Gå til innhold

Våre to nydelige mirakler er født, 100908!

Caro

Anbefalte innlegg

TO????

Oi, oi, her blir det saker! :hoppe:

Tvillinger! Så fantastisk! Gratulerer så masse!

Hvordan går det ellers?

Ellers så går det bare bra. Skjønner jo nå hvorfor jeg har vært så trøtt og sliten de siste ukene. Og ikke minst SUTEN!! Sliter med å bli mett. Ikke så rart når det er to som skal ha næring!

Ellers så var vi på husmøte i går, og skal på enda et møte på mandag. Så nå skjer det ting med huset i hvert fall! Godt er det!

To?!?! Nei, så fantastisk!!! :-D :hoppe: :juhu: :danse: Gratulerer så mye! :-D

Takk takk. Skjønner ikke helt hva det er som skjer. Blir spennende om et par ukers tid, da skal jeg på Riksen for å fastslå om det er eneggede eller toeggede tvillinger. Og så få jeg se de igjen! :rødme: Var så dårlig ultralydapparat i går så jeg fikk ikke sett så mye. Var i tillegg alt for satt ut til å få med meg noe særlig annet enn at hjertene banker hos begge.

Har fått fødeplass på Sykehuset i Østfold, men den plassen ble søkt om før jeg visste at det var tvillinger. Så jeg skal nok søke meg over til Riksen nå ja. Føler meg litt tryggere med tvillinger der. :jepp:

2 stk :hoppe:

Gratulerer :roser:

Takk for det!! Dette skal bli moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååååå, hva er det jeg leser?????

Gratulerer med tvillinger, Caro! Så utrolig gøy og fantastisk! :juhu:

:klemmer:

Ååååååå :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååå, hva er det jeg leser?????

Gratulerer med tvillinger, Caro! Så utrolig gøy og fantastisk! :juhu:

Ååååååå :rødme:

Tusen takk!! Det er helt fantastisk!! Jeg kan bare ikke tro det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får vel fortelle litt om dagen i går.

Jeg var utrolig nervøs før vi skulle inn til gynekologen. Jeg hadde innstilt meg på at det antagelig var noe galt, for da slapp jeg å bli så skuffet. Måtte ta blodtrykket før jeg skulle inn og det lå på 130/91, ganske så høyt. Passe nervøs kan du si...

Kom inn til gynekologen og pratet litt. Så la jeg meg i den herlige stolen som vi alle er så glade i. I det hun finner livmoren så ser jeg det med en gang. Det er ikke ett stort svart hull med en hvit prikk i, det er TO svarte hull med en hvit prikk i hver ende, og en strek i mellom.... Så jeg sprø om det er det jeg tror det er, og da bare ler gynekologen og sier "ja det er nok det". Stakkars mannen min skjønte ingenting. Han sa bare HÆ? Så sier jeg, "det er to der inne". HÆ? sier han igjen... Og fra da ligger jeg bare paralysert i stolen mens hun måler og styrer og skriver ut bilder. Fikk med 6 bilder som jeg skal ha med på Riksen. Blir sendt dit for å finne ut om det er eneggede eller toeggede. Og forhåpentligvis så skal jeg følges opp der og føde der. Hun fant også to hjerter som banket. Og det var utrolig godt å se!

Resten av dagen i går ble brukt til å informere nærmeste familie, som ble passe sjokkerte... :fnise: Moro!

Sov ikke stort i natt, så nå er jeg passe trøtt og passe fjern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så tvillinger da!!! :-D Så gøy!! Ja, det er ikke rart testen slo fort ut hos legen heller da nei ;)

Så utrolig spennendes for dere da!! Nå har dere masse å glede dere til framover :) Og du kommer mest sannsynlig til å få mage tidligere enn oss som er førstegangs. med èn :babysmokk:

Apropo tvillinger; sjefen min fikk det, og de kom 2 måneder for tidlig og alt gikk bra :) Tror nok det er ekstra oppfølging på tvillingsvangerskap også jeg..

Tenker din kjæreogså er stolt nå jeg ;)

Stooor klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye :hoppe:

Tusen takk!! Du hadde rett i at dette var meningen og at det er vår "gave" fordi vi har hatt det så vanskelig i det siste! Tusen takk for at du hadde troen på oss. Navnene vi mest sannsylig kommer til å gå for kommer også til å gjenspeile det mirakelet vi føler at dette er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så tvillinger da!!! :-D Så gøy!! Ja, det er ikke rart testen slo fort ut hos legen heller da nei ;)

Så utrolig spennendes for dere da!! Nå har dere masse å glede dere til framover :) Og du kommer mest sannsynlig til å få mage tidligere enn oss som er førstegangs. med èn :babysmokk:

Apropo tvillinger; sjefen min fikk det, og de kom 2 måneder for tidlig og alt gikk bra :) Tror nok det er ekstra oppfølging på tvillingsvangerskap også jeg..

Tenker din kjæreogså er stolt nå jeg ;)

Stooor klem :klemmer:

Synes allerede at magen er stor jeg. Så dette skal bli spennende å se hvor det ender.

Jeg blir fulgt opp ekstra nå ja, antagelig på Riksen. Håper virkelig jeg kan få de litt nærmere termin enn 2 mnd før. Mye mas på sykehuset. Men det viktigste er at det går bra med de!

Mannen min er veldig stolt! Han mener at soldatene hans er elitesoldater!! :fnise:

Herregud, jeg skal ha tvillinger!!! Jeg fatter det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig moro!!!! :) Jeg fikk tårer i øyene da jeg leste om UL din. Det er så moro med tvillinger, har alltid hatt lyst på tvillinger jeg :)

Gratulerer så mye Caro !!! :) Så spennende :)

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er så gøy å lese om sånt. Alltid gøy når noen blir gravide, men tvillinger er jo noe ekstra da. Har du tvillinger i familien?

Ikke noe problem med svømmerne til mannen din nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes allerede at magen er stor jeg. Så dette skal bli spennende å se hvor det ender.

Jeg blir fulgt opp ekstra nå ja, antagelig på Riksen. Håper virkelig jeg kan få de litt nærmere termin enn 2 mnd før. Mye mas på sykehuset. Men det viktigste er at det går bra med de!

Mannen min er veldig stolt! Han mener at soldatene hans er elitesoldater!! :fnise:

Herregud, jeg skal ha tvillinger!!! Jeg fatter det ikke!

Det er rart med UL... Man tenker ikke i de baner på at det kan være to der, det viktigste som står i hode på en er at den lille er frisk og har et hjerte som banker. Så kan tenke meg overraskelsen var stor over å se to inni der!!! :babysmokk: :babysmokk:

Kanskje du har lyst til å legge ut UL-bilder? Hadde vært så spennendes å se :)

Hehe.. Menn er ofte slik at de blir stolte etter å ha gjort kjæresten :gravid: . Min ble kjempestolt og stråler i øynene hver gang han snakker om den lille :rødme:

Nyt tiden fremover Caro! Dette fortjener dere virkelig :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig moro!!!! :) Jeg fikk tårer i øyene da jeg leste om UL din. Det er så moro med tvillinger, har alltid hatt lyst på tvillinger jeg :)

Gratulerer så mye Caro !!! :) Så spennende :)

Jeg er helt rørt selv jeg. Mannen har sagt at han vil ha tre barn, jeg vil bare ha to. Og da har jeg sagt at den eneste måten han kan få tre på var å gjøre meg gravid med tvillinger første eller andre gangen. Og jammen har han ikke greid det!

Åh, det er så gøy å lese om sånt. Alltid gøy når noen blir gravide, men tvillinger er jo noe ekstra da. Har du tvillinger i familien?

Ikke noe problem med svømmerne til mannen din nei :fnise:

Mannen har eneggede tvillingsøstre, men ingen av de har fått tvillinger. Trodde ikke det var arvelig heller. Kan jo være at jeg har toeggede da, for alt jeg vet.

Mannen er stolt som en hane!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart med UL... Man tenker ikke i de baner på at det kan være to der, det viktigste som står i hode på en er at den lille er frisk og har et hjerte som banker. Så kan tenke meg overraskelsen var stor over å se to inni der!!! :babysmokk: :babysmokk:

Kanskje du har lyst til å legge ut UL-bilder? Hadde vært så spennendes å se :)

Hehe.. Menn er ofte slik at de blir stolte etter å ha gjort kjæresten :gravid: . Min ble kjempestolt og stråler i øynene hver gang han snakker om den lille :rødme:

Nyt tiden fremover Caro! Dette fortjener dere virkelig :klemmer:

Jeg hadde absolutt ikke trodd jeg skulle få se to. Selv om jeg den siste uken har tenkt mer og mer på det, av en eller annen grunn. Ville bare finne en baby med bankende hjerte jeg, som har overlevd operasjon og alt. Og så finner vi to mirakler som har overlevd!!! Det er jo bare utrolig!

Vet ikke hvordan jeg legger ut bilde. Er ikke supermedlem heller, så da kan jeg vel ikke legge ut? Men jeg kan sende på mail? Bare send PM med mailadresse så kan jeg sende over. Får ikke scannet det inn før søndag da. Er ikke så bra bilder da, men du ser at det er to hvite prikker med en skillevegg mellom. Så det er heldigvis ikke momo-tvillinger (tror jeg det heter, der de deler alt og ikke har skillevegg.)

Åååååå, som jeg gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger ikke være supermedlem for å legge ut bilder. Det du kan gjøre er å gå inn på http://bildr.no og laste opp bildet. Så tar du den midterste linken og limer inn i et helt vanlig innlegg her :)

Hihi. Du kommer til å bli rund som en ball, ja :D Gleder meg til trilletur. Det blir nok stas med stor gravidmage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Titter innom dagboken din for første gang og vil bare legge igjen en hilsen! :)

Har lest bakover, og ser du har opplevd din dose med uflaks, så bra det ble bebis i magen, og ikke minst TO hjerter som baker! Fantastisk! Gratulerer så mye! :juhu:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er helt rørt selv jeg. Mannen har sagt at han vil ha tre barn, jeg vil bare ha to. Og da har jeg sagt at den eneste måten han kan få tre på var å gjøre meg gravid med tvillinger første eller andre gangen. Og jammen har han ikke greid det!

Mannen har eneggede tvillingsøstre, men ingen av de har fått tvillinger. Trodde ikke det var arvelig heller. Kan jo være at jeg har toeggede da, for alt jeg vet.

Mannen er stolt som en hane!!

Det er vel bare toeggede som er arvelig ja, men tror det bare kan arves fra morens side også. Blir spennende å se om de er en- eller to-egga da! Om det er gutter eller jenter eller en av hver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke være supermedlem for å legge ut bilder. Det du kan gjøre er å gå inn på http://bildr.no og laste opp bildet. Så tar du den midterste linken og limer inn i et helt vanlig innlegg her :)
Ikke helt, hehe! Under svarboksen kan man laste opp bilder som vedlegg.

Å få tvillinger er jo en superfin måte å gjøre begge foreldre tilfredse på. Gratulerer atter engang :)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å lese om ultralyden :hjerte: :-D

Så morsomt at dere har "snakket" om tvillinger, og at dere inngikk et kompromiss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...