Gå til innhold

Våre to nydelige mirakler er født, 100908!


Caro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble dratt inn i dagboken din av overskriften - utrolig morsomt å lese at du fant ut at du venter tvillinger etter en tung høst!! :)

Gratulerer så masse!

Må nok følge med videre her ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med ultralyd og hjertelyd! :hjerte:

Blir spennende å se om de er eneggede eller toeggede nå da, og kjønn etterhvert! :-D

Er TTTS veldig risikabelt, eller? Har jo aldri hørt noe om det, selv om det er endel som får tvillinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Du er kjempe heldig! :rødme:

Å da kan jeg vel ønske deg velkommen hit,

om du ikke allerede er der da ;)

Er TTTS veldig risikabelt, eller? Har jo aldri hørt noe om det, selv om det er endel som får tvillinger...

Ja, dessverre.

Mine tvillinggutter hadde ttts, men de fikk reddet dem ut i siste sekund.

Lykke til! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre.

Mine tvillinggutter hadde ttts, men de fikk reddet dem ut i siste sekund.

Takk for svar :)

Hm, det visste jeg ikke, aldri hørt om som sagt. Godt tvillingene dine ble reddet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en påske- :klem:

:kaklehone: (eneste smiley jeg fant som lignet på noe påske-aktig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg trykt meg gjennom dagboka di! heheh...Gratulerer så masse med tvillinger! Utrolig kjekt å høre etter den tunge høsten dere har hatt! Har selv opplevd å bli vekket av at bygården vi bodde i stod i flammer, og derfor mistet materielle ting, som klær og bilder og hele pakka. Men nå hadde heldigvis ikke jeg ALLE eiendelene mine der (holdt på å flytte inn til kjæresten min). Det er uansett noe av det jævligste man kan oppleve (sett bort fra dødsfall slevfølgelig), og jeg unner ingen å oppleve slikt. Den ekle, ekle lukten og minnene kommer til å følge meg resten av livet!

Lykke til videre i svangerskapet da hvertfall...skal bli spennende å følge deg videre på ferden=)

påskeklem fra "oss 2" til "dere 3"

Endret av Indo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer enda en som ble dratt inn av overskriften, og som nå har lest hele boka. Så morro med tvillinger!!! :legrine: Har selv ei datter på 10 mnd, og det å bli mor er det største :rødme: Gled dere til hva som skal komme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei alle sammen!

Jeg har hatt en fantastisk påske på fjellet, har til og med gått på både langrenn og slalom. Har også fått litt farge i ansiktet, det gjør godt. Og magen vokser!

Var på ultralyd på Riksen i dag for å se om det er en eller to morkaker. Og heldigvis så er det to stk. De er sammevokste, men det har ikke noe å si. Så da kan man ikke si om det er eneggede eller toeggede enda. Den ordinære ultralyden vil jo vise om det er to av samme kjønn eller gutt/jente. Er det gutt/jente er det toeggede, er det av samme kjønn kan det være begge deler. Så det blir spennende å se. De var så livlige der inne, begge to. De har blitt hele 7 cm fra hode til rumpe nå. De har vokst hele 3 cm på to uker og to dager! Og jeg skulle ikke bekymre meg for røntgenstrålene. De var visstnok alt for svake til å gjøre noen skade. Så han kirurgen på Fredrikstad skulle hatt seg et spark bak!!!

Så nå er det jordmor om to uker og så er det ordinær ultralyd 5 mai, eller en annen dato om jeg kommer inn på Ahus eller Ullevål. Har søkt begge steder.

Håper dere alle har hatt en strålende påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt de har hver sin morkake! :jepp:

Blir spennende å se om det er gutter eller jenter eller en av hver! Vil dere vite det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...