Gjest imli Skrevet 31. januar 2008 #1141 Del Skrevet 31. januar 2008 Ha en fin kveld alle sammen! til alle som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 31. januar 2008 #1142 Del Skrevet 31. januar 2008 Bare 60 dager igjen, det er jammen ikke mye... Godt du ikke har lagt på deg mer enn at det fortsatt er overlevelig... Gjør det litt letter på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. januar 2008 #1143 Del Skrevet 31. januar 2008 Bare 60 dager igjen, det er jammen ikke mye... Godt du ikke har lagt på deg mer enn at det fortsatt er overlevelig... Gjør det litt letter på slutten. Ja, får håpe det ikke blir altfor mange kilo. Moren min gikk bare opp ti-tolv kilo i sine svangerskap, hadde håpa jeg likna litt da, men det ser dårlig ut... Har ikke lyst på mer enn 15 kilo i alle fall! Var jo helt normalvektig fra før så da burde jo den standard 12 kilos-vektoppgangen passe for meg? Men det ser ut til at det blir mer enn det gitt, med 10 allerede. Jaja, ikke stort å gjøre med det. Jeg synes jeg lever ganske sunt... tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 31. januar 2008 #1144 Del Skrevet 31. januar 2008 60 dager igjen! 2 små måneder... Nå nærmer det seg Er 10 kg opp så mye når du har kommet så langt da? Vet veldig lite om hva som er normalt, og når kiloene kommer på og sånn jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 31. januar 2008 #1145 Del Skrevet 31. januar 2008 Hei hei Imli! Hvordan går det med deg? Har ikke fått vært så mye på KG i det siste.. Tiden går så fort! Tenk du bare har to måneder igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 31. januar 2008 #1146 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg vil også ha ordentlig vinter. Det er så kjedelig med pluss grader og sludd. Føles mer som høst eller vår enn vinter. Her i Oslo prøver politikere på alle mulige måter å redusere biltrafikk, men det er lite satsing på kollektiv. Det har blitt noe bedre det siste året, men før det var det helt håpløst. Det beste ville vært hvis t-bane kunne gå hver 7. min i steden for hver 15. min. For det er alltid så stappfult på t-banen om morgen. To måneder igjen. Det er ikke lenge til. Minner meg bare på hvor lite igjen det er for meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. februar 2008 #1147 Del Skrevet 1. februar 2008 Ja, veldig variabelt... Jeg håper jeg har arvet alt untatt vektoppgangen fra min mor. Hun hadde et veldig greit svangerskap, men gikk opp 30 kg Tror hun også var ganske normalvektig... Men jeg ligger godt an foreløpig da, så håper det holder seg sånn. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 1. februar 2008 #1148 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Får håpe jeg ikke får det altfor tungt ennå. Foreløpig føler jeg meg nesten ikke-gravid på hva jeg orker å gjøre, men merker jo at jeg blir fort sliten da. Men hvor de ti kiloene har lagt seg er neimen ikke godt å si. Litt mer på hofter og lår og en liten babymage, og så ti kilo!? Får være glad man ikke skal være høygravid sånn altfor lenge ja Nå er det snart helg! Angående kiloene, så er vi jo ganske like der, bortsett fra at jeg ligger 9 uker etter deg, da Men jeg skjønner heller ikke hvor de har lagt seg, egentlig :klø: Trøst deg med at de helt sikkert forsvinner fort igjen, særlig når man har levd sunt og vært i bevegelse under svangerskapet, tror jeg. Endret 1. februar 2008 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. februar 2008 #1149 Del Skrevet 1. februar 2008 60 dager igjen! 2 små måneder... Nå nærmer det seg Er 10 kg opp så mye når du har kommet så langt da? Vet veldig lite om hva som er normalt, og når kiloene kommer på og sånn jeg. Vet ikke helt jeg heller. Er nok veldig individuelt... Men jeg leste på babyverden om uke 31 at sannsynligheten var stor for at man hadde gått opp minst ti kilo allerede. Godt å høre Hei hei Imli! Hvordan går det med deg? Har ikke fått vært så mye på KG i det siste.. Tiden går så fort! Tenk du bare har to måneder igjen! Her går det bare bra Bare to mnd igjen ja... Jeg vil også ha ordentlig vinter. Det er så kjedelig med pluss grader og sludd. Føles mer som høst eller vår enn vinter. Her i Oslo prøver politikere på alle mulige måter å redusere biltrafikk, men det er lite satsing på kollektiv. Det har blitt noe bedre det siste året, men før det var det helt håpløst. Det beste ville vært hvis t-bane kunne gå hver 7. min i steden for hver 15. min. For det er alltid så stappfult på t-banen om morgen. To måneder igjen. Det er ikke lenge til. Minner meg bare på hvor lite igjen det er for meg også. Ja, været er ille. I går hagla og snødde det, og nå regner det... Ja, ja. Kan tenke meg det er trafikk i Oslo... Politikerne burde i alle fall skjønne at tilbudet må bedres først - så begynner folk å benytte det - ikke motsatt. To måneder er ikke så lenge nei. Og du har jo under 3 uker igjen Ja, veldig variabelt... Jeg håper jeg har arvet alt untatt vektoppgangen fra min mor. Hun hadde et veldig greit svangerskap, men gikk opp 30 kg Tror hun også var ganske normalvektig... Men jeg ligger godt an foreløpig da, så håper det holder seg sånn. Ha en fin dag 30 kilo er litt i meste laget ja. Det har jeg i alle fall ikke noe lyst til å ende opp på!Skal jo tross alt av igjen... Nå er det snart helg! Angående kiloene, så er vi jo ganske like der, bortsett fra at jeg ligger 9 uker etter deg, da Men jeg skjønner heller ikke hvor de har lagt seg, egentlig :klø: Trøst deg med at de helt sikkert forsvinner fort igjen, særlig når man har levd sunt og vært i bevegelse under svangerskapet, tror jeg. Ja, vi får håpe det Ha en fin dag, alle sammen! Fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. februar 2008 #1150 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) OK, prøver å vise magebilder på en annen måte.... Gjennom eurofoto, tips fra Midnattsol Systemet her på KG er jo helt ute og kjører... Magebilde 31+4 Endret 1. februar 2008 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. februar 2008 #1151 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Prøver et par til... Ikke så lett å ta bilder av seg selv Vet ikke hvilket av dem som ble best jeg men. Synes alltid magebildene ser annerledes ut en slik jeg synes magen min ser ut... 31+4 enda et 31+4 Endret 1. februar 2008 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 1. februar 2008 #1152 Del Skrevet 1. februar 2008 Så fin mage imli, den har jo vokst mye siden sist bilde jeg så Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. februar 2008 #1153 Del Skrevet 1. februar 2008 Så fin mage imli, den har jo vokst mye siden sist bilde jeg så Ha en fin helg Takk Har lite planer for helga, blir nok mest avslapping. I dag skal jeg prøve å ikke gjøre noe, har fått litt vondt i bekkenbeinet foran etter gåturen i går, håper det bare er forbigående. Satser på at noen rolige dager hjelper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 1. februar 2008 #1154 Del Skrevet 1. februar 2008 Hjelper nok å slappe av ja:) Lite planer her også for helga, syns det er litt herlig nå for tia, føler ikke jeg har så mye overskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. februar 2008 #1155 Del Skrevet 1. februar 2008 Ikke jeg heller... Blir stort sett soving, spising, lesing og KG-surfing... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. februar 2008 #1156 Del Skrevet 1. februar 2008 Fin mage du har fått... Tror 10 kg er ganske normalt, så ikke så mye å bekymre seg for. Min svigerinne la på seg 29 kg, men hun hadde lagt på seg 10 kg når hun var rundt 15 uker eller no. Hun trang det også da... Går nok fint dette. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. februar 2008 #1157 Del Skrevet 1. februar 2008 Så fin mage du har Kan ikke skjønne hvor de 10kiloene dine har lagt seg jeg da men... God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 1. februar 2008 #1158 Del Skrevet 1. februar 2008 Kjempefin mage! De 10 kiloene du har lagt på deg er bare sunt Det er jo tross alt en del andre ting i magen din som veier litt. Ser ikke ut som om du har lagt på deg andre steder enn magen din syns jeg. Ha en flott fredag Imli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. februar 2008 #1159 Del Skrevet 1. februar 2008 Fin mage du har fått... Tror 10 kg er ganske normalt, så ikke så mye å bekymre seg for. Min svigerinne la på seg 29 kg, men hun hadde lagt på seg 10 kg når hun var rundt 15 uker eller no. Hun trang det også da... Går nok fint dette. Ha en fin helg Takk Er nok ganske normalt ja, men litt ekkelt likevel da! Jeg føler meg egentlig ikke noe særlig tyngre heller... Ha en fin helg du også Så fin mage du har Kan ikke skjønne hvor de 10kiloene dine har lagt seg jeg da men... God helg Takk! He he, jeg ser egentlig ikke helt hvor de kiloene gjemmer seg jeg heller. Har jo fått større mage, litt større pupper og kanskje litt ekstra på hofter, rumpe og lår. Men det er nok mye annet som veier God helg! Kjempefin mage! De 10 kiloene du har lagt på deg er bare sunt Det er jo tross alt en del andre ting i magen din som veier litt. Ser ikke ut som om du har lagt på deg andre steder enn magen din syns jeg. Ha en flott fredag Imli! Takk Er jo en del annet som veier ja, har lest at man kan ha opptil 2 kg (!) mer blod , morkaken veier ca en kilo, babyen veier vel nå 1,5 kilo... Så det er i alle fall ikke bare fett Ha en fin fredag du også! til alle! ---------------------------------------------------- Åh, nå er jeg små-sinna her altså. Den ene katten gjorde fra seg på kjøkkengulvet! Selve definisjonen på sprutbæsj... Så da måtte jeg bare hive ham rett ut, han klarte selvfølgelig å tråkke oppi det også, og det rant nedover på gulvet mens jeg bar ham ut. Fyttikatta Så da måtte jeg vaske gulvet også... Med en real dæsj salmiakk - svimte nesten av pga lukta - både av dritten og av salmiakken Men nå tror jeg det skal være bra her. Sendte begge kattene ut - nå får de vær så god være ute noen timer. Begynner å bli lei katter som gjør fra seg inne! Ellers så har jeg fortsatt litt vondt foran på skambeinet... Håper ikke det blir noe mer der altså. Nå har jeg ikke gjort noe fysisk i dag bortsett fra katte-utkasting og gulvvask, og håper det går over til i morra! Har jo hatt perioder med vondt i korsryggen også, men det har gått over etter et par-tre dager. Satser på at dette også er forbigående. Nå har jeg laga pannekakerøre også, så nå er det klart for pannekakesteking når min kjære kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 1. februar 2008 #1160 Del Skrevet 1. februar 2008 Så fin mage du har da! Skikkelig fin gravidmage, så ikke bekymre deg over de ekstra kiloene, de kommer jo på fordi de trengs rett og slett (så lenge man ikke spiser for to så skal de jo være der ) ...skjønner godt at du ble litt sinna, det er absolutt ikke noe morsomt å vaske opp kattedrit, æsj! Katta til foreldrene mine har begynt å gjøre fra seg inne... dyrlegen sier det er ikke noe galt og den får like mye oppmerksomhet som får så... Forhåpentligvis så er det forbigående! Du får ha en fin fredag og en rolig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg