Gå til innhold

LilleKylling lever livet

LilleKylling

Anbefalte innlegg

Vi har hentet den nye pusen i dag ja :hoppe:

Han er utrolig fin! Går og kikker seg rundt og snuser på alt. Veldig kosete og tillitsfull! Storemann sa det var den fineste katten vi hadde hatt noengang. Men den er tydeligvis vant til å få gjøre som den vil, så foreløbig vandrer den rundt på bord og benker og alt som er :fnise: Vi får prøve å plukke vekk sånne uvaner etterhvert!

De hadde fire kattunger av samme rase også. Tre uker gamle :rødme: Finere skapninger enn det finnes vel knapt! Spørs om vi ikke må ha en liten kattunge når denne har blitt husvarm.

Storemann hadde med seg en rød rose hjem som han la på grava til gamlepusen. :grine:

Endret av LilleKylling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er koselig med katt.

Ja vi må liksom ha en pus i hus!

Håper kanskje den kan holde vekk mus også. Har ikke bodd her på vinteren før, men vi fant en musefelle i et kott når vi flytta inn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: her kommer de inn med mus her. Har ingen i huset, men får døde servert til frokost hver dag. Heller mus en fugler da. Fuglene er vanskeligere å drepe, så de kommer ofte inn halvdøde :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: her kommer de inn med mus her. Har ingen i huset, men får døde servert til frokost hver dag. Heller mus en fugler da. Fuglene er vanskeligere å drepe, så de kommer ofte inn halvdøde :(

Iiiiiiik!!!!!

:hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg prødv å få tak i sånn dings til å sette under bilsetet til lillemann for å få det til å helle mer bakover.... det viste seg å være mer komplisert enn jeg hadde trodd. Irriterende butikk! Men skal til Oslo til helgen, regner med jeg kan få tak i det der.

Storemann og nypusen har blitt skikkelig kompiser. De er så søte :rødme:

Prøvde meg på ei kake idag, men den må jeg ærlig talt innrømme at jeg ikke synes var så god. Fikk den riktignok til denne gangen da :fnise: En slags sjokolade/after eight kake. Jeg ville heller gått løs på en boks med after eight!

Kjenner at det er noe på gang i magen min om dagen... om det er mensen eller :babysmokk: vet jeg ikke enda... men noe er det! :sjarmor: Vi får se over helgen! Mannen er litt :overrasket: over at jeg er så fruktbar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!

Og skulle den klossen egentlig følge med stolen? Vi kommer til å gå for samme som dere har kjøpt.

Nå veier ikke Maja 9 kilo enda, men det er vel ikke så lenge igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi endelig fått bestilt dingsen til bilsetet. Kostet bare 150 kroner, men må kjøre en time for å hente den da. Synes egentlig de burde opplyse om at setet kan bli skjevt og at det finnes noe for å rette på det... Kan jo hende de gjør det fra nå av da :fnise:

Vi har vært på babysvømming i dag. Lillemann stortrives, men jeg må alltid vekke han når vi skal gå. Dermed er han ganske trøtt... gjesper og plasker om hverandre :fnise: Får prøve å legge han litt tidligere neste gang. Vi skulle prøve å dykke noen ganger idag, men så fikk han så hikke! Visste ikke helt om han hadde så lyst til å dykke da... men vi fikk nå prøvd litt ihvertfall.

Har prøvd å rydde vekk litt skrot som skal opp på loftet i dag, men er såååååå tiltaksløs :sur: Og hele huset skulle vært vasket... men det tror jeg at vi får ta til uka. I morra og torsdag MÅ jeg få malt ferdig noen lister på loftet.

Energi kom til meg!!!!!

:eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at det er noe på gang i magen min om dagen... om det er mensen eller :babysmokk: vet jeg ikke enda... men noe er det! :sjarmor: Vi får se over helgen! Mannen er litt :overrasket: over at jeg er så fruktbar :fnise:

Er ikke bare han! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lille Kylling.

Så trist med katten din. Kjæledyr blir som en del av familien, det er det ingen tvil om. Lykke til med den nye.

*sender over litt energi siden jeg snart skal sove*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemann sov til 7.30 idag :hoppe:

Og jeg har allerede tatt oppvasken og satt på en maskin med tøy!

Idag skal vi ut og handle litt, og da sover forhåpentligvis lillemann i vogna.

I det siste har vi lagt oss igjen etter han har spist grøt. Da sover han gjerne fra 8.30 til 11-tiden. Jeg blir egentlig bare mer trøtt av å sove så lenge, og jeg får jo ikke gjort noe i huset. Men det er jo sååå deilig :fnise: Unnskylder meg med at det er jo ikke lenge til han ike trenger å sove så mye på dagen, så jeg får lade opp litt nå :sjenert:

I kveld skal jeg og mannen se film, "Jakten på lykke" med Will Smith. Det gleder jeg meg til! Vi skulle egentlig se den på kino, men det er ikke alltid så lett å få til lenger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kino er utrolig koselig.

Jeg går dessverre ofte glipp av gode filmer, fordi de går så kort. Til gjengjeld kan jeg alltid tusle bort til kinoen tre minutter før den begynner - siden det aldri er fullt. Sist sette film på kino for min del er Shrek tre.

Kino er en veldig koselig kjæresteting å gjøre - kanskje jeg skal få barnevakt en kveld...

*leser kinoannonsene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kino er veldig koselig ja! Jeg og mannen var på kno på vår første date. Ikke så uvanlig det kanskje men.... det var en bra date allikevel! Vi møttes i 14 tiden, gikk en tur langs sjøen. Så var vi på restaurant og spiste deilig mat. Så kino, tror vi så Batman, men aner ikke hva den handlet om. Fokus var ikke helt på filmen kan man si.... Etter filmen reiste vi hjem til meg. Der lå vi og nusset på sofaen til langt på natt :fnise: Deilige mannen min :rødme:

Jeg fikk en litt mer stressende handletur enn jeg hadde tenkt i dag. Lillemann klarer tydeligvis ikke sove i vogna når det skjer noe rundt han. Så han satt der og bytta på å prate høyt og sutre :fnise: Da er det bare å gjøre seg ferdig med det en skal og komme seg hjem og hive ungen i seng :ler:

Siden jeg er veeeeldig utålmodig tok jeg en test i dag.... det er jo egentlig alt for tidlig, skal ikke ha mensen før til fredag (tror jeg). Den var selvfølgelig negativ. Får vente til mandag igjen da :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hm. Lykke til på mandag, da. :ler:

:fnise: Takk for det! Det er vel strengt talt ikke noe hastverk om det ikke skjer denne mnd heller men... Like greit å bli ferdig med det!

Selv om jeg må si jeg ble litt skeptisk i dag på butikken... så ei dame med tre unger. Hun hadde to handlekurver med barnesete på, antagelig tvillinger på tja... kanskje 8-10 mnd oppi der. Og i den ene handlevogna satt storesøster på kanskje 2 år. :fnise:

Glad ikke mannen så dette :ler:

Endret av LilleKylling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...