monja Skrevet 16. desember 2007 #621 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg og drømmer de mest groteske drømmene nå for tiden. Og stort sett er det gubben det går ut over *skremt* Jeg skjønner ikke hvorfor det blir sånn, men det var det sist og. Skremmende og grotesk. Om man hadde åpnet et butikk som solgte "ingenting" (som jeg har inntrykk av at de fleste ønsker seg til jul) hadde man nok blitt steinrik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 17. desember 2007 #622 Del Skrevet 17. desember 2007 Du, Imli, hvor får du tak i peppermynteessens? Jeg har prøvd overalt, synes jeg - dagligvareforretninger, apotek og helsekost, men finner ingen steder! Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. desember 2007 #623 Del Skrevet 17. desember 2007 Får håpe vi slipper flere sånne opplevelser, til tross for god service Lille baby har rørt litt på seg i dag, har kjent litt liv til morgen i dag og i går kveld. Den er vel bare rolig, ligger vel å lader opp til den kommer ut! Må være herlig å kjenne bevegelse... Du vet, babyer sover ikke- de ligger bare til lading Synes det sitatet er så søtt, og så sant! Haha, for en drøm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 17. desember 2007 #624 Del Skrevet 17. desember 2007 Grattis med 25 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 17. desember 2007 #625 Del Skrevet 17. desember 2007 Lilith: Jeg kjøpte i hvert fall peppermynteolje på Apotek1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. desember 2007 #626 Del Skrevet 17. desember 2007 for 25 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 17. desember 2007 #627 Del Skrevet 17. desember 2007 Innom med en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. desember 2007 #628 Del Skrevet 17. desember 2007 25 uker! Nå går det unna her. Bare 15 uker igjen... Drømmer fortsatt mye rart Litt gøy også da Babyen sparker litt morgen og kveld, så det er liv der inne fortsatt! Men kan ikke akkurat si det kjennes ut som en potensiell forballsparker ennå Nå er jeg faktisk ferdig med julegavene Jeg og mannen var i byen i dag. Må bare kjøpe gave til mannen og det gjør jeg i løpet av uka. Deilig å bli ferdig! Ha en fin kveld! Jeg går snart å legger meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 17. desember 2007 #629 Del Skrevet 17. desember 2007 Ha en fin kveld du også Imli! Sove godt Gratulerer så mye med 25 uker!!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. desember 2007 #630 Del Skrevet 17. desember 2007 Her går det unna, ja. Heldige du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. desember 2007 #631 Del Skrevet 18. desember 2007 25+1 Jeg sov godt jeg, ja La meg kl 21 i går kveld, deilig. Lille baby kom med noen små spark både da og til morgen i dag. Nå må h*n ikke skremme mamma'n sin mer. I dag skal jeg trekke i bunad... Bunaden som ble sydd til meg til konfirmasjonen og som ikke er sydd ut siden da. Prøvde den i stad, jeg får den faktisk på meg! Fikk ikke igjen hekten i midten, men fikk lukket den likevel med forkleet og beltet. Så nå skal jeg, nesten 6 mnd på vei, ha på meg bunaden som egentlig ikke har passet godt siden jeg var 16, og atpåtil bli fotografert under forsøket. (For dem som ikke har fått det med seg så er det mine to søstre som vil at vi skal fotograferes i våre like bunader og gi bildet av oss i julegave til foreldrene våre.) Skal ta magebilder snart, men nå finner jeg ikke kameraet... Aner ikke hvor det har blitt av, vi har nemlig rydda i stua, for bokhylla der kameraet pleide å ligge skal vekk... Så jeg får prøve å finne det så dere får se utviklingen de siste ukene! Har blitt forandring fra bildene i uke 19 og 22! Masse til alle som er innom her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. desember 2007 #632 Del Skrevet 18. desember 2007 Så godt at du fikk på deg bunaden. Har jo skjønt at du har vært litt spent på det der. Lykke til med fotografering. Nå må du smile pent da for 25 uker. Det går virkelig unna her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 18. desember 2007 #633 Del Skrevet 18. desember 2007 Heldig du som får på deg bunaden ennå :-D Jeg måtte sy ut min i våres, men så ble den for stor! Hmm... hvilket betyr at den sikkert passer nå Håper du finner kameraet snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hardangerbrud Skrevet 18. desember 2007 #634 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei Imli, du har vært innom i boka mi noen ganger så nå måtte jeg inn her og lese litt. Morsomt å lese gjennom din dagbok fordi de tankene du hadde i begynnelsen er noen av de samme som jeg sitter med nå. Allerede 25 uker, tenkt på det, det må være rart. Godt gjort å få på seg bunaden, det må sies. Trange bunader vet vi alt om.. Ønsker deg en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. desember 2007 #635 Del Skrevet 18. desember 2007 Lykke til på fotografering i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. desember 2007 #636 Del Skrevet 18. desember 2007 Da har vi fått tatt bilder. Smilte pent Var deilig å ta av seg bunaden gitt. Den passer nok ikke lenge til nå. Nå har jeg tatt julereingjøringa i 2. etasje Reint soverom og "ny" seng til jul. I morgen blir det nede som står for tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 18. desember 2007 #637 Del Skrevet 18. desember 2007 Så koselig med julefotografering En kjempegod julegaveide til hva man kan gi foreldrene sine! Takk for tipset! Og bildene ble sikkert kjempefine Julerengjøring ja.. Får se om jeg får gjort litt før jula slår inn for fullt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. desember 2007 #638 Del Skrevet 18. desember 2007 Så koselig med julefotografering til julegave! :-D for magebilder! Det er alltid så morsomt :-D Det er herlig når man er ferdig med julerengjøring og kan sette seg ned, i et rent og pent hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. desember 2007 #639 Del Skrevet 18. desember 2007 Så koselig med julefotografering En kjempegod julegaveide til hva man kan gi foreldrene sine! Takk for tipset! Og bildene ble sikkert kjempefine Julerengjøring ja.. Får se om jeg får gjort litt før jula slår inn for fullt Ja, det var søstra mi som fant det på, det bilde-greine. Tror de akkurat rakk å få de ferdig til jul! Så koselig med julefotografering til julegave! :-D for magebilder! Det er alltid så morsomt :-D Det er herlig når man er ferdig med julerengjøring og kan sette seg ned, i et rent og pent hus Dere skal snart få magebilder - må bare finne kameraet - hvor nå det har gjort av seg... Farlig å rydde altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 18. desember 2007 #640 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Magebilder er alltid gøy Tror nok foreldrene dine blir veldig glade for den julegaven som dere har ordnet med i år altså. Endret 18. desember 2007 av linky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg