Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oljemaling er kanskje ikke noe særlig nei. Har ikke satt meg så inn i hva man kan og ikke kan male med, men vannbasert regner jeg med er greit.

Nja, har vel hørt at man helst skal ha maske når man har vannbasert også. Men tror det er verst tidlig i svangerskapet...

Dessuten når man lufter bra tror jeg det skal litt til for at det skader fosteret...

Ja, nå er halve gangen hvit og fin! For en forandring!

Det ble visst prosjekt opprydning først da. Masse greier jeg måtte rydde vekk før jeg kunne sette i gang. Men nå har jeg tatt over halve, tre strøk. Malinga tørka nemlig kjempefort. Så det var absolutt en fordel. Må muligens ta et strøk til da, den grønnfargen var god på å skinne i gjennom. Hele rommet virker mye større. Tror det blir en fin forandring.

Så bra :-D

Hjelper veldig med lyse farger i små rom :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som gangen blir fin og ny :) Kjekt at du har noe å gjøre på også, og spesielt når du ser at det blir så fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, har vel hørt at man helst skal ha maske når man har vannbasert også. Men tror det er verst tidlig i svangerskapet...

Dessuten når man lufter bra tror jeg det skal litt til for at det skader fosteret...

Så bra :-D

Hjelper veldig med lyse farger i små rom :-D

Hm, det visste jeg ikke... Hadde ikke maske på men. Ja, ja, vi får satse på at det gikk bra. Fikk lufta og tror ikke jeg ånda inn så mye. Forhåpentlig. Skal nok litt til som du sier.

Hjelper veldig med lyse farger i små rom ja! Dette var sånn skikkelig tidlig 90-tallsfarge, da alle skulle ha mørke, sterke farger. Alle rom blir jo nærmest halvert av dem...

:hoppe: for 30 uker :juhu:

Høres ut som gangen blir kjempe fin. Godt med forandring også sikkert :klemmer:

:jepp:

Deilig å få vekk den fæle grønnfargen!

:klemmer:

Høres ut som gangen blir fin og ny :) Kjekt at du har noe å gjøre på også, og spesielt når du ser at det blir så fint! :)

Ja, godt å gjøre litt nytte for seg, og så deilig når man ser resultater med en gang. Har en praktisk innstilling til jobb - liker best å gjøre jobber som synes :ler: Sånn var det på jobben også, var mye mer fornøyd etter arbeidsdagen hvis jeg hadde gjort noe som syntes.

Åh, i kveld skal jeg se på Ungkaren! Herlighet, det programmet er latterlig dårlig, men akk så underholdende. Overflatiske amerikanere og chick-fights. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det visste jeg ikke... Hadde ikke maske på men. Ja, ja, vi får satse på at det gikk bra. Fikk lufta og tror ikke jeg ånda inn så mye. Forhåpentlig. Skal nok litt til som du sier.

Jeg har vel egentlig ikke lest det noe sted jeg heller. Var ei venninne som sa det til meg...

tror jeg malte første strøk i stua før jeg visste at jeg var gravid, skjedde ingenting da

Vet om mange andre som har malt når det er gravide også. så tror det skal litt til før det skader. Spesielt hvis en lufter godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 30 uker! :) Tida går fort :)

Gangen blir sikkert kjempefin :)

Tror det er mye verre for gravide med oljemaling enn vannbasert, det går sikkert fint når du luftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel egentlig ikke lest det noe sted jeg heller. Var ei venninne som sa det til meg...

tror jeg malte første strøk i stua før jeg visste at jeg var gravid, skjedde ingenting da

Vet om mange andre som har malt når det er gravide også. så tror det skal litt til før det skader. Spesielt hvis en lufter godt...

Skal nok mye til, ja. Vannbasert er det jo lite skumle greier i, hadde nok ikke tatt sjangsen på noe oljebasert innendørs.

Satser på at lillebabyene våre tåler litt maling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 30 uker! :) Tida går fort :)

Gangen blir sikkert kjempefin :)

Tror det er mye verre for gravide med oljemaling enn vannbasert, det går sikkert fint når du luftet.

Ja, vi satser på det :)

30 uker ja, bare man bikker halvveis går det veldig fort!

Men så går det nok veldig sakte når det bare er et par uker igjen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi satser på det :)

30 uker ja, bare man bikker halvveis går det veldig fort!

Men så går det nok veldig sakte når det bare er et par uker igjen da ;)

Ja... Det kan jeg tenke meg... Da gleder man seg sånn til babyen endelig skal komme, at dagene sikkert går kjeeempesakte. Og er "man heldig", må man vente en uke eller to etter termin også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått for meg at jeg må huske å si til mannen at han må kjøre forsiktig når han drar til jobben om morgenen :sjenert:

Det har jeg og begynt med. Aldri gjort det før :sjenert:

Kos deg med malinga. Vi malte sist jeg var gravid vi og. Det gikk helt fint det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med 30 uker! :hoppe: Og det høres fint ut med hvit gang, utrolig hvor stor forskjell det blir med en gang man maler det lysere...blir jo et helt annet rom :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med 30 uker! :banantroll: :danse: :banantroll:

Ungkaren ja.. Det ser jeg også på! Men utålmodige meg har allerede googlet på fasiten :fnise: Skal ikke røpe noe..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 30 uker. For meg har tiden etter uke 30 gått veldig fort. Fortere enn jeg ønsker.

Nå er det bare å glede seg til du blir tyngre :fnise: Jeg leste et sted at etter uke 34 (tror jeg) så legger babyen på seg ca 200 g i uken. :overrasket: Det syns jeg er mye. Men det er sikkert riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Det kan jeg tenke meg... Da gleder man seg sånn til babyen endelig skal komme, at dagene sikkert går kjeeempesakte. Og er "man heldig", må man vente en uke eller to etter termin også :fnise:

Ja, det var det da. Håper liksom på å treffe terminen jeg :) Et par dager før eller et par dager etter, det er liksom slingringsmonnet jeg kan akseptere :ler:

Det har jeg og begynt med. Aldri gjort det før :sjenert:

Kos deg med malinga. Vi malte sist jeg var gravid vi og. Det gikk helt fint det.

Godt å høre :)

Grattis med 30 uker Imli!!!!!!!!!!! :juhu: :juhu:

Takker og :bukker:

Hei hei og gratulerer med 30 uker! Hvordan føler du deg?

Takk :)

Går bra med meg. Har vel vært heldig så langt tror jeg. Trøtt og sliten, men det hører vel med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...