så langt. Venninnene mine jeg jeg heier alle på ham, og vi er i midten av 20-årene med normalt god musikksmak. Og jeg kjenner folk i alle aldersgrupper som heier på ham også. Så det er et litt mislykket forsøk på bortforklaring å bare skylde på fjortisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er over 30 og jeg har likt Bjørn Johan hele veien, men jeg tror nok også han får endel fjortisstemmer. Han er fryktelig søt da også har han noe originalt i stemmen synes jeg. Men de siste ukene synes jeg Glenn har vokst og nå vet jeg ikke helt hvem jeg heier på. Blir glad uansett hvem som vinner nå, tror jeg. Likte aldri Kim Rune noe særlig, så greit at han røk ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAAAAAAAAAAAA

GLENN VANT!!!

:danser: :juhu: :danser:

:juhu: :danser: :juhu:

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...