Gossip girl Skrevet 20. april 2009 #1221 Del Skrevet 20. april 2009 Hørtes deilig ut *drømme seg til varmt strøk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 20. april 2009 Forfatter #1222 Del Skrevet 20. april 2009 Hørtes deilig ut *drømme seg til varmt strøk* Det var laaangt fra varmt der vi var da Helt i andre enden av skalaen, igrunn! Men til helga reiser jeg til Midtøsten på konferanse, så da skal det bli litt og varme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 20. april 2009 #1223 Del Skrevet 20. april 2009 Godt å lese at alt står bra til med deg. Blir så bekymret når det ikke dukker opp noen oppdateringer på en stund. Hehe, her har man virkelig meldeplikt! Så deilig med fin og eksotisk ferie. for ti uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 20. april 2009 #1224 Del Skrevet 20. april 2009 Godt å lese at alt står bra til med deg. Blir så bekymret når det ikke dukker opp noen oppdateringer på en stund. Hehe, her har man virkelig meldeplikt! Så deilig med fin og eksotisk ferie. for ti uker! Jeg også! Ville ikke si noe, men man tenker sitt med en gang Sånn er det jo ellers i livet også, om noen kommer for sent tenker hvertfall jeg ulykke eller lignende med en gang Det var godt å høre at dere har hatt en fin ferie da, Klematis Og så deilig at symptomene dine også tok seg en ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. april 2009 #1225 Del Skrevet 20. april 2009 10 uker alt Høres deilig ut med ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 20. april 2009 #1226 Del Skrevet 20. april 2009 Oi, reise til midtøsten høres spennende. ut. Lurer på hva du jobber med jeg nå Hørtes deilig ut med ferie, selv om du var litt sliten og kvalm. Jeg kjenner forresten godt igjen det med å "vite hvordan mine unger ikke skal bli" når jeg er sammen med nevøene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 21. april 2009 Forfatter #1227 Del Skrevet 21. april 2009 Godt å lese at alt står bra til med deg. Blir så bekymret når det ikke dukker opp noen oppdateringer på en stund. Hehe, her har man virkelig meldeplikt! Så deilig med fin og eksotisk ferie. for ti uker! Blir også bekymret når folk plutselig forsvinner, ja Men til mitt forsvar så ga jeg beskjed på forhånd 10 uker, ja! Jeg også! Ville ikke si noe, men man tenker sitt med en gang Sånn er det jo ellers i livet også, om noen kommer for sent tenker hvertfall jeg ulykke eller lignende med en gang Det var godt å høre at dere har hatt en fin ferie da, Klematis Og så deilig at symptomene dine også tok seg en ferie Var fint at symptomene tok ferie, ja! Er litt tilbake nå, men det er kanskje fordi jeg får mer tid til å kjenne etter når jeg ikke er så aktiv 10 uker alt Høres deilig ut med ferie! Oi, reise til midtøsten høres spennende. ut. Lurer på hva du jobber med jeg nå Hørtes deilig ut med ferie, selv om du var litt sliten og kvalm. Jeg kjenner forresten godt igjen det med å "vite hvordan mine unger ikke skal bli" når jeg er sammen med nevøene mine Blir spennende med Midtøsten, ja. Har aldri vært der før. Men blir en veldig kort tur da, får nesten en dag fri før det hele begynner. Så går det slag i slag til jeg sitter på flyet hjem. Lurer forresten på hva jeg skal pakke med meg til turen...? Er lenge siden sist jeg hadde behov for å kle meg formelt, så har ikke noe særlig passende antrekk som fremdeles er relativt moderne. Eller passer for den saks syld Den konstante sulten de siste ukene har ført til at jeg har gått opp rundt 3-4 kg... Og er relativt oppblåst. Kanskje jeg rett og slett må ut å shoppe litt tidlig-gravidklær? Tror ikke tights er så godt motatt blandt hverken dresskledde menn eller i et muslimsk land... Når det gjelder graviditeten, er jeg fremdeles litt avventende... Grugleder meg til tidlig UL. Satser på at vi får gode nyheter da og da LOVER jeg at jeg skal slutte å være negativ... Hadde egentlig trodd at innkallingen ville ligge i posten når vi kom hjem, men den gang ei. Kanskje jeg må ringe å etterlyse den? Vet ikke hvor lang tid en må forvente at det skal gå fra henvisning blir sendt til man får time? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 21. april 2009 #1228 Del Skrevet 21. april 2009 Midtøsten høres spennende ut ja - litt avhengig av hvor du skal da, kan fort bli for spennende også? Lykke til med å finne formelle (og fine) gravidklær. Hvis du finner noe setter jeg pris på tips. Håper du snart får innkalling. Jeg har null anelse om hvor lang tid slikt tar i det offentlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 21. april 2009 Forfatter #1229 Del Skrevet 21. april 2009 Midtøsten høres spennende ut ja - litt avhengig av hvor du skal da, kan fort bli for spennende også? Lykke til med å finne formelle (og fine) gravidklær. Hvis du finner noe setter jeg pris på tips. Håper du snart får innkalling. Jeg har null anelse om hvor lang tid slikt tar i det offentlige. Tror ikke det spennende på den måten der. Minner meg forresten på at jeg ifølge reiseregulativet vårt nok egentlig burde ha vært hos reisevaksinekontoret, men vet jo at jeg har alle vaksinene jeg trenger. Så for en gangs skyld tror jeg at jeg skal overse et par pålegg og bare reise (slik som alle andre gjør... hehe) Ikke noe stort håp om å finne noe fine gravidklær, altså? Har egentlig sett en butikk i byen som ser ganske bra ut. Men tror egentlig ikke jeg rekker/orker noe bytur før jeg reiser... Kanskje noen av skjørtene jeg har lar seg bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 23. april 2009 Forfatter #1230 Del Skrevet 23. april 2009 I dag har jeg storshoppet! Har til og med kjøpt mine første skikkelige gravidbukser! Veldig fornøyd med dem En dongeribukse og en svart bukse med smale ben. Den svarte tenker jeg at jeg kan bruke i mer formelle settinger med høye hæler og en blazer. Så Kirin, om det høres formelt ut nok så finnes disse på Polarn O. Pyret Hadde faktisk mye fint mammatøy på der, så det anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. april 2009 #1231 Del Skrevet 24. april 2009 Gratulerer med dine første mammabukser Og du var ganske heldig som fant, for det florerer ikke akkurat med mammaklær i butikkene... Polarn O. Pyret skal jeg også sjekke, for dem hadde jeg ikke tenkt på Også har de vel mammaklær på Barnas Hus også. I tillegg til H&M da. Og her i Trondheim har vi en butikk som heter Zip. Jeg trodde den var nedlagt, men har funnet ut at den bare har flyttet til annet lokale. Når det er sagt, så skal jeg prøve å begrense meg litt når det gjelder mammaklær. Jeg brukte forrige helg til å lete etter mammabuksene mine fra forrige gang og var over meg av lykke når jeg endelig fant dem oppe på loftet En vid dongeribukse og en smal med oppbrett nederst. I tillegg til noen mammastrømpebukser og to ammetopper. Jeg har også kjøpt meg en mammabukse på H&M, en dongeri capribukse. Den er såpass kort at den må vente til sommeren. Men ellers så blir vi jo ikke høygravide til sommeren, og siden jeg fra før har dilla på vide kjoler og tunikaer, kommer det meste av det jeg har i skapet til å passe over sommeren Jeg har skikkelig klesdilla, men mammaklærne kan man jo bare bruke en kort stund... Jeg har forøvrig begynt å bruke mammabukse nå. Synes det er skikkelig ubehagelig med vanlig dongeribukse som er trang nederst på magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1232 Del Skrevet 24. april 2009 Takk for gratulasjon, Ephemera! Hadde til og med på meg det ene paret på jobb i dag Men er redd jeg har kjøpt de litt store, virker som om de går litt mye ut. Men, men. Bedre for store enn for små! Hadde ikke tenkt å kjøpe så mye mammaklær jeg heller, så det meste av det jeg kjøpte var vide topper/kjoler som kan brukes etterpå også. Men to bukser og et skjørt kjøpte jeg, og skjørtet kan jo forsåvidt brukes senere også. Og ikke var de så avskrekkende dyre heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1233 Del Skrevet 24. april 2009 I dag har jeg forresten takket ja til å jobbe i en annen avdeling frem til permisjonen. Begynner allerede om noen uker. Blir spennende! Mannen har forresten sluppet nyheten til sine foreldre også, endelig. Så nå er katta ute av sekken der også. Har også fortalt til en i avdelingen, så regner med det sprer seg sakte med sikkert på jobb også. Nå sitter jeg klar til å gå på trening. Første spinningtime på over en måned, tror jeg! Sist begynte jeg jo å blø etter treningen, så har holdt meg borte fra deg. Men nå har jeg vært så aktiv på ferie uten at noe har skjedd, så regner med det skal gå greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 24. april 2009 #1234 Del Skrevet 24. april 2009 I dag har jeg storshoppet! Har til og med kjøpt mine første skikkelige gravidbukser! Veldig fornøyd med dem En dongeribukse og en svart bukse med smale ben. Den svarte tenker jeg at jeg kan bruke i mer formelle settinger med høye hæler og en blazer. Så Kirin, om det høres formelt ut nok så finnes disse på Polarn O. Pyret Hadde faktisk mye fint mammatøy på der, så det anbefales! Takk for tipset, jeg skal stikke innom der en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 24. april 2009 #1235 Del Skrevet 24. april 2009 Moro å kunne begynne og fortelle det litt rundt da! Fikk du trent fra deg litt på spinning i dag? Håper du får en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 24. april 2009 #1236 Del Skrevet 24. april 2009 God tur til Midtøsten! Habibi. Og ser her er det fine gravidklærtips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. april 2009 #1237 Del Skrevet 25. april 2009 Spennende med Midtøsten tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 25. april 2009 #1238 Del Skrevet 25. april 2009 Hp du har det bra på tur - og at det ligger innkalling til UL i postkassa di når du kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 30. april 2009 Forfatter #1239 Del Skrevet 30. april 2009 Da var jeg tilbake! Trøtt som en strømpe etter en nattflygning i stappfullt fly. Skulle gjerne ha flydd business, men det var fullt på business når jeg bestilte... Men har sovet noen timer nå, så hjelper litt. Var veldig fint med et avbrekk Fikk ikke akkurat tid til å se meg så mye rundt, men var veldig spennende å få snakket med masse 'eksotiske' folk. Min 'faste' gjeng ble etterhvert to Saudi-Arabere (ingen av dem gikk i sånn 'sheik-drakt', men han ene var ganske tradisjonell. Hadde giftet seg for 6 mnd siden med en jente foreldrene hadde funnet til ham og hadde fått vite for 2 dager siden at kona var gravid og var ganske skremt ) og en inder på alder med foreldrene mine med canadisk statsborgerskap som bodde i Saudi. Vi var en fin gjeng Rart å se mange menn i 'sheik'-drakt (jeg vet beklageligvis ikke hva det heter...) og damer i burka. Men alle mennene var hvertfall veldig hyggelige, og var enkle å snakke med. Snakket ikke med noen av de arabiske damene da, for det var ingen arabiske damer på konferansen. Kun 5 av 200 deltagere var damer Fikk forresten DET svære rommet! Ble oppgradert til det største rommet i prislista (mulig de hadde en supersuite som ikke sto i lista?) når jeg kom. 74 m2, to bad og to balkonger med havutsikt Glad jeg ikke måtte betale for det, for det hadde kostet 8500 kr natta! Og fantastisk service! Da jeg kom for å legge meg ved bassengkanten og lese litt så ble jeg vist til en lite privat hjørne og det ble ordnet med god, tjukk solmadrass og formsyd, kjempemykt håndkle til å ha over. Og jeg fikk en egen liten kjøleboks med seks flasker vann I løpet av den første halvtimen kom det så en dame med kalde, sitronduftende kluter, så kom hun med frossen frukt til å kjøle seg av på og så tilbydde hun seg å vaske solbrillene mine (som kostet 29.90 på H&M og har ligget i vesken min og blitt superoppskrapte, så jeg takket flau nei...) Men det beste var uansett å komme hjem igjen til mannen som måtte si flere ganger at han var SÅ glad for å ha meg hjemme igjen :rødme: Han pleier ikke si slike ting, men har plutselig blitt så veldig flink å uttrykke følelser. Tror det har vært en liten vekker for ham at noen som står oss nær har alvorlige problemer i ekteskapet og er like ved å gå ifra hverandre. Litt fælt å si, men det har vært en katalysator for oss slik at vi har blitt mye flinkere å snakke om ting. Puh, mye på hjertet etter noen dager borte, visst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 30. april 2009 Forfatter #1240 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Og har forresten fremdeles ikke hørt noe fra sykehuset ang UL Må kanskje ringe legen å få bekreftet at han faktisk har sendt den på mandag... Var turnuslegen jeg var hos som skulle ordne med det, og det var hans første henvisning. Så jo at han skrev den, men kanskje han glemte å printe ut og sende den? Legen som var innom for å hjelpe ham sa hvertfall at det kom noen for å hente dem senere samme dag, så vet de ikke sendes inn elektronisk. Endret 30. april 2009 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå