Fat Sally Lee Skrevet 14. juli 2004 #101 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg trodde bussjåføren fikk støt når man trakk i snora og skulle av. Kunne liksom ikke forestille meg hvordan han ellers skulle oppdage ar folk skulle av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2004 #102 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg trodde at Alcatel var et hotell for alkoholikere... Tenkte på det hver gang vi kjørte forbi Alcatel-bygget og lurte på hvorfor det var så stort.. Hehe, jeg også. Såvidt jeg husker stod det et "33"-tall der også, og jeg husker jeg hadde et eller annet av det i sko, og trodde bannlyst at alle som var inne i det bygget også var alle med skostørrelse 33. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Irritert Skrevet 14. juli 2004 #103 Del Skrevet 14. juli 2004 Det heter "DA du var liten". Dengang DA... (Ikke "hver gang når du var liten"..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2004 #104 Del Skrevet 14. juli 2004 Nei gidameg hva skulle vi gjort uten DEG, Irritert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 16. juli 2004 #105 Del Skrevet 16. juli 2004 Kommer faktisk ikke på hva jeg trodde og evt. ikke trodde på som liten, men jeg husker at jeg fikk lillesøsteren min til å tro på at julenissen bodde i en rød garasje lenger nede i gata. Den hadde reinsdyrhorn utenfor . Hun trodde meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 16. juli 2004 #106 Del Skrevet 16. juli 2004 Jo, kom på en liten ting nå! Jeg trodde at Barbie dukkene mine (og lekene mine generelt) våknet til liv om natten. Derfor passet jeg alltid på at lå bra hvor de skulle "sove". Tipper at flere slike minner kommer til å poppe inn i hodet mitt fremover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 17. juli 2004 #107 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg trodde lenge at det het "frelse-sarmen.." Noen flere..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotta Skrevet 26. juli 2004 #108 Del Skrevet 26. juli 2004 Ha ha, for en gøyal tråd. Pappa fortalte meg at hunder løp på skrå fordi de bare hadde en nyre... Jeg trodde at jeg måtte forte meg ut av badekaret før "virvelen" tok meg... Jeg trodde at hvis jeg moste potetene mine med fingrene så gikk fingrene mine i stykker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. juli 2004 #109 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg trodde lenge at det het "frelse-sarmen.." Noen flere..? :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. juli 2004 #110 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg syntes Åge Aleksandersen var ganske fæl som ville svi fuglene..(..dæm ska vis vei å alt skal bli...) :oops: Jeg også :oops: Jeg trodde også at det ville vokse trær ut av ørene og nesen min hvis jeg spiste eplesteiner o.l Når jeg gikk i barnehagen pleide vi å grave i sandkassen dagen lang,for tilslutt kom vi til å komme til kina. Vi var veldig spente på hvordan det ville gå når vi kom til midten av jorden,for der hadde vi hørt at det var veldig varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 26. juli 2004 #111 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg trodde at jorda gikk ned bak Ekebergåsen og Holmenkollåsen... Østover rakk den helt til Hamar for der bodde mormor. Det var min lille verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 26. juli 2004 #112 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg trodde at jeg måtte forte meg ut av badekaret før "virvelen" tok meg... . Det heter ikke virvelen, det heter snorken (av lyden) :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotta Skrevet 26. juli 2004 #113 Del Skrevet 26. juli 2004 Coctail: Når den lyden kom var jeg ute av baderommet forlengst!! En ting til jeg trodde foresten. Jeg hadde en pusekatt som het Puselurven, og den døde. Så når det lyste rosa rundt skyene på himmelen så trodde jeg at det var Puselurven som smilte til meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 26. juli 2004 #114 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg trodde under sengen min lå et udefinerbart monster med blå gummiarmer, med hvite hansker på hendene, som ville gripe tak i bena mine og dra meg under til en uant verden om jeg satt på sengen med bena på gulvet. Armene kunne trekkes og tøyes etter ønske, og jeg gledet meg til jeg var voksen og ikke hadde det problemet lenger....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 26. juli 2004 #115 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg var overbevist om at det fantes havfrue for onkeln min hadde sjøhester i akvarie og som han sa, så måtte jo noen ri på de For ett par år siden klarte jeg og overbevise tantebarnet mitt om at de solgte pokemon på dyrebutikker i Sverige.. Det ble mye mas om å dra for å kjøpe en Picatchu :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sleepy Beauty Skrevet 8. september 2006 #116 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg trodde at nasjonalsangen handlet om at en fyr som het Javi som elsket dette landet, men jeg fant ut at det var alle normen i steden for en. ganske flaut når jeg fortalte en vennine i fjerde klasse fikk hun lattis (latterkrampe) i 17. mai toget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 8. september 2006 #117 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg trodde at teksten gikk "Når du blir gammel og ingen vil ha deg, så sett deg på taket og la kråka ta deg" (Kråka var egentlig gråten) Og så trodde jeg det het abbotek(apotek) og bulkan(vulkan) *engle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. september 2006 #118 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg nektet å spise sennep for min tante (fy skamme henne) hadde fortalt at man ble dum av å spise det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nea Skrevet 8. september 2006 #119 Del Skrevet 8. september 2006 Ler så jeg griner her jeg sitter!!! Min far er god til å lage fuglelyder og lurte oss med at det var lydene av en Vinkemåke. Den så ut som(litt av navnet) som en måke med en hånd i panna. Denne var da fæl og kom til å klappe til oss til vi svimte av, hvis vi ikke gikk å la oss når han sa..... Med en gang vi maste om å være oppe kom den lyden! skal si vi var raske til å komme oss i seng!!!!!! Jeg var også overbevist om at ikke kunne komme til verken Grimstad, Lillesand eller Arendal med bil... Var nesten i skolealder når jeg fant det ut... haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #120 Del Skrevet 10. september 2006 Da jeg var 7, leste jeg i et blad om at man ikke måtte vaske seg i underlivet med såpe. Jeg skjønte ikke hva "underlivet" var for noe så jeg spurte mora mi hva "underlivet" var for noe. Hun svarte at det er alt som er under magen. Så jeg vaska meg ikke med såpe på beina og føttene på en stund, siden man ikke skulle vaske seg i underlivet med såpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå