Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åå, heldiggris som skal ha pinnekjøtt i dag, kos deg :jepp:

Lillejenta her virker og veldig rolig, får se hvordan det blir når hun kommer ut da, spennendes :)

Pinnekjøtt var kjempegodt i går! Men merka at jeg fikk skikkelig halsbrann av det i natt.... Æsj.

Satser på at det ikke stemmer, Imli, da får jeg nemlig en propell av en baby! Det var så rolig i går at jeg ble helt skremt, så jeg har vært en tur på føden og sjekka ståa. Men nå som jeg er vel hjemme er krapylet i full gang med sparkingen igjen. Er det ikke typisk? :ler:

Gikk det greit på svømming? Jeg har også lyst til å gå, men jeg fikk så vondt mellom beina sist at jeg ikke tør. Kan liksom ikke helt beskrive hvor vondten satt, men det var mellom der et sted... greide nesten ikke å gå skikkelig på to uker, ble bare gåsegang på meg. Så helt dumt ut ;)

Godt alt var bra da, h*n bare tulla litt med deg! ;)

Jeg synes svømming går veldig bra, får ingen vondter av det, men har hørt det ikke er bra hvis man har litt bekkenproblemer, men svømme på ryggen kan man uansett. Men da er i alle fall jeg redd for å kræsje med folk...

Pokker så kjedelig liv jeg lever når jeg sover...ingen drømmer jeg kan komme på i farten...

Hehe, i natt drømte ikke jeg noe rart heller! Merkelig nok...

:fnise: Mye morsomt man drømmer, ja! ;) Har hørt at det er vanlig å drømme mye rart når man er gravid, så tror nok det er derfor :)

:Nikke: sosialt på kg! :tommelsmil:

Her koster det enda mer å svømme... 105kroner for voksne, 4650,- for årskort og 380,- i måneden :sjokkert: Må sies at det er et kjempefint badeanlegg med sklier, dampbad, velværebasseng, boblebad og div. annet, men det er likevel for dyrt!

Ja, det var litt i meste laget... Her bygde de sklie for et par år siden, så det er derfor prisen gikk opp, før kosta det 25 kr tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusen i avataren til imli ligner på pusen min :-)

Pusekatt

Står Dyrenett i hjørnet, men det er jeg som er fotograf, for de som skulle lure på copyright.

Jammen gjorde den det ;)

Jeg bare fant bildet på internett jeg...

:fnise: Det var da litt av noen drømmer du har hatt imli!

Håper du får en fin helg :klemmer:

God helg til deg også!

:klem:

God helg til deg! Håper du har drømt masse morsomt i natt også :ler:

Sov visst for dypt i natt! Men kommer sterkere tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme drømmer! :ler:

Svømming er nok ikke så dum trim ... Jeg tror jammen jeg skal sjekke ut tilbudene i mitt nærområde også, men jeg banner på at det er dyrt ... Også må jeg kjøpe badedrakt! :sjokk:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme drømmer! :ler:

Svømming er nok ikke så dum trim ... Jeg tror jammen jeg skal sjekke ut tilbudene i mitt nærområde også, men jeg banner på at det er dyrt ... Også må jeg kjøpe badedrakt! :sjokk:

God helg! :klem:

Jeg måtte også kjøpe badedrakt... En absolutt usexy en :fnise:

Det beste med badedrakter i disse dager er at de strekker seg så de aldri blir for små ;)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24+4

I dag ble det litt dramatikk. I går kjente jeg ikke noe liv, bortsett fra muligens en liten vibrering på kvelden. Var derfor litt bekymret i går kveld. Babyen er jo foreløpig rolig, men så rolig da... Kjente ingenting til morgen i dag heller, og så kom det noe slags blodblandet slim utpå formiddagen. Ble da en smule nervøs, så vi dro til legen. Han fant heldigvis hjertelyden! (Begynte å bli redd det ikke var liv der inne...) Allikevel mente han at vi burde dra inn til sykehuset å få ultralyd, så vi gjorde det.

Etter mye venting ble legen der ledig, og vi fikk se lille baby igjen. Alt stod bra til! H*n lå "på huk" inni der, med hodet øverst med ansiktet ned, ryggen opp og beina krølla inn under seg. Så ut som h*n lå godt! Hjertet slo, og hjertelyden lå på litt over 150 slik den har gjort hele veien. Legen sjekka t.o.m nærligstilførselen gjennom navlestrengen og alt så normalt ut. Hun var veldig hyggelig og sa at det bare var å ringe hvis noe liknende skjedde igjen, så skulle vi få en ny undersøkelse. Betryggende å høre :Nikke: Så nå vet vi i alle fall at lille baby har det bra og kan slappe av i helga!

Så masse små skjønne babyer når vi var på sykehuset da! (Vi fikk undersøkelsen på føden) Bitte små! Så nå gleder jeg meg bare enda mer til å møte min lille skatt. :babysmokk:

I kveld blir det avslappings, og så drar vi til byen i morgen og ser etter julegaver. Og ny BH til meg, virker som om de jeg har krymper i skuffen. ;)

Ha en fin kveld alle sammen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt er i den skjønneste orden med den lille i magen. Skjønner godt at du ble litt bekymret. Men for en flott behandling på UL. Sånn får man ikke på føden her nei :sur:

Ta vare på deg selv og den lille :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt er i den skjønneste orden med den lille i magen. Skjønner godt at du ble litt bekymret. Men for en flott behandling på UL. Sånn får man ikke på føden her nei :sur:

Ta vare på deg selv og den lille :klemmer:

Ja, det var over all forventning den behandlinga vi fikk på føden. Veldig hjelpsomme og forståelsesfulle folk! Den legen som undersøkte meg, sa at vi kunne ringe når vi ville og så kunne vi komme. Selv på julaften ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24+5

Vært i byen og kjøpt julegaver i dag. Eller i alle fall prøvd. Det er neimen ikke lett, for folk ønsker seg liksom ikke noe! Kommer bare med sånne vage ønsker. Jeg vil ha konkrete ønsker, og så kjøper jeg det. Orker ikke være kreativ å finne på masse fine greier... Noen som har gode tips på venninne-, søsken- eller foreldre-gaver? Spesielt foreldre, det er jo umulig... Har ikke lyst til å kjøpe gavekort heller, det er å innrømme at man er dårlig på gavekjøp liksom!

I morgen skal vi på familiemiddag hos svigers. Kom visst en del slektninger langveisfra. Ellers skal vi bare slappe av resten av helga. Mannen har fri på mandag, da drar vi til nabobyen og ser om gaveutvalget er bedre der (noe det sannsynligvis er).

Nå sitter vi å sprengfyrer her. Huset er gammelt og trekkfullt... Vært kaldt de siste dagene, rundt 10 minusgrader. Ligger litt snø ennå, og trærne er helt hvitrimet. Vinter kan være utrolig pent! Skal IKKE ha noe slapsevær til jul, i alle fall, men det hadde vel vært typisk....

Ha en fin lørdagskveld!

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekkelt med en slik opplevelse, men kjempefint dere fikk se lille baby, og fikk god service på føden! :-D

:Nikke:

Får håpe vi slipper flere sånne opplevelser, til tross for god service ;)

Lille baby har rørt litt på seg i dag, har kjent litt liv til morgen i dag og i går kveld. Den er vel bare rolig, ligger vel å lader opp til den kommer ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke noe gøyal opplevelse det der, men bra det endte godt. Vår mageboer har et merkelig søvnmønster. Tror h*n sover flerer dager i strekk for så å være våken imange... Har vært rimelig stille i flere dager nå, men fra igår kveld, har det vært rabalder så og si hele tiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke noe gøyal opplevelse det der, men bra det endte godt. Vår mageboer har et merkelig søvnmønster. Tror h*n sover flerer dager i strekk for så å være våken imange... Har vært rimelig stille i flere dager nå, men fra igår kveld, har det vært rabalder så og si hele tiden :fnise:

Vår er visst mest aktiv om natta, iflg mannen, som har kjent på magen min mens jeg sover ;) De ligger nok å lader opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24+6

Hadde verdens rareste drøm hittil i natt! Herlighet.... Før jeg og mannen flytta sammen, bodde jeg alene i et lite hus langt inni skauen (ja, jeg er litt sær). I denne drømmen bodde jeg der igjen, men fikk ikke bo alene før en eller annen mann med en liten gutt bare flytta inn hos meg! Og etterhvert kom det bare fler og fler folk som flytta inn, og så det lille huset da... Til slutt var det et slags kollektiv der, og alle var skikkelig rare, og ei jente var ordentelig slem. En dag var jeg og ei av de andre jentene ute på et jorde, og så kom den slemme jenta. Den andre jenta jeg var sammen med prøvde å løpe fra henne, men falt nedi et hull i bakken! Den slemme jenta kom og prøvde å trykke henne lenger ned i bakke og fylle igjen hullet! Så kom jeg bort, helt rolig (veldig virkelighetsnært!) og klarte å dra den andre jenta opp selv om den slemme prøvde å få meg også nedi hullet i bakken. Men så klarte vi sammen å dytte den slemme jenta nedi hullet. Vi kasta over masse jord, og hoppa oppå! :overrasket: Til slutt døde hun! Herregud, jeg driver å drømmer at jeg dreper folk og greier... Men i drømmen var det helt naturlig, hun var slem, så hun måtte dø... Tolkninger, noen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en drøm!! :ler:

Det er skummelt når man opplever det du gjorde, men så flott at du fikk komme på føden, og at alt sto bra til :) De skremmer oss innimellom disse knøttene...

Ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at alt er bra med h*n:) det er lite som skal til før man bekymrer seg, det er jo både godt og dårlig noen ganger. Men i ditt tilfelle ville jeg gjort det sammen.

Merkelige drømmer du har du;) hadde slike drømmer jeg også, men det har heldigvis gitt seg med det verste. Hadde så makabre drømmer jeg at jeg våknet...ikke bra det.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...