Gå til innhold

LilleKylling lever livet

LilleKylling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:ler: Trøtt i dag? :troest:

Nja, en liten smule men det kommer seg nå. En liten en som fant ut han skulle skrike mellom 02 og 04 i natt. Ingenting som slår ei skikkelig mageknipe midt på natta !

Nå sitter han i bæsjestolen og vi venter spent på resultater :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsjestol? :klø:

Har du ikke hørt om bæsjestol??? :ler:

Det er rett og slett en vippestol som settes foran tv med playhouse disney på :fnise: Sikkert veldig politisk og pedagogisk ukorrekt, men ungen slutter å skrike, slapper av og bæsjer. Så da er alle fornøyde :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker også playhouse disney innimellom :sjenert: så får jeg spise frokost uten mas.

(Vi er skikkelig dårlige mammaer :ler: )

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg som er en dårlig mamma :fnise:

Åh, jeg er så glad for tiden! Alt er liksom så i boks! Gift, nytt hus baby og kanskje en til på vei... Også storemannen da :rødme: Nå har han endelig den familien han skulle hatt helt fra han var født. Han og mannen har blitt så glad i hverandre!

Vi har flyttet tilbake til min hjemby og jeg har fått kontakt med flere gamle venninner igjen. Det er fint! Har ikke vært flink til å holde kontakten med folk, jeg hadde mer enn nok med å ta vare på meg selv og storemann. Men nå kan vi endelig danne oss et godt sosialt nettverk!

Også mannen min da...... han er den beste i verden :rødme: gleder meg til hver dag med han!

Nei huff, nok kliss! :ler:

Endret av LilleKylling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg som er en dårlig mamma :fnise:

Åh, jeg er så glad for tiden! Alt er liksom så i boks! Gift, nytt hus baby og kanskje en til på vei... Også storemannen da :rødme: Nå har han endelig den familien han skulle hatt helt fra han var født. Han og mannen har blitt så glad i hverandre!

Vi har flyttet tilbake til min hjemby og jeg har fått kontakt med flere gamle venninner igjen. Det er fint! Har ikke vært flink til å holde kontakten med folk, jeg hadde mer enn nok med å ta vare på meg selv og storemann. Men nå kan vi endelig danne oss et godt sosialt nettverk!

Også mannen min da...... han er den beste i verden :rødme: gleder meg til hver dag med han!

Nei huff, nok kliss! :ler:

For et herlig innlegg!! :klemmer: Blir glad når jeg leser sånt! :)

Men....er du gravid igjen?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er gæren, men når livet er så bra som det er, hvorfor vente? Det virker jo som du har energi og livsglede nok til å ta deg av to små pluss én stor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...