Annie Skrevet 10. september 2007 #101 Del Skrevet 10. september 2007 Innom og hilser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 10. september 2007 #102 Del Skrevet 10. september 2007 litt på "lillesøster" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 10. september 2007 #103 Del Skrevet 10. september 2007 står noe i dagboken min, fra meg til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 10. september 2007 Forfatter #104 Del Skrevet 10. september 2007 *løper inn til bamsemums* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. september 2007 #105 Del Skrevet 10. september 2007 runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 10. september 2007 #106 Del Skrevet 10. september 2007 Hei tilbake, tegneseriesøster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. september 2007 #107 Del Skrevet 11. september 2007 GOD MORGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 11. september 2007 Forfatter #108 Del Skrevet 11. september 2007 GOD MORGEN! Snakk for deg sjøl.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. september 2007 #109 Del Skrevet 11. september 2007 Trøtt i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 11. september 2007 Forfatter #110 Del Skrevet 11. september 2007 Trøtt i dag? Nja, en liten smule men det kommer seg nå. En liten en som fant ut han skulle skrike mellom 02 og 04 i natt. Ingenting som slår ei skikkelig mageknipe midt på natta ! Nå sitter han i bæsjestolen og vi venter spent på resultater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. september 2007 #111 Del Skrevet 11. september 2007 Bæsjestol? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 11. september 2007 Forfatter #112 Del Skrevet 11. september 2007 Bæsjestol? :klø: Har du ikke hørt om bæsjestol??? Det er rett og slett en vippestol som settes foran tv med playhouse disney på Sikkert veldig politisk og pedagogisk ukorrekt, men ungen slutter å skrike, slapper av og bæsjer. Så da er alle fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 11. september 2007 Forfatter #113 Del Skrevet 11. september 2007 Stolen virket igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. september 2007 #114 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Jeg bruker også playhouse disney innimellom så får jeg spise frokost uten mas. (Vi er skikkelig dårlige mammaer ) Endret 11. september 2007 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 11. september 2007 Forfatter #115 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Godt å høre at det ikke bare er meg som er en dårlig mamma Åh, jeg er så glad for tiden! Alt er liksom så i boks! Gift, nytt hus baby og kanskje en til på vei... Også storemannen da :rødme: Nå har han endelig den familien han skulle hatt helt fra han var født. Han og mannen har blitt så glad i hverandre! Vi har flyttet tilbake til min hjemby og jeg har fått kontakt med flere gamle venninner igjen. Det er fint! Har ikke vært flink til å holde kontakten med folk, jeg hadde mer enn nok med å ta vare på meg selv og storemann. Men nå kan vi endelig danne oss et godt sosialt nettverk! Også mannen min da...... han er den beste i verden :rødme: gleder meg til hver dag med han! Nei huff, nok kliss! Endret 11. september 2007 av LilleKylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. september 2007 #116 Del Skrevet 11. september 2007 Godt å høre at det ikke bare er meg som er en dårlig mamma Åh, jeg er så glad for tiden! Alt er liksom så i boks! Gift, nytt hus baby og kanskje en til på vei... Også storemannen da :rødme: Nå har han endelig den familien han skulle hatt helt fra han var født. Han og mannen har blitt så glad i hverandre! Vi har flyttet tilbake til min hjemby og jeg har fått kontakt med flere gamle venninner igjen. Det er fint! Har ikke vært flink til å holde kontakten med folk, jeg hadde mer enn nok med å ta vare på meg selv og storemann. Men nå kan vi endelig danne oss et godt sosialt nettverk! Også mannen min da...... han er den beste i verden :rødme: gleder meg til hver dag med han! Nei huff, nok kliss! For et herlig innlegg!! Blir glad når jeg leser sånt! Men....er du gravid igjen?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 12. september 2007 Forfatter #117 Del Skrevet 12. september 2007 For et herlig innlegg!! Blir glad når jeg leser sånt! Men....er du gravid igjen?? :klø: jobber med saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. september 2007 #118 Del Skrevet 12. september 2007 Som jeg kommenterte et annet sted DU ER GÆÆRN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 12. september 2007 Forfatter #119 Del Skrevet 12. september 2007 Som jeg kommenterte et annet sted DU ER GÆÆRN!!!! :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 12. september 2007 #120 Del Skrevet 12. september 2007 Du er gæren, men når livet er så bra som det er, hvorfor vente? Det virker jo som du har energi og livsglede nok til å ta deg av to små pluss én stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå