Gå til innhold

Boikotte julen?


Gjest Pax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne ikke falt meg inn, men så er ikke jula vår fokusert rundt gaver eller ikke gaver - men rett og slett å tilbringe tid sammen med familien med god mat og drikke. Jeg elsker dette lyspunktet i en ellers mørk vinter. Gleder meg allerede til å begynne å gjøre i stand til jul her hjemme, bake og kose meg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri ha falt meg inn å boikotte jula. Men jeg elsker jula. Den handler for meg om god mat, familie, venner og gaver. Elsker å gi å få gaver. Men bare nyttig gaver og gaver man har gitt av glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke egentlig vurdert å boikotte julen, men jeg har flere ganger vurdert å være med på alternativ jul i Oslo, for å lage en hyggelig julaften til de som kommer der. Men det har ikke blitt noe av enda.

Jeg er til dels ganske enig med trådstarter på punktene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil absolutt ikke boikotte julen. Det er så koselig med jula.

Om det kommer snø er det enda bedre. *drømme*

Når det gjelder det materialistiske så kan en jo lage gaver og gi bort? Jeg setter iallefall pris på hjemmelagede gaver, fordi jeg vet at den som har lagd presangen har lagt ned endel ekstra arbeid.

Ja til jula!

Hilsen :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boikotte julen er det siste jeg kunne tenkt meg. Jeg elsker den høytiden, og allerede tidlig på høsten begynner jeg å glede meg. Den trenger ikke å være stressende i det hele tatt. Julegaver kjøper jeg bare til nærmeste familie og et par venner. Elsker å synge julesanger, pynte huset og bake julebakst. Er såpass voksen nå at jeg burde begynne å ha min egen julefeiering, for irriterer meg litt når mamma skal være så nøye på ting. F.eks at det ikke skal være for mye pynt på juletreet ellet at potetene er kokt i stykker. Det er ikke sånne ting som er viktige. Beste er når alle er blide og fornøyde. Er også veldig koselig når alle sitter sammen og spiser grøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...