Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #1 Skrevet 24. mars 2003 I disse tider trenger vi en tråd dedikert til litt mimring om "gamle dager" Hva trodde DU om ting og tang som senere viste seg å være en gedigen misforståelse? Jeg trodde at nabokatten som fikk p-piller måtte få disse på samme måte som stikkpiller :-) Pillen ville da blokkere alt slik at ingen hankatter "kom til" -det virket ihvertfall sannsynlig dengang..
Gjest Embla s Skrevet 24. mars 2003 #2 Skrevet 24. mars 2003 Jeg fant brystvorter på min kjære hannkatt og løp gledesstrålende til mamma og pappa " :D nn er jentekatt, vi kan få kattunger :D"!!!! Hvorpå pappa brettet opp genseren og viste meg sine brystvorter og sa noe om at "alle mennesker, også menn har det bla bla" (jeg ruslet slukøret ut igjen)
Armonia Skrevet 24. mars 2003 #3 Skrevet 24. mars 2003 Da jeg var liten hadde mine besteforeldre en hund. Jeg var vel 5-6 år da den døde, men mine besteforeldre sa den var på gammlehjem i Larvik- noe jeg selvfølgelig trodde på :oops: Maste lenge om å dra å besøke "Krølle" på gammlehjemmet.... Men fant vel ut at det ikke stemte etterhvert!
ivanka Skrevet 24. mars 2003 #4 Skrevet 24. mars 2003 nabogutten presterte å overbevise meg om at det fantes edderkopper så store som hus.
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2003 #5 Skrevet 24. mars 2003 Jeg var kjemperedd da jeg hørte gjøken gol da jeg var liten. Dette fordi jeg trodde at gjøker så ut som pingviner, og at de var faaarlige...
Skusla Skrevet 24. mars 2003 #6 Skrevet 24. mars 2003 Pappa er og har alltid vært GENIAL å finne opp historier-. Så han fortalte meg hver kveld om en super-ørn som het Ørn-Bjørn... Dette var en ørn som var sterk som en bjørn, og som blandt annet hjalp barn som sultet ved at han fløy opp på månen og hentet en bit av den, for månen er jo en ost må vite. Så han gav ost til alle barn som sultet. Ørn-Bjørn var MIN venn, så jeg satt ofte i soveromsvinduet mitt, så opp mot månen og lurte fælt på hvor han ble av, og hvorfor han ikke kom på besøk
Livets datter Skrevet 24. mars 2003 #7 Skrevet 24. mars 2003 Jeg fant en gang en død mygg i vinduskarmen, hvorpå jeg løp til mamma og ropte: "Mamma, mamma... det ligger en mygg i vinduskarmen og soler seg med stikken opp"...
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #8 Skrevet 24. mars 2003 En eldre bror av meg klarte å innbille meg at man fikk grønne øyne av å titte i do!!!
Gjest Lea Skrevet 24. mars 2003 #9 Skrevet 24. mars 2003 Jeg trodde at Alcatel var et hotell for alkoholikere... Tenkte på det hver gang vi kjørte forbi Alcatel-bygget og lurte på hvorfor det var så stort.. En gang dro pappa til byen fordi han skulle innom Alcatel og hente noe. Det var ikke mye gøy, men jeg turte ikke å si noe da.
Bentebent Skrevet 24. mars 2003 #10 Skrevet 24. mars 2003 Søsteren til en veninne av meg greide å overbevise venninnen min om at når man skulle gå over veien så måtte man tråkke bare på de hvite feltene i fotgjenger overgangen. Hvis hun tråkka utfor kom hun til å bli påkjørt med en gang, for bilene stoppet bare for dem som gikk på de hvite feltene. Det var til tider litt slitsomt... spesielt der det ikke var malt fotgjenger overgang -Bentebent-
Sheba Skrevet 25. mars 2003 #11 Skrevet 25. mars 2003 Jeg trodde at Alcatel var et hotell for alkoholikere... Tenkte på det hver gang vi kjørte forbi Alcatel-bygget og lurte på hvorfor det var så stort.. En gang dro pappa til byen fordi han skulle innom Alcatel og hente noe. Det var ikke mye gøy, men jeg turte ikke å si noe da. Dette er vel kanskje ikke noe å le av egentlig, men tilgi meg, jeg klarer bare ikke å la være!
Gjest Lea Skrevet 25. mars 2003 #12 Skrevet 25. mars 2003 Bare le du Sheba! Men det er jo logisk da... Jeg kunne vel ikke vite hva Alcatel var for noe.. Og ingen tenkte vel at jeg la merke til noe sånt.. Åsså stakkars pappan min da, som bare skulle hente noe. jeg trodde at han skulle legges inn (hadde hørt om noe sånt like før).
Gjest Embla s Skrevet 25. mars 2003 #13 Skrevet 25. mars 2003 Søsteren min (som har sans for logikk) mente at hvis man la brød i fryseren ble det til deig igjen....
Mathias Skrevet 25. mars 2003 #14 Skrevet 25. mars 2003 Ikke jeg som trodde dette, men det er en ok historie... Jeg lurte ungene på jobben jeg hadde da til å tro at det hvite i salamipølsa var hjernemasse... Halvparten spiste ikke mer den dagen, den andre halvparten spiste dobbelt så mye... Var sikkert noen foreldre som fikk noen spørsmål den dagen, for dagen etterpå kom det noen slukørete unger og sparket meg i leggen...
Mathias Skrevet 25. mars 2003 #16 Skrevet 25. mars 2003 Lov å ha det gøy vel! Dessuten vet de jeg er slik.. jeg lurer og tøyser masse og får igjen... Flott måte å få kontakt på det... ja, så da ER det litt pedagogisk da...
ivanka Skrevet 25. mars 2003 #17 Skrevet 25. mars 2003 Søsteren min (som har sans for logikk) mente at hvis man la brød i fryseren ble det til deig igjen.... minner meg om at meg og min søster kokte appelsinjuice i håp om at boblene skulle bli værende sånn at det ble brus...
Gjest Embla s Skrevet 25. mars 2003 #18 Skrevet 25. mars 2003 minner meg om at meg og min søster kokte appelsinjuice i håp om at boblene skulle bli værende sånn at det ble brus... jammen, det er da ren og skjær logikk!
Gjest eminel Skrevet 25. mars 2003 #19 Skrevet 25. mars 2003 Jeg trodde foreldrene mine ble små igjen når jeg ble stor. DA skulle de få igjen for alt det dumme de gjorde
Fiola Skrevet 25. mars 2003 #20 Skrevet 25. mars 2003 Bestefar sa at gråpus hadde reist med Danmarksbåten til Danmark. Jeg lurte lenge på hvordan den hadde klart det. Først en liten båt til byen, så finne buss som gikk til Kristiansand. Jeg venta lenge på at den skulle komme hjem igjen. Jeg tror ikke han reiste til Danmark jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå