Gå til innhold

Hva trodde du når du var liten?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men jeg var jo barn, så jeg trodde jo på Gud og sånn.

Og at noen stirra på meg uansett, i alle fall om jeg gjorde noe galt. Og at jeg kom til å havne i Helvete, som betydde å fortæres av flammer i den evige ild.

For en barnelærdom.

Hvor var barnevernet?

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Som liten trodde jeg at når man skulle bli med barn, altså gravid, så skjærte man magen slik som en kakebunn deles, og så puttet en baby i magen. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei lita tøtte nå som i et par år har tørket seg nøye og grundig mellom tærne etter hver gang hun bader. Nå har hun fortalt meg at hun er så redd for at det skal vokse ut sånne store stygge sopper som vil gjøre at hun ikke får på seg skoene....! (stakkars, det var jo ikke sånn sopp jeg mente.....)

Jeg trodde at alle var snille.... så feil kan man ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde forresten at det het "Piss my ass" istedetfor "kiss my ass" :lol:

Dere kan jo tro mine to eldre søstre lo godt hver gang jeg var sinna på dem og sa "piss my ass!!" :oops:

Jeg lærte etterhvert.....

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss
Hei :D

Mamma fortalte meg at nå skulle hun kjøpe en bærplukker til neste gang vi skulle ut i skauen og sanke bær!

Gjett om skuffelsen var stor da det viste seg at dette bare var en liten dings!! Og jeg som gledet meg til vi skulle få et levende menneske som skulle plukke bær for oss!!!!

-charmina

:hoho::ler:

Herreguuuuud... Magen min.. *fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

:ler:

For en fantastisk tråd. Har ikke sett den før nå - den er kansje litt gammel, men jeg kommer med mitt bidrag:

Jeg hadde en periode da jeg var 5-6 år der jeg trodde at det var kameraer i hele huset og at vi var på tv i et annet land, på samme måte som Cosby var en helt vanlig familie i USA som ikke visste om alle kameraene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett reklamen for fjellvettreglene på tv så var jeg overbevist at det gikk ann å bli født med ski på beina og jeg var rimelig furten over at jeg ikke ble født sånn :ler:

Jeg trodde også at mennesker vokste så lenge de levde, og at jeg kom til å bli minst fem meter høy før jeg døde. så ble jeg fortalt at gamle mennesker krympet med alderen, og da gikk jeg spent rundt og ventet på at mormor skulle bli på størrelse med teskjea :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Når pappa skulle på julebord trodde jeg han skulle stå ved et bord og selge julepynt.

Jeg trodde at farfar var på månen. Mamma og pappa hadde sagt at farfar var i himmelen og jeg synes månen så ut som en mann av og til, så da måtte det v'ære at farfar var på månen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker en gang jeg var liten og gikk tur med Pappa og vi så en små rare brune knudrete "nøtter" på bakken og jeg spurte hva det var. "Det er mandler" sa Pappa (og mente sånne steiner som er i plommer og andre frukter). Ja vel tenkte jeg. Jeg visste jo at mange fikk fjernet mandlene sine, men syntes jo det virket litt underlig at de bare kastet dem fra seg på bakken. Og det trodde jeg i flere år. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste innlegget ditt arkana så kommer jeg på at jeg som liten trodde at vi faktisk hadde mandler i halsen, sånne mandler som vi spiser. jeg kunne ikke forstå folk som fjernet dem, det var jo så godt. hvorfor kunne de ikke bare svelge dem videre ned? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter
jeg trodde det var små mennesker inne i tv'n

Det trodde jeg også, og at butikkdamene bodde i butikken. Jeg lurte ofte på om de sov på kassaapparatet. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

Da jeg var liten, pleide vi ofte å kjøre forbi et firma som het "Wullums vulkanisering".

Jeg var alltid livredd da, for jeg trodde at det var de som lagde vulkaner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg trodde at det fantes 4-6 forskjellige mennesketyper, og hvis mennesketype 1 hadde sex med ett menneske av en annen type så oppstod HIV/AIDS... (Det gjorde at jeg grudde meg kjempemasse til jeg skulle bli voksen, og vurderte å bli nonne....)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Da vi måtte synge for maten på barneskolen skjønte jeg aldri hva dusamette betydde. Det var først i voksen alder jeg fikk med meg at vi skulle synge du som mette liten fugl. Nå hører det med til historien at jeg som regel bare nynnet med. Ellers trodde jeg på lite, så enten var jeg fryktelig kjedelig eller så har jeg bare problemer med hukommelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde at faren til ei venninne av meg hadde vært på månen og samlet diamanter...for det sa hun! - da var det kjedelig å ha en pappa som bare jobbet på sykehuset....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde bussjåføren fikk støt når man trakk i snora og skulle av. Kunne liksom ikke forestille meg hvordan han ellers skulle oppdage ar folk skulle av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det med at man ble firkantet i øynene av å se på tv for mye trodde jeg på

og at da jeg sugde på tommelen forsvant den etterhvert.

...Ingen har fortalt meg om det er sant eller ikke når jeg tenker etter... kan den faktisk krympe?? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler så jeg griner her! :ler:

De voksne tøt ørene fulle på meg om at hvis jeg spiste skorpene mine fikk jeg pen sangstemme. Jeg spiste alltid skorpene mine, men noen forbedring i sangstemmen ble det aldri gitt.

Trær i magen trodde jeg også på.

Mye annet, men jeg husker ingenting lenger. Må spørre mamma en dag :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...