Gå til innhold

Hva trodde du når du var liten?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Når jeg var liten trodde jeg at man ble gravid helt automatisk, at magen bare vokste av seg selv. Men mamma sa at man kunne velge om man ville få barn eller ikke. Så jeg trodde at hvis jeg gikk rundt og sa et slags mantra for meg selv at "jeg vil ikke ha barn jeg - jeg vil ikke ha barn jeg- jeg vil ikke ha barn jeg", så ville jeg være trygg for å få barn i magen....

Joda, jeg hadde hørt om et halvt frø her og et halvt frø der, og befruktning og sånt, men jeg tror ikke jeg koblet det helt...

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I gode gamle dager når vi fortsatt hadde tier-lapper, trodde jeg at papirpenger bare var papir, og ikke verdt noe, mens tiøringene var ti kroner. Så storesøsteren min fikk meg til å bytte vekk flere tier-lapper mot usle ti-øringer, helt til foreldrene mine oppdaget det. Jeg er litt flinkere med penger nå :sjarmor:

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at man kunne lære engelsk ved å lære seg det engelske alfabetet. Genialt, tenkte jeg: da kan man jo bare oversette de norske ordene til engelsk og voila - så hadde du det engelske ordet. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at dersom alle kineserne hoppet på en og samme tid, ville jorda gå ut av bane...

(Vil den ikke...??) :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde alle voksne folk virkelig var voksne.

Det har jeg nå funnet ut at IKKE er sant...

Jeg hadde egså ei venninne som sa at nabokjærringe het Fru Øyenstikker,

og at hun kunne stikke ut øynene på barn :o

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedleggelse = når en stor heisekran ved hjelp av en veldig stor stein "legger ned" de bygningene som politikerne har bestemt skal nedlegges!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma sa jeg ikke måtte spise gress, for da fikk jeg lang nese...

Hun hadde imidlertid rett i at små folk er lite snille...Det har jeg også fått bekreftet i dette forumet.

Mirabella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at jerntabletter med sjokoladesmak var det samme som ordentlig sjokolade.

Det stemmer ikke...lærte jeg på den tøffe måten :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Jeg var ca. 4 år trodde jeg at jeg var Jesus (i kvinneskikkelse vel og bemerke). Grunnen til det var at moren min tullet med meg og sa at jeg hadde helbredende hender (og jeg trodde på det)...hvis hun hadde vondt i ryggen la jeg hendene mine på den og så ble den visst mye bedre. OG jeg trodde jo på det selvfølgelig... :blunke: Så det at jeg trodde jeg var Jesus har jo vist seg å være en gedigen misforståelse da kan man si :ler: Noe vi har ledd mye av i seinere tid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg trodde at damer som hadde bind hengende på badet ventet baby. jeg gikk hjem til min mor og fortalte at nå skal fru x ha baby. Jeg hadde lånt doen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde - av en eller annen grunn - at fluer hadde personlighet.

Jeg hadde en flue oppe på loftet (jeg trodde det var samme flue - den døde sikkert mange ganger), som jeg var oppe og snakket med hver dag.

Så vidt jeg husker fikk den et navn også.

Iallefall - en dag døde flua mi (eller - tilgangen på nye fluer stoppet opp - kanskje det ble vinter?).

Jeg laget en liten trekiste til den, la papir/stoff oppi, og begravet flua mi med seremoni. Sang litt, og gråt en skvett.

Kisten ligger sikkert oppe på loftet hos foreldrene mine enda... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde - av en eller annen grunn - at fluer hadde personlighet. :)

Tja, hva vet vi egentlig om dette. Kanskje de har personlighet. Hvem vet? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sant nok, care ;)

Pleier fortsatt å bære insektene (som har forvillet seg inn) ut om det er mulig, istedet for å drepe dem, så er litt inne på tanken selv... Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde når jeg var lita etter at min søster narret meg at hvis jeg spiste bananer ble jeg apekatt.Spiste ikke bananer etter det,men da jeg oppdaget at hun løy begynte jeg å spise bananer igjen.

Og så trodde jeg at når man skulle reise med fly,måtte de voksne trampe slik at flyet kom seg i lufta.

Artig tråd dette.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg logger ikke på nå altså...

dHadde ei venninne som var to år eldre enn meg og litt av en skrønmaker. Hun hadde alltid noe å fortelle og jeg slukte alt hun sa. Så lenge svevde jeg i den villfarelsen at alle menn hadde kjempelange røde hundetisser som de måtte snurre rundt låret og leggen under buksebenet.

Jeg tittet temmelig skeptisk på menn en god stund og synes de var skapt på en ekkel måte, litt sånn ... ja, trenger jo ikke utdype det.

Men greia ble jo oppklart, tror jeg kom over et blad, og glad er jeg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...