Gå til innhold

LilleKylling lever livet

LilleKylling

Anbefalte innlegg

Nei, nå tror jeg rett og slett at jeg tar kvelden snart.... lillemann sover nå tror jeg. Endelig! Han har vært helt umulig å legge de siste dagene. Virker som om han har vondt i magen. (Han roer seg ikke i min seng heller alle samsovere).

Jeg og mannen er litt :slåss: i kveld. Men det går seg vel til. Ikke noe alvorlig, blir bare litt for møe av og til :fnise: Så vi har holdt oss i hver vår etage. Passer egentlig litt dårlig siden jeg har EL rett rundt hjørnet men.... :fnise:

Lurer forresten litt på om det kan stemme at melkemengden øker når man har EL....

Jaja... sjalabings :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er gal som prøver på en til alt nå! :ler:

Og ofte roer ikke Maja seg når hun får ligge i vår seng heller. Merker at hun bare blir mer stresset og gråter mer når jeg løfter henne opp til meg.

Ikke lett å bli klok på disse barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Her blir det ikke flere før Maja har sluttet med bleier. Tror jeg da :overrasket: Hadde jo ikke akkurat et veldig enkelt svangerskap, så gruer meg fryktelig til neste gang.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne og snikleser litt og må bare si at dere har et helt nyyydelig bad!!! :jepp:

Tusen takk for det!

Hei på deg!

Innom og ønsker deg ei god helg!! :)

:vinke:

Idag skal jeg og mannen habarnevakt! Vi skal på et stand-up show og så på Big Horn og spise! Nam nam nam, gleder meg! Vi har pleid å ha med lillemann på restaurant noen ganger, han sover jo alltid så greit i vogna. Men jammen lukter han ikke når maten kommer på bordet, og setter i gang :grine: Og det høyt! Men han skriker forsåvidt alltid høyt, han ble visst levert med kun ett volum. :fnise:

Men idag skal vi sitte i ro og fred og spise deilig mat :love:

Tror jeg legger meg litt igjen nå. Lillemann har holdt det gående til 01 tiden de siste ukene. Vet ikke helt hva som er galt, virker som om han har vondt i magen. Han roer seg hverken her eller der. I dag skal vi prøve å kutte ut middagsglasset. Kanskje det er det som er litt for mye for han... Også har ve begynt med malt i grøten, og ikke grøt senere enn kl 18. Det hjalp forresten ikke noe... førte bare til mer pupping synes jeg. Jaja, det går seg vel til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å hilse på min navne-lillesøster! :ler:

Koselig å lese om dagene dine. Ha en fin kveld ute med mannen, og ha en god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en tur ut ikveld, bare dere to :rødme:

Ja det er lenge siden nå. Tror vi bare har vært ute alene en gang etter at lillemann ble født :fnise:

Innom for å hilse på min navne-lillesøster! :ler:

Koselig å lese om dagene dine. Ha en fin kveld ute med mannen, og ha en god helg! :klem:

Takk, i lige måde :klem:

Kos dere på standup og Big Horn! *misunnelig*

Her blir det hjemmelaget pizza og Idol :jepp:

Her også :ler:

Litt misunnelig på idol jeg da, men det går vel kanskje i reprise??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller du kan ta opp Idol ;)

God helg, kos dere!

Har ikke opptaker.... eller harddisc eller hva man nå bruker for tiden.... :sjenert:

Jaja, da var vi i hus igjen etter en tur i byen. Team Eckbo var morsomt det, anbefales! Det virket som "alle" skulle på Big horn etterpå, så der var det ganske fullt. Tror de hadde det litt travelt på kjøkkenet, så maten har smakt bedre der, men godt var det jo :danse:

Vi lengtet egentlig hjem igjen ganske fort... :fnise: Måtte jo se til lillemann :rødme: Han sov heldigvis som en liten engel. Ser ut som om den nye rutinen funker. Foreløbig ihvertfall. Så idag har vi kuttet ut middagsglass, han fikk grøt i 17 tiden og flaske ( i mangel av pupp) i 20-tiden. Det får vi håpe magen hans tåler bedre. Så kan jeg og mannen kan få litt fred i natt :sjarmor:

Er så spent på hva som skjer i Madelein-saken nå... har sagt det hele tiden at jeg synes det er noe rart med de foreldrene. Både hva de gjorde den kvelden og reaksjonen deres i ettertid er merkelige... Får håpe de finner ut av hva som har skjedd med den stakkars lille jenta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann sover i sin dypeste søvn allerdee :hoppe:

I går fikk vi handlet bilsete til lillemann. Dette: http://www.britax.se/hiway07.htm i fargen St.Anton

Han satt som en prest og likte utsikten tror jeg. Men det er nok ikke så godt å sove i som det gamle, så han våknet ganske fort.

Ellers var vi på kino med 5 unger i går :hakeslepp: Det gikk greit det, men det var litt av en gjeng må jeg innrømme. Vi så Shrek 3. Synes den var veldig bra, til tider hysterisk morsom. :fnise: Håper egentlig på en 4`er også, men det er vel litt drøut... :sjenert:

Robinsonekspedisjonen beggyner på tv3 nå, men er litt usikker på om jeg skal gidde å se den.... Får høre om mannen vil.

Endret av LilleKylling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det er bakovervendt som er problemet, for setet har lett for å bikke litt fremover. :klø: setet er jo skrått ned mot ryggen. Veldig dumt. Burde egentlig finne et sete hvor vi kan legge ned ryggen litt tror jeg. Da får vi hvertfall rettet det opp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag igjen!

Har hatt en rolig morgen, skulle egentlig legge meg igjen :rodme: men det ringte det på døra. var en mann som skulle montere brannstige fra loftet. Får da inderlig håpe vi ikke får bruk for den noen gang.

Tror jeg får ta litt :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også få vasket klær i dag, og bakt brød og ryddet og vært på babyshop *pust pes*

Maja sover enda da. Kanskje jeg rekker frokost før hun våkner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...