linky Skrevet 10. desember 2007 #561 Del Skrevet 10. desember 2007 Mannen her i heimen er heller ikke så glad i fiskeboller. Hver gang jeg foreslår det så får jeg tilbake: æsj, må vi ha det Og vektoppgangen din er nok ganske så normal ja, jeg har gått opp 5-6 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. desember 2007 #562 Del Skrevet 10. desember 2007 Mannen her i heimen er heller ikke så glad i fiskeboller. Hver gang jeg foreslår det så får jeg tilbake: æsj, må vi ha det Og vektoppgangen din er nok ganske så normal ja, jeg har gått opp 5-6 kg. Hehe, er det jeg hører fra min også Men i dag må han til pers. Har hatt en boks stående lenge nå... Da blir det vel joika på oss i morra, da, rett skal være rett Ja, det er nok normalt med 6 kilo. Er jo over halvveis. Har som "mål" å ikke gå opp noe mer enn 15 kilo i alle fall... Har hørt at det er vanskelig å få av seg om man går opp noe særlig mer enn det. Jeg er jo normalvektig fra før av og har lyst til å komme ned i omtrent samme vekt som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 10. desember 2007 #563 Del Skrevet 10. desember 2007 Nysnø hadde passet meg fint nå. Det er så trist og grått i Oslo. Det lille snø som falt i går har allerede forsvunnet. Virker som om din vektoppgang er innen normalen. Tror ikke du har noe å bekymre deg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. desember 2007 #564 Del Skrevet 10. desember 2007 Synes virkelig synd på deg som skal inn i bunaden nå. Jeg var i konfirmasjon i septemper og var jo da bare 2 måneder på vei, og hadde ikke mage, men fy fader så trang! Skjønner godt at damene på 1800-tallet svimte av, for det var ikke mye plass til å puste... Godt du ikke skal ha den på hele dagen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. desember 2007 #565 Del Skrevet 10. desember 2007 Nysnø hadde passet meg fint nå. Det er så trist og grått i Oslo. Det lille snø som falt i går har allerede forsvunnet. Virker som om din vektoppgang er innen normalen. Tror ikke du har noe å bekymre deg for. Her ligger det litt enda, akkurat hvitt på bakken, håper det kommer mer... Synes virkelig synd på deg som skal inn i bunaden nå. Jeg var i konfirmasjon i septemper og var jo da bare 2 måneder på vei, og hadde ikke mage, men fy fader så trang! Skjønner godt at damene på 1800-tallet svimte av, for det var ikke mye plass til å puste... Godt du ikke skal ha den på hele dagen da Nei, det blir rett av igjen etter at bildet er tatt! Så får håpe jeg klarer å holde pusten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 10. desember 2007 #566 Del Skrevet 10. desember 2007 Huff, nå har jeg nesten "stjålet" tickeren din Det var ikke meningen! Jeg ble så lei av min, og så var det denne figuren som liknet mest på meg Håper bunaden ikke blir altfor slitsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 10. desember 2007 #567 Del Skrevet 10. desember 2007 Vi fikk snø i går vi også! Det var kjempekoselig å våkne til en helt hvit dag! :-D Kjæresten ble nesten litt nedfor.. Han jobber som regel ute og er ikke begeistret for sånt vær. Og heldigvis for han så begynte det å regne på kvelden og all den fine hvite snøen forsvant Jaja.. Kommer det nytt magebilde snart forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. desember 2007 #568 Del Skrevet 11. desember 2007 Huff, nå har jeg nesten "stjålet" tickeren din Det var ikke meningen! Jeg ble så lei av min, og så var det denne figuren som liknet mest på meg Håper bunaden ikke blir altfor slitsom Hehe, det er helt greit! Vi fikk snø i går vi også! Det var kjempekoselig å våkne til en helt hvit dag! :-D Kjæresten ble nesten litt nedfor.. Han jobber som regel ute og er ikke begeistret for sånt vær. Og heldigvis for han så begynte det å regne på kvelden og all den fine hvite snøen forsvant Jaja.. Kommer det nytt magebilde snart forresten? Litt snø her ennå som biter seg fast... Vil ha mer! Skal tanytt magebilde snart. Er ikke kjempestor forskjell enda, men tydelig forskjell er det. Synes jeg da. Nå er jeg ekstremt trøtt, stod opp kl 7 i dag som vanlig, men la meg visst for seint (kl 23.00....) i går, så nå må jeg gå å sove hvis jeg skal overleve dagen tror jeg... Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 11. desember 2007 #569 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei hei:) Må jo innom å titte litt, så bra at alt står bra til med deg. Ja når du prater vekt - jeg har gått opp 10 kg, og håper virkelig jeg får det av meg igjen... Ha en fin førjulstid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. desember 2007 #570 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei hei:) Må jo innom å titte litt, så bra at alt står bra til med deg. Ja når du prater vekt - jeg har gått opp 10 kg, og håper virkelig jeg får det av meg igjen... Ha en fin førjulstid Koselig at du hilser på! Huff, tror dere jeg fikk sove i stad da? Neida... Lå nesten en time og prøvde å sove, klarte det nesten, så ringte mannen og da var det jo bare å glemme å sovne... Utrolig frustrerende! Så da har jeg vært ekstremt trøtt i hele dag... Nå ligger mannen og snorker på sofaen, får vekke ham snart så kan vi dra å handle, lønna kommer inn i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 11. desember 2007 #571 Del Skrevet 11. desember 2007 Uffda, får håpe du får sove skikkelig godt i natt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. desember 2007 #572 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvor ble det av tida?! To uker til jul, og du er jo kommet så langt i svangerskapet!! :-D Kjedelig å ikke få sove, det er så typisk! Håper du får sove senere i kveld da, og i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. desember 2007 #573 Del Skrevet 11. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. desember 2007 #574 Del Skrevet 11. desember 2007 Nå skal jeg legge meg, kjenner jeg gleder meg, hehe til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 11. desember 2007 #575 Del Skrevet 11. desember 2007 Sov godt Imli! :-D Håper du ligger å drømmer søtt nå snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSunshine Skrevet 11. desember 2007 #576 Del Skrevet 11. desember 2007 Må jo inn her og hilse på Så spennende dagbok du har Imli, du er jo der jeg håper å være om ikke så altfor altfor lenge Håper du sover søtt nå, fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 11. desember 2007 #577 Del Skrevet 11. desember 2007 Vil ha magebilde!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 12. desember 2007 #578 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg venter også spent på et nytt magebilde Ha en super onsdag, imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. desember 2007 #579 Del Skrevet 12. desember 2007 Fikk sove i natt, i alle fall. Men merker jeg sover så lett for tiden, har alltid hatt lett for å våkne og sånn, men nå merker jeg at jeg ofte er i en sånn halvt våken, halvt sovende tilstand. Drømmer også mye mer enn før. Har drømt om mange av dere også! Dere ser stort sett ut som avatarene deres Så jeg sov i alle fall 11 timer i natt, men våkna mange ganger. Er oppe minst to ganger hver natt for å tisse, i natt ble det fire. Og vi sover i annen etasje og har bad i kjelleren... Får i alle fall litt trappe-trim! Dere skal snart få magebilde, men tenkte jeg skulle vente til 25 uker for å få litt større forskjell Så hold ut 5 dager til, jenter! Er forresten 26 uker på julaften Gleder meg til jul! Nå skal jeg en tur i svømmehallen. Svømming er faktisk en treningsform jeg liker! Har hørt det er en av de beste formene for trening fordi man trener hele kroppen, også for gravide, med mindre man har bekkenløsning, da var det visst ikke så bra. Men jeg har, *bank i bordet*, ikke merka noe til noe sånt enda. Har hatt litt vondt i korsryggen i blandt, men tror jeg har vært heldig foreløpig! Får håpe det holder seg sånn. Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. desember 2007 #580 Del Skrevet 12. desember 2007 Om vi ser ut som avatarene våre så er jeg i hvertfall tynn som en strek. Og da må jeg innrømme at jeg er misunnelig på monjas avatar og pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg