Gjest imli Skrevet 12. desember 2007 #581 Del Skrevet 12. desember 2007 Om vi ser ut som avatarene våre så er jeg i hvertfall tynn som en strek. Og da må jeg innrømme at jeg er misunnelig på monjas avatar og pupper Monja var faktisk skikkelig stili i den drømmen jeg hadde om henne (tror jeg fortalte om det i dagboka hennes). Hun hadde en knall rosa karnevalsdrakt, heldekkende... Og så hadde hun allerede fått ungen sin da Mye rart man drømmer gitt. Mange av dere som har vært med i drømmene mine, men husker ikke alltid hva dere gjorde for noe. Merkelige greier - jeg drømmer mer om dere i gravid/prøve-dagbøkene på KG enn folk jeg kjenner i virkeligheten. KG-avhengig, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. desember 2007 #582 Del Skrevet 12. desember 2007 Hm, hvis noen drømmer om meg, ser jeg i såfall ut som en katt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 12. desember 2007 #583 Del Skrevet 12. desember 2007 Hm, hvis noen drømmer om meg, ser jeg i såfall ut som en katt... Så langt har jeg bare drømt om monja, hehe. Drømmer mye sprøtt for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. desember 2007 #584 Del Skrevet 12. desember 2007 Så morsomt at du drømmer om mange her på kg! Må være morsomme drømmer, om personene ser ut som avataren sin Svømming er ypperlig trim, ja. Bare så synd det er rådyrt! Iallfall her jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. desember 2007 #585 Del Skrevet 12. desember 2007 Så langt har jeg bare drømt om monja, hehe. Drømmer mye sprøtt for tiden. Haha, har du og drømt om henne? Den avataren er litt besettende tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. desember 2007 #586 Del Skrevet 12. desember 2007 Så morsomt at du drømmer om mange her på kg! Må være morsomme drømmer, om personene ser ut som avataren sin Svømming er ypperlig trim, ja. Bare så synd det er rådyrt! Iallfall her jeg bor Hehe, ja, det er rart... Men dere er jo de jeg "prater" mest med om dagen. Huff, nå hørtes det ut som om jeg har et skikkelig trist liv! Prater mye med mannen også da. Og litt med andre. Men det er faktisk ganske sosialt å ha dagbok på KG har jeg merka Fikk svømt ca 40 minutter i stad. Var rimelig sliten da jeg kom hjem, siden det tar en halvtime å gå hver vei i tillegg. Greit å gå fram, men ikke like greit hjem Ganske dyrt å svømme her også, 46 kr gangen. Man kan kjøpe månedskort eller klippekort også, men jeg har funnet ut at jeg vil vente litt å se hvordan jeg trives med det, går foreløpig en gang i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 12. desember 2007 #587 Del Skrevet 12. desember 2007 Haha, har du og drømt om henne? Den avataren er litt besettende tror jeg. Har det Tror jeg fortalte om drømmen min i boka hennes Flink du er som svømmer, kjempegod trim det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. desember 2007 #588 Del Skrevet 12. desember 2007 Innom å hilser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. desember 2007 #589 Del Skrevet 12. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. desember 2007 #590 Del Skrevet 12. desember 2007 Så moro med drømmer, jeg har også drømt om andre her inne, særlig når jeg var gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 13. desember 2007 #591 Del Skrevet 13. desember 2007 Hatt noen interresante drømmer om noen på kg i natt da? Bare tøyser jeg. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 13. desember 2007 #592 Del Skrevet 13. desember 2007 Så moro å drømme noe. Jeg drømmer nesten aldri, men for mye drømming er vel ikke så bra heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. desember 2007 #593 Del Skrevet 13. desember 2007 24+3 I natt drømte jeg ikke om noen på KG, men derimot om en snakkende hest.... Herregud så mye rart... Det var en hvit hest som snakka og hoppa hinder, og så kom det noen slemme folk med våpen, og da tok hesten på seg cowboydrakt og skøyt på dem! Lurer på hvor jeg tar det fra... Er vel ikke så bra med mye drømmer, det betyr vel at man sover veldig lett. Men det er kanskje sånn når man er gravid? :klø: Finner liksom ikke den dype søvnen. Ikke rart jeg er trøtt I dag er det Lucia-dag og mammas bursdag. Husker da vi var små, da måtte vi kle oss ut som Luciaer og synge Lucia sangen for mamma om morgenen på bursdagen hennes Skal lage noen lussekatter etterpå og ta med når vi skal dit i kveld i familieselskap. Da blir det pinnekjøtt, det er tradisjon på mammas bursdag. Nam! Ha en fin dag jenter! til alle som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. desember 2007 #594 Del Skrevet 13. desember 2007 JEg drømte også noe helt sinnsykt når jeg var gravid, OG sov dårlig -så det er sikkert vanlig Sover faktisk bedre nå med en halvvåken baby ved siden av meg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. desember 2007 #595 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) JEg drømte også noe helt sinnsykt når jeg var gravid, OG sov dårlig -så det er sikkert vanlig Sover faktisk bedre nå med en halvvåken baby ved siden av meg jeg Hehe, godt å høre Å være trøtt og å sove dårlig er ingen god kombinasjon merker jeg... Får ta det igjen når ungen er ute Har hørt sånne kjerringtips om at rolige unger inni magen er lik rolige unger utenfor Tror egentlig ikke på sånt da, men er jo litt deilig å tro litt på denne For min lille skatt er foreløpig veldig rolig. Men det kan jo brått endre seg selvfølgelig Endret 13. desember 2007 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 13. desember 2007 #596 Del Skrevet 13. desember 2007 Åå, heldiggris som skal ha pinnekjøtt i dag, kos deg Lillejenta her virker og veldig rolig, får se hvordan det blir når hun kommer ut da, spennendes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 13. desember 2007 #597 Del Skrevet 13. desember 2007 Satser på at det ikke stemmer, Imli, da får jeg nemlig en propell av en baby! Det var så rolig i går at jeg ble helt skremt, så jeg har vært en tur på føden og sjekka ståa. Men nå som jeg er vel hjemme er krapylet i full gang med sparkingen igjen. Er det ikke typisk? Gikk det greit på svømming? Jeg har også lyst til å gå, men jeg fikk så vondt mellom beina sist at jeg ikke tør. Kan liksom ikke helt beskrive hvor vondten satt, men det var mellom der et sted... greide nesten ikke å gå skikkelig på to uker, ble bare gåsegang på meg. Så helt dumt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. desember 2007 #598 Del Skrevet 13. desember 2007 Pokker så kjedelig liv jeg lever når jeg sover...ingen drømmer jeg kan komme på i farten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. desember 2007 #599 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Hehe, ja, det er rart... Men dere er jo de jeg "prater" mest med om dagen. Huff, nå hørtes det ut som om jeg har et skikkelig trist liv! Prater mye med mannen også da. Og litt med andre. Men det er faktisk ganske sosialt å ha dagbok på KG har jeg merka Fikk svømt ca 40 minutter i stad. Var rimelig sliten da jeg kom hjem, siden det tar en halvtime å gå hver vei i tillegg. Greit å gå fram, men ikke like greit hjem Ganske dyrt å svømme her også, 46 kr gangen. Man kan kjøpe månedskort eller klippekort også, men jeg har funnet ut at jeg vil vente litt å se hvordan jeg trives med det, går foreløpig en gang i uka. Mye morsomt man drømmer, ja! Har hørt at det er vanlig å drømme mye rart når man er gravid, så tror nok det er derfor sosialt på kg! Her koster det enda mer å svømme... 105kroner for voksne, 4650,- for årskort og 380,- i måneden Må sies at det er et kjempefint badeanlegg med sklier, dampbad, velværebasseng, boblebad og div. annet, men det er likevel for dyrt! Endret 13. desember 2007 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laserwater Skrevet 13. desember 2007 #600 Del Skrevet 13. desember 2007 Pusen i avataren til imli ligner på pusen min :-) Pusekatt Står Dyrenett i hjørnet, men det er jeg som er fotograf, for de som skulle lure på copyright. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg