Gå til innhold

Mitt første barn!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God helg! :klemmer:

Spennende med UL.

Skrevet

Spennende med UL. Har dere lyst å vite om det er gutt eller jente?:)

Skrevet

Ja, UL blir stas :)

Vi vil ikke vite kjønnet. Vil beholde den spenninga. Virker som om de fleste vil vite, men vi vil altså ikke.

Jeg har ingen særlig følelse av hva det blir... Men alle mannfolka i familien tror gutt, mens damene tror jente. :ler: Er nok mer ønsketenkning tror jeg!

I dag står skinkesteken i ovnen, snart middag! :spise:

Vi har blitt flinke til å ha skikkelig mat, i alle fall i helgene. Mannen har fått en stor endring i kostholdet etter at han gifta seg med denne drevne husmora! ;)

God søndag jenter!

Skrevet

Åj, ul!! Så spennende!

Vi vil vite kjønnet. Dvs, jeg vil og mannen vil ikke :fnise: Jeg ar alt for nysgjerrig, hadde aldri klart å ikke vite det ;)

God søndag! :-D

Skrevet

Hehe er nysgjerrige vi og, men likevel... Er mer moro å ikke vite tror jeg. Og de kan jo ta feil og.

Skrevet

Åh, skinkestek hørtes skikkelig godt ut. Hva har du som tilbehør? Tror mannen min hadde ønska seg en husmor og, men der bomma han grovt gitt :ler:

Skrevet
Åh, skinkestek hørtes skikkelig godt ut. Hva har du som tilbehør? Tror mannen min hadde ønska seg en husmor og, men der bomma han grovt gitt :ler:

Bruker ildfast form, og så kutter jeg opp gulerøtter, løk, andre grønnsaker man har for hånden (i dag ble det gulrøtter, løk og blomkål), og evnt også poteter, og legger steken oppå. Heller på vann, la stå i ca to timer til den er 76 grader... Voila!

Veldig lett egentlig :) Prøv neste søndag.

Skrevet

Det tror jeg jammen jeg må gjøre. Det hørtes jo så enkelt ut at selv jeg skulle klare det :sjenert:

Skrevet
Det tror jeg jammen jeg må gjøre. Det hørtes jo så enkelt ut at selv jeg skulle klare det :sjenert:

Jepp, ikke vanskelig. Bare husk å gni inn steken med salt og pepper... Og så lager du saus av kraften etterpå. Overrask mannen! :ler:

Skrevet

Tror jeg skal slå meg løs på søndag, da skal han på jakt. Stakkars, han kommer jo til å få sjokk :lol:

Skrevet (endret)

Skinkestek skal absolutt prøves ut her også, det er jo så godt :):spise:

Men nå står mannen å lager torsk i form med grønnsaker, blir nok bra det også.

Endret av linky
Skrevet

wow, ul allerede i morgen ja, HELDIGGRIS! Jeg skal likke før jeg er i uke 20, jeg *snurt*

Masse lykke til :klem:

Skrevet
Hehe er nysgjerrige vi og, men likevel... Er mer moro å ikke vite tror jeg. Og de kan jo ta feil og.

:Nikke: Det er sant... Men vi har tenkt oss på 3d-ultralyd etterhvert også vi da... :sjenert:

Skrevet
:vinke:

Tenkte eg skulle helse på deg, har sett deg litt rundt om her :)

Kjekt å sjå at det er felire unge husmødre her, sambo gjekk nok opp litt i vekt då eg kom med mi matlaging :ler:

Og så er eg faktisk litt imponert over at det er andre enn meg som er so "gammaldagse" at dei ikkje vil vite kva kjønn det er. Ikkje at eg er gravid enno, men det der har eg ei formeining om ;)

Håper du får ei fin veke!

:vinke:

Hyggelig med nye folk i dagboka mi.

Ja, jeg er litt gammaldags av meg jeg. :)

wow, ul allerede i morgen ja, HELDIGGRIS! Jeg skal likke før jeg er i uke 20, jeg *snurt*

Masse lykke til :klem:

Ja, det blir fint å se lille baby i morra. Kjedelig at du må vente så lenge da...

:Nikke: Det er sant... Men vi har tenkt oss på 3d-ultralyd etterhvert også vi da... :sjenert:

Ja, på 3D UL er det nok lettere å se, med mindre babyen kniper sammen beina ;)

17+4

UL i morra!

Skrevet

Lurer på hva vi kommer til å gjøre med tanke på å få vite kjønnet eller ikke. Får ta stilling til det neste gang igjen. :)

Har også inntrykk av at de fleste vil vite det i dag.

Skrevet

Ja, jeg tror det er mye morsommere å lure litt jeg! Men nå om dagen eier jo ikke folk tålmodighet...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...