Arwen Skrevet 1. september 2007 #61 Del Skrevet 1. september 2007 Sjekker du etter flått ofte? Fikk plutselig dårlig samvittighet for at jeg ikke har sjekket kattene på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 1. september 2007 #62 Del Skrevet 1. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 2. september 2007 #63 Del Skrevet 2. september 2007 Flått er virkelig ekle "ting", vi har hund, og har bare iløpet av 3år nå... fjernet kun 2 flått på han, men gud så ekkelt. Og ikke minst unyttig insekt om en kan si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 2. september 2007 #64 Del Skrevet 2. september 2007 Hun la ikke skjul på hvem hun var. Satt å las en tråd, og plutselig var hun der.... men det var ei stund siden sist ho hadde vært på! Men det er litt kreepy... Lurer på om vi to "vet" hvem hverandre er, eller har felles bekjente? Sørlandet er ikke så himla stort at det gjør noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 2. september 2007 Forfatter #65 Del Skrevet 2. september 2007 Idag har vi hatt besøk av søster til mannen med familie. De er jo så betatt av lillemann! Også kom de med masse gode argumenter til mannen for å få to tette barn Tror det blir litt baby-making til kvelden ja Spiste taco og ostekake og koste oss! Storemann kom hjem fra tivoli med en hel pose full av bamser! Det var jo akkurat det vi trengte mer av..... . Mannen er litt molefonken etter kampen i kveld. Men men.... det går vel over! I morra skal jeg og storemann til byen og se shrek 3 Det blir stor stas! Skal benytte anledningen til å handle litt småtteri på H&M også tror jeg. Er ikke så ofte jeg gidder å dra inn til byen. Hmm... kanksje jeg skal få somla meg til å kjøpe Rosendahl glassene også nå da... Bestilte nettopp noen filmer på nettet.... Prison Break sesong 2, Pursuit of Happiness og Svein og Rotta og UFO-mysteriet. Hmm.... tror det holdet med shopping for en stund nå. Men må bare kjøpe nytt bilsete og voksipose til lillemann først. SÅ skal jeg slutte å handle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 4. september 2007 Forfatter #66 Del Skrevet 4. september 2007 Det ble ikke noe kino på meg og storemann i går. Har lagt med migrene i et døgn nå Er noe forbaska dritt at jeg ikke kan ta tbl når jeg ammer. Og selvfølgelig hadde lillemann vondt i magen i natt, så mannen har vært mye oppe med han. Jaja... sånn er det med i hus! Håper han ikke ble skremt fra å få fler nå, tror jeg så gdt som hadde fått overbevist han Vi får ta igjen kino og shopping til helgen. Da skal vi til svigers. Skal innom et kjøpesenter og kjøpe nytt bilsete til lillemann. Idag er det babysvømming igjen, så nå må jeg prøve å få han til å sove litt først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 4. september 2007 #67 Del Skrevet 4. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 4. september 2007 #68 Del Skrevet 4. september 2007 håper formen er bedre. Og at mannen ikke har fått skrekken..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 4. september 2007 #69 Del Skrevet 4. september 2007 Det var godt å høre!! Er noe hærk med migrene. Blir spennende å følge med på når det blir klaff igjen med baby! Syns du er tøff som vil ha to så tette,jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 5. september 2007 Forfatter #70 Del Skrevet 5. september 2007 Idag måtte vi opp tiiidlig Eller ihvertfall ut av huset tidligere enn vanlig. Den ene bilen er levert på EU-kontroll, huff, det blir nok en dyr affære Når vi kom hjem igjen oppdaget jeg at nista til storemann lå igjen på kjøkkenbenken. Så da var det bare å hive lillemann i vonga, på med regnjakka og ut og trille. Vi bor bare noen hundre meter fra skolen, og det var igrunnen godt å få litt luft. Fant ut at jeg skulle vaske 2 etg mens energien fortsatt var på topp. Oppdaget en ripe i gulvet i loftstua. Mannen har montert stol fra ikea, og det kan jo ikke gå ubemerket hen tydeligvis Liker egentlig best å gjøre slike ting selv, da har jeg bare meg selv å kjefte på når noe går galt Stolen var forøvrig veldig fin, denne : http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S99830462 Har den i hjørnet på badet. Greit å ha noe godt å sitte i når ungene bader. Har forresten veldig lyst til å vise bilder av badet vårt, er veldig stolt av det nemlig Men det vet jeg jammen ikke hvordan man gjør... det er ikke lov å legge ut bilder her, er det? Nå sover lillemann igjen, og mor skal snart se på "I gode og onde dager". Dobbel episode i dag, naboen kom og forstyrra midt i gårsdagens episode. Makan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 5. september 2007 Forfatter #71 Del Skrevet 5. september 2007 Har vært ute og handlet pose til lillemann: http://www.babyplaneten.no/productdetails....;subkategori=25 Ser god og varm ut, skulle ønske jeg kunne ligge i en slik og bli trillet rundt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 5. september 2007 #72 Del Skrevet 5. september 2007 Klar for litt oppdatering igjen?? Alice døde i dag :gråte: Marlena kvalte henne med en donut. John kom hjem og fant Marlena i leiligheten, det endte i en slåsskamp og Marlena detter utfor verandaen. Det så høyt ut, så regner med hun dør. "Alle" vet jo at det er Marlena som er seriemorderen nå, men Belle har jugd og gitt henne alibi for et av drapene. Og dermed kunne marlena også drepe Alice. Det ser mørkt ut for Shawn og Belle da... NEEEEI! Dette kan jeg bare ikke tro. Alice Og Marlena. Jeg er dypt sjokkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. september 2007 #73 Del Skrevet 5. september 2007 Du kan lege ut dine egne bilder jo legg de inn i galleriet og legg de videre inn hit så er alt gjort helt lovlig. Eller du kan legge som vedlegg. Vil gjerne se bilde, skal pusse opp bad selv nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 5. september 2007 #74 Del Skrevet 5. september 2007 Ohh bilder av bad vil jeg også se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 5. september 2007 Forfatter #75 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Skal vi se om vi får til dette da.... Det gjorde jeg jo, men nå er de borte... Endret 14. september 2007 av LilleKylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 5. september 2007 Forfatter #76 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Tja... det gjorde jeg jo forsåvidt! Borte de også.... Endret 14. september 2007 av LilleKylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. september 2007 #77 Del Skrevet 5. september 2007 Så fint! Og stort. Knøttebadet vårt blir nok ikke like åpent nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 5. september 2007 #78 Del Skrevet 5. september 2007 Kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 5. september 2007 #79 Del Skrevet 5. september 2007 Kjemep fint, også så stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 5. september 2007 Forfatter #80 Del Skrevet 5. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå