Gjest marihan Skrevet 8. desember 2007 #441 Del Skrevet 8. desember 2007 Nå som Åste er røket ut, er Glenn min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #442 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg syns lydteknikerne burde justert lyden bedre i forhold til ham. Lydteknikerens oppgave er faktisk ikke å skru opp de svake og skru ned de sterke. De ulikes egenart må komme frem ut fra det utgangspunktet som er. Er det en sang som har rolige og lavt-volum-partier, blir det feil om lydtekniker skrur opp disse partiene til sterkere volum: da ødelegger en sangens egenart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. desember 2007 #443 Del Skrevet 8. desember 2007 Lydteknikerens oppgave er faktisk ikke å skru opp de svake og skru ned de sterke. De ulikes egenart må komme frem ut fra det utgangspunktet som er. Er det en sang som har rolige og lavt-volum-partier, blir det feil om lydtekniker skrur opp disse partiene til sterkere volum: da ødelegger en sangens egenart. Men blir ikke det litt urettferdig overfor de som har en mer stillferdig måte å synge på? Man kan jo risikere å drukne helt, selv om man er flink til å synge. Forøvrig så syns jeg det er fint at Kim Rune har sin egen scenepersonlighet, og jeg opplever ham ikke som kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #444 Del Skrevet 8. desember 2007 Men hva er det med klessmaken til Benedicte forresten? Mariann er jo morsom, men Benedicte har en helt merkelig stil, syns jeg. Hun opptrer mer offentlig i Norge nå enn da hun bodde her...kanskej ikke Frankrike er tipp-topp likevel. Borte bra-hjemme best, osv. Hun har en dårlig klessmak. Hun mangler stil og raffinement. Slikt skjer ofte med småbarnsmødre: delegger på seg og blir så husvarme at de ikke følger med på kropp og velvære-trendene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 8. desember 2007 #445 Del Skrevet 8. desember 2007 Nå som Åste er røket ut, er Glenn min favoritt. Helt enig. Og når det gjelder klesstilen til Benedicte og Mariann. Så er jo Benedicte den som har en bra klesstil av de to. Det som Mariann har på seg er jo helt forferdelig. Hadde aldri visst meg offentlig i det tøyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. desember 2007 #446 Del Skrevet 8. desember 2007 Helt enig. Og når det gjelder klesstilen til Benedicte og Mariann. Så er jo Benedicte den som har en bra klesstil av de to. Det som Mariann har på seg er jo helt forferdelig. Hadde aldri visst meg offentlig i det tøyet. Det hadde ikke jeg heller, men det er gøy å se på. Det hun har på seg er jo kostymer. Benedicte sine klær er mer vanlige klær, men de blir på en måte enda styggere siden det er vanlige klær. Mariann har en klar tanke bak det hun har på seg, mens Benedicte sine klær ser mer eller mindre tilfeldige ut. Håret hennes i går passet henne heller ikke. Hun er en nydelig dame, så jeg syns hun burde fått noen bedre tips fra stylistene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 8. desember 2007 #447 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg håpet på Åste og Glenn i finalen jeg, så da går jeg for Glenn nå! Synd at Åste røk ut i går, men henne hører vi garantert mere fra uansett så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #448 Del Skrevet 8. desember 2007 Hun er en nydelig dame, så jeg syns hun burde fått noen bedre tips fra stylistene. Mariann er vakker men hun har nok hatt komplekser for sin skjløydhet gjennom mange år. Nå når hun endelig har operert bort skjeløydheten (det var på tide!) kan hun slappe mer av. Den utagerende klesstilen har kanskej vært et resultat av komplekser for skjeløydhet. Nå kan hun begynne å kle seg som en vakker dame og oppføre seg mer anstendig og feminint - noe som kler henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. desember 2007 #449 Del Skrevet 8. desember 2007 Mariann er vakker men hun har nok hatt komplekser for sin skjløydhet gjennom mange år. Nå når hun endelig har operert bort skjeløydheten (det var på tide!) kan hun slappe mer av. Den utagerende klesstilen har kanskej vært et resultat av komplekser for skjeløydhet. Nå kan hun begynne å kle seg som en vakker dame og oppføre seg mer anstendig og feminint - noe som kler henne! Jeg snakket egentlig om Benedicte i sitatet. Kanskje du har rett, men ellers så syns jeg det er morsomt at hun er så sprø som hun er, uavhengig av grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #450 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg snakket egentlig om Benedicte i sitatet. Kanskje du har rett, men ellers så syns jeg det er morsomt at hun er så sprø som hun er, uavhengig av grunn. Ok, Benedikte er søt nok hun, men kanskje en smule overvektig og godslig etter at barna kom trillende ut :kaffe: Da er det mer snert i gamlevenninnen Ingrid Bjørnov som er orientert og morsom i "Nytt på Nytt"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. desember 2007 #451 Del Skrevet 8. desember 2007 Ok, Benedikte er søt nok hun, men kanskje en smule overvektig og godslig etter at barna kom trillende ut :kaffe: Da er det mer snert i gamlevenninnen Ingrid Bjørnov som er orientert og morsom i "Nytt på Nytt"... Overvektig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 8. desember 2007 #452 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvem er denne artige gjesten som løper rundt på forumet for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #453 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvem er denne artige gjesten som løper rundt på forumet for tiden? Nå ja, ha litt overbærenhet med en utlogget fast bruker som kjeder seg. Det er alltid en utlogget, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 8. desember 2007 #454 Del Skrevet 8. desember 2007 Jaja, knock yourself out! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #455 Del Skrevet 8. desember 2007 Synd at Åste røk ut i går, men henne hører vi garantert mere fra uansett så... Ja, det var synd! Håper vi hører mer fra henne, kanskje en CD? Da gjenstår det bare for BJ å vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 10. desember 2007 #456 Del Skrevet 10. desember 2007 Synd med denne jentekrisen i Idol. Men Åste, jaja...hun er litt traust på en måte. Det er Glenn også, Kim Rune passer bedre til musicals og showtunes, og Bjørn Johan er en fjortis som er glemt etter 2 mnd. Det var nå min mening. Synes Benedicte er flott, jeg, men har aldri fått dreisen på min egen klesstil heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 14. desember 2007 #457 Del Skrevet 14. desember 2007 Bertine hadde ikke gått videre fra innledende runder.... huff så dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #458 Del Skrevet 14. desember 2007 Endelig er Kim Rune ute Heia Glenn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. desember 2007 #459 Del Skrevet 14. desember 2007 Bertine hadde ikke gått videre fra innledende runder.... huff så dårlig! Det tenkte jeg også... Er veldig fornøyd med finalistene og gleder meg til fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 14. desember 2007 #460 Del Skrevet 14. desember 2007 Latterlig! Hvem er de som stemmer ut Kim Rune? Bjørn-duden er desidert dårligst av de tre som var igjen. (Og Åste var bedre enn Bjørn-duden). Jeg er forsåvidt ikke så veldig overrasket, så lenge det (så vidt jeg husker) kun ble 52%/48%-seier til Kurt vs. Gaute i sin tid. Musikk handler beklageligvis ikke så mye om hvem som kan å synge. Hvis Glenn ikke vinner finalen, skal jeg for faan aldri se på Idol igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå