Gå til innhold

Idol 2007

MarianneE

Anbefalte innlegg

Synes Mariann er morsom jeg. Hun ser festlig ut, og jeg flirer hver gang jeg ser henne myse ut bak brillene :ler: Hun er et skikkelig showmenneske, og tror hun kan bidra med litt liv i dommerpanelet. Mye kulere hun enn Benedicte Adrian i alle fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes Mariann er morsom jeg. Hun ser festlig ut, og jeg flirer hver gang jeg ser henne myse ut bak brillene :ler: Hun er et skikkelig showmenneske, og tror hun kan bidra med litt liv i dommerpanelet. Mye kulere hun enn Benedicte Adrian i alle fall..

Enig! Var litt skeptisk til henne først, og tror i alle fall jeg hadde blitt psyka ut om jeg skulle sunget foran henne. Men hun lager liv, det er sikkert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariann er morsom, ja, og selvsagt kulere enn Benedicte Adrian. Men noen må jo si de fornuftige tingene...og det synes jeg Benedicte gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ledd meg ihjel om jeg skulle sunget foran Mariann og kom inn og så DE brillene og DET knallgule håret! :hoho: :hoho: Hun er morsom, det skal hun ha for. Ser ut som en tegneseriefigur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - virker fullstendig sprø, men hun er utrolig festlig!

Benedicte synes jeg virker veldig fornuftig, hun sier de "korrekte" tingene. Hun trengs vel hun også - kunne blitt litt mye hvis alle var som Mariann...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser virkelig ut som Benedicte akkurat har fått dødsdommen, i følge ansiktsutrykket hennes å dømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Ny favorittdeltager i Idol gjennom tidene for meg er han med fiolinen og Hakuna Matata! Han var prikklik han ene morofiguren til Harald Eia, og jeg ler fortsatt :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Ny favorittdeltager i Idol gjennom tidene for meg er han med fiolinen og Hakuna Matata! Han var prikklik han ene morofiguren til Harald Eia, og jeg ler fortsatt :ler:

:ler: Der sa du det! Er det Thomas Andrè kanskje?

Utruleg bra uttrykk i ansiktet då dommarane ikkje fekk med seg namnet hans og han måtte seie det ein gong til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Hvem er hun klovnedommern?

Unnskyld meg altså...men jeg vet ærlig talt ikke hvem hun er! :vetikke:

Han med mandolinen (1053) var veldig flink og kjekk :tommelopp: Nest siste som gikk videre!

Han med takaminegitaren, han siste som sang var utrolig flink og en kraftig flott stemme! :)

Ikke god på å huske disse navnene :fnise:

Er jeg slem når jeg sier at her i heimen ler vi høyt av de som faktisk er helt tonedøve? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han likner på x-miljøvernminister Hareide eller hva han het, han krf-karen som Harald Eia etterliknet. Synes ihvertfall jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er hun klovnedommern?

Unnskyld meg altså...men jeg vet ærlig talt ikke hvem hun er! :vetikke:

Han med mandolinen (1053) var veldig flink og kjekk :tommelopp: Nest siste som gikk videre!

Han med takaminegitaren, han siste som sang var utrolig flink og en kraftig flott stemme! :)

Ikke god på å huske disse navnene :fnise:

Er jeg slem når jeg sier at her i heimen ler vi høyt av de som faktisk er helt tonedøve? :ler:

Haha! Du husker nummeret dems, men ikke navnet!? :ler:

Han het forresten Sindre ;) Noen som vet etternavnet? Grr..

Syns han var så utrolig behagelig!

Nei, det er ikke slemt. det er jo det de legger opp til! Tror ikke det er mange som ikke gjør det egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Han får vi nok se mer til.

Mariann er vokalisten i Surferosa, noen eksempler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Haha! Du husker nummeret dems, men ikke navnet!? :ler:

Han het forresten Sindre ;) Noen som vet etternavnet? Grr..

Syns han var så utrolig behagelig!

Nei, det er ikke slemt. det er jo det de legger opp til! Tror ikke det er mange som ikke gjør det egentlig..

Vet desverre ikke etternavnet til han ...eh..nr. 1053, nei jeg mener Sindre :fnise: Han var stilig, flink, bedagelig og virket veldig sympatisk :) Han lignet litt på samboeren min på mange måter faktisk... :rødme: så da er det "lov" å si det!

Joa, det er nok maaange som får seg en god latter av de som merkelig nok tror dem kan synge :klø: og som blir så skuffet når dem får høre noe annet :ler:

Jepp! Han får vi nok se mer til.

Mariann er vokalisten i Surferosa, noen eksempler:

Er det der hun er fra ja :idesmil:

Takk for svaret og linkene - Surferosa er jo et veldig kjent norsk band det jo!

Ja, ja - hun ser jo litt "klovnete" ut som idoldommer lell da - må si det med den fargeblandingen hun har både her og der :fnise:

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Da var det Idol igjen. Hva synes dere så langt?

Tja, jeg er enig med dommerne; det har liksom ikke vært så mange "wow" så langt. Men det er jo ikke en brøkdel av de som kom videre som er vist på TV. Gleder meg til vi kommer litt lenger og de dårligste er silet ut :). Likte han franskmannen i dag :rødme: . Nydelig stemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han likner på x-miljøvernminister Hareide eller hva han het, han krf-karen som Harald Eia etterliknet. Synes ihvertfall jeg :ler:

Jaaaaaaaaa, sjølvsagt var det han! Heilt identiske var dei!!

Brannmannen idag var jo ganske nice :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...