Klematis Skrevet 13. november 2009 Forfatter #1581 Del Skrevet 13. november 2009 Hm, litt sånne rare stikkinger "oppi der" innimellom. Vet ikke om det er noe tegn, jeg? :klø: Men ikke noe slimpropp eller noe som kan ligne på rier, så regner med det er noen akutt fare for at jeg må kalle mannen hjem fra by'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 14. november 2009 #1582 Del Skrevet 14. november 2009 hvordan har natta gått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 14. november 2009 Forfatter #1583 Del Skrevet 14. november 2009 Den har forløpt uten særlig dramatikk... Veldig vondt i bekkenet etter all gåinga i går, så har vært mye stønning og offing hver gang jeg skulle snu meg. Men ellers ikkeno... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 14. november 2009 #1584 Del Skrevet 14. november 2009 I morgen skjer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 14. november 2009 Forfatter #1585 Del Skrevet 14. november 2009 I morgen skjer det Jeg håper du får rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. november 2009 #1586 Del Skrevet 14. november 2009 Den har forløpt uten særlig dramatikk... Veldig vondt i bekkenet etter all gåinga i går, så har vært mye stønning og offing hver gang jeg skulle snu meg. Men ellers ikkeno... Akkurat sånn har det vært her også. Kjente noe som kunne minne om en svaaaak rie like før jeg sovnet første gang, men neida... Jeg venter mest på at vannet skal gå, selv om det like godt kan starte med rier. Jeg lurer på om fødselen min er avlyst, altså Får håpe noe kan skje senere i helga, for oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 14. november 2009 #1587 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg savner virkelig den tida hvor jeg bare gikk og venta. Dere får trøste dere med at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. november 2009 #1588 Del Skrevet 15. november 2009 I dag er det dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 15. november 2009 Forfatter #1589 Del Skrevet 15. november 2009 I dag er det dagen Kanskje det? Absolutt ingenting nytt å melde, da... Har sovet uvanlig lenge i dag, kanskje det er stille før stormen? Mye mindre bevegelse inne der de siste dagene, er nesten som jeg blir litt bekymra... Men så trår hun til med noen skikkelige spark innimellom, så da må jeg vel bare tro at alt er OK? Jordmortime i morgen. Hun satte meg opp så sent på dagen at det egentlig var etter arbeidstid for henne, tror ikke hun hadde så mye tro på at jeg fikk bruk for timen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. november 2009 #1590 Del Skrevet 15. november 2009 Så kjedelig at det ikke skjer noe... Venter fremdeles jeg også Du trenger nok ikke å bekymre deg for mindre aktivitet, så lenge du kjenner skikkelige spark innimellom. Det er trangt inni magene våre nå. Her rører lillegutt forholdsvis mye på seg, men mest når jeg spiser - spesielt når jeg spiser sjokolade o.l. Får håpe du ikke får bruk for jordmortimen din imorgen! Når jeg fødte Ephelille, ringte jeg legekontoret fra fødesenga og avbestilte legetimen som jeg hadde den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. november 2009 #1591 Del Skrevet 15. november 2009 Spennende!!! Håper ventetiden ikke blir så altfor lang Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 15. november 2009 #1592 Del Skrevet 15. november 2009 Ha en fin søndag!! ( :pasha: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 15. november 2009 Forfatter #1593 Del Skrevet 15. november 2009 Så kjedelig at det ikke skjer noe... Venter fremdeles jeg også Du trenger nok ikke å bekymre deg for mindre aktivitet, så lenge du kjenner skikkelige spark innimellom. Det er trangt inni magene våre nå. Her rører lillegutt forholdsvis mye på seg, men mest når jeg spiser - spesielt når jeg spiser sjokolade o.l. Får håpe du ikke får bruk for jordmortimen din imorgen! Når jeg fødte Ephelille, ringte jeg legekontoret fra fødesenga og avbestilte legetimen som jeg hadde den dagen Nei, denne ventinga tærer på humøret Har vært greit med liv i dag, så ikke noe bekymret for det Men blir beroligende å høre hjertelyden igjen i morgen, som alltid. For jeg har lite tro på at det skjer noe før jordmortimen... Spennende!!! Håper ventetiden ikke blir så altfor lang Lykke til! Takk! Håper det snart skjer noe jeg også. Ha en fin søndag!! ( :pasha: ) Fin søndag til deg også! Og :strix: Glemmer av å drysse støv for tiden, litt selvopptatt... Vi skal ut å spise sushi med mannens bror i dag, skal bli godt å komme seg ut av huset noen timer! Og kanskje store mengder wasabi kan sette i gang fødselen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 15. november 2009 #1594 Del Skrevet 15. november 2009 Og da fant jeg ut det jeg lurte på inne hos meg selv, nemlig at du skal ha kontroll i morgen. Håper det går fint. Å, jeg vil og ha sushi! Tror jeg skal dra med meg Snoppen på det i morgen jeg. Kose deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. november 2009 #1595 Del Skrevet 16. november 2009 Ingen fødsel? Tok jeg feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 16. november 2009 Forfatter #1596 Del Skrevet 16. november 2009 Ingen fødsel? Tok jeg feil Du gjorde nok det, dessverre... Ingen endringer her, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 16. november 2009 #1597 Del Skrevet 16. november 2009 Er termin i dag eller i morgen? Synes å huske at den var i dag, men bruker ikke legen din 40+3 da kansje? Uansett kan vel lillebaby bare komme nå, ikke noe å vente på lenger! Oi, dette er spennende altså. Nå snek Lillegutt seg ut et par dager før, så jeg rakk egentlig aldri å bli lei. Husk å nyte tida nå, du får den ikke tilbake. Jeg synes det er rart å tenke på at jeg har vært gravid, er akkurat som om jeg har glemt det. Blir definitivt flere barn her i gården, må jo oppleve dette mirakelet flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 16. november 2009 Forfatter #1598 Del Skrevet 16. november 2009 Her bruker tydeligvis alle 40+2 fremdeles, og da er termin i dag. Synes ikke det er så mye å nyte akkurat nå, men kan kanskje nyte at jeg kan sitte i sofaen og strikke hele dagen Ingen dager går an å få om igjen, heller ikke de med helt nyfødt barn. Så er vel bare å glede seg over hver dag uansett hva den bringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 16. november 2009 Forfatter #1599 Del Skrevet 16. november 2009 Da har vi vært hos jordmora for siste gang. Blir det ikke fødsel snart så er det legen neste uke og sykehuset neste fredag for overtidskontroll. Hodet er fremdeles festet og visstnok laaangt nedi bekkenet! Hun viste med fingrene (ca 5 - 7 cm?) hvor langt det var igjen før hun var ute. Kommenterte flere ganger hvor langt nede hun lå, og det viket som hun trodde det ville bli fødsel i løpet av noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. november 2009 #1600 Del Skrevet 16. november 2009 Så bra! Det er jo i morgen du skal føde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå