Amused Skrevet 25. oktober 2007 #241 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hjem og sove og skvære opp med kjæresten, Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 25. oktober 2007 #242 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det er nok betryggende å komme seg til legen ja Min legetime er ikke før neste uke! Skal bli godt å få det overstått.. Alt står nok bra til skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 25. oktober 2007 #243 Del Skrevet 25. oktober 2007 Håper drittdagen er over for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #244 Del Skrevet 26. oktober 2007 Snille dere! Fin kveld i går! Stakk litt tidlig fra jobb, kjøpte sushi til middag og puslet litt i leiligheten. Kjæresten hadde tatt seg en flyttedag, så nå har vi nesten flyttet alt av småting over i den nye leiligheten! Fremdeles litt krise på jobb, men jeg prøver å ikke stresse meg opp altfor mye ... I hvert fall - nå nærmer EL seg, og vi gjorde det vi skulle i går, vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 26. oktober 2007 #245 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nam nam sushi. Tror jeg kjøper sushi i kveld Da er det bare å stå på også i helgen men masse Har du fått noen EL tegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #246 Del Skrevet 26. oktober 2007 EL-tegn, ja ... Jeg er usikker, for har blødd litt etter legetimen på tirsdag, men jeg TROR jeg oppdaget noe brunaktig EL-slim i går! Tror jeg. *krysse fingre* ... og JADA! Sa jeg skulle bruke EL-tester denne måneden, men vet jeg hvilken pappeske testene ligger i? NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 26. oktober 2007 #247 Del Skrevet 26. oktober 2007 Typisk flyttelassproblem. Du har nok EL, sjø. Og jeg misunner deg sushien, altså. Jeg kan jo spise det selv, men vet ikke om jeg tar sjansen i disse dager. Vi får se. God helg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 26. oktober 2007 #248 Del Skrevet 26. oktober 2007 Sushi!? Hvordan lager man det? Har hørt masse om det, men aldri prøvd det selv... Tror det er vanskelig å lage jeg.. Godt dere fikk en bra kveld i går Det er veldig ofte at stress på jobben o.l. går utover kjæresten.. Hvertfall hjemme hos oss Men så lenge man får snakket ut om det etterpå så hjelper det jo.. Og det er ingenting som hjelper bedre enn etter en krangel! :rødme: Ha en fin helg Lilith! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #249 Del Skrevet 26. oktober 2007 Vi lagde ikke sushi, altså - jeg jukset og kjøpte take away på vei hjem fra jobb. Men det er faktisk ikke så vanskelig å lage selv! Eksen og jeg lagde det en del da vi bodde i Irland, og det ble veldig godt selv om det ikke så så proft ut. Vil absolutt anbefale deg å prøve sushi, Simpleminded! Jeg er utrolig dårlig på å la stresset bli igjen på jobben når jeg går for dagen, og det har en tendens til å gå utover den/de som er hjemme. Fryktelig urettferdig, selvfølgelig! Men akk så vanskelig å la være når man koker innvendig av frustrasjon og stress ... Nuvel. Snart helg! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 26. oktober 2007 #250 Del Skrevet 26. oktober 2007 :banantroll: Goooooooooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. oktober 2007 #251 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det er ikke så lett å finne igjen ting når man har flyttet, nei... Vi lette leeenge etter fjernkontrollen når vi flyttet... kjipt for en tv-slave Good helg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 28. oktober 2007 #252 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ja, og vi leter fortsatt etter noe 1 år etter flyttingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. oktober 2007 #253 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ja, og vi leter fortsatt etter noe 1 år etter flyttingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. oktober 2007 #254 Del Skrevet 28. oktober 2007 Vi lagde ikke sushi, altså - jeg jukset og kjøpte take away på vei hjem fra jobb. Men det er faktisk ikke så vanskelig å lage selv! Eksen og jeg lagde det en del da vi bodde i Irland, og det ble veldig godt selv om det ikke så så proft ut. Vil absolutt anbefale deg å prøve sushi, Simpleminded! Jeg er utrolig dårlig på å la stresset bli igjen på jobben når jeg går for dagen, og det har en tendens til å gå utover den/de som er hjemme. Fryktelig urettferdig, selvfølgelig! Men akk så vanskelig å la være når man koker innvendig av frustrasjon og stress ... Nuvel. Snart helg! :juhu: Sushi har jeg aldri smakt... Er ikke så urban av meg Hvordan smaker det egentlig? Er det ikke litt... ekkelt? Jeg mener, rå fisk og greier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #255 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ja, og vi leter fortsatt etter noe 1 år etter flyttingen Jeg tenkte faktisk å ta meg fri en dag denne uka for å lete frem ting som allerede har blitt "ryddet" ned i diverse esker ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #256 Del Skrevet 29. oktober 2007 Sushi har jeg aldri smakt... Er ikke så urban av meg Hvordan smaker det egentlig? Er det ikke litt... ekkelt? Jeg mener, rå fisk og greier? *GISP!* Sushi ekkelt?! Nei, hørt på maken! Det er det vel ikke! Sushi er nammenam. Deilig, superfersk fisk (eller scampi, hvis du foretrekker det!) + søt og klebrig ris + wasabi + syltet ingefær + masse soyasaus = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #257 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ellers ... Det går en kule varmt for tiden, jeg føler ikke at jeg helt klarer å henge med i svingene. Jeg blir sprø av alt rot rundt meg, og alt går bare i surr. Jeg er glemsk som en 90-åring. Flere som har det sånn av og til? At det blir for mye å ta stilling til noen ganger, og hjernen reagerer ved å glemme småting? Jeg tror det er det hjernen min gjør, med mindre den bare er ute etter å gjøre ting vanskelig(ere) for meg. Men det går vel over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakten på kjærligheten Skrevet 29. oktober 2007 #258 Del Skrevet 29. oktober 2007 spennende prøvedagbok dette:) du har ikm ikke så lenge etter meg, så skal krysse fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #259 Del Skrevet 29. oktober 2007 spennende prøvedagbok dette:) du har ikm ikke så lenge etter meg, så skal krysse fingrene for deg Så hyggelig med nytt fjes i boka mi! Krysser fingrene for deg óg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. oktober 2007 #260 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ellers ... Det går en kule varmt for tiden, jeg føler ikke at jeg helt klarer å henge med i svingene. Jeg blir sprø av alt rot rundt meg, og alt går bare i surr. Jeg er glemsk som en 90-åring. Flere som har det sånn av og til? At det blir for mye å ta stilling til noen ganger, og hjernen reagerer ved å glemme småting? Jeg tror det er det hjernen min gjør, med mindre den bare er ute etter å gjøre ting vanskelig(ere) for meg. Men det går vel over! Kjenner til den der, ja... for mye stress og styr. Ikke bra Jeg er gullfisk til tusen enkelte ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå