Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nok betryggende å komme seg til legen ja :) Min legetime er ikke før neste uke! Skal bli godt å få det overstått..

Alt står nok bra til skal du se :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille dere! :klem:

Fin kveld i går! Stakk litt tidlig fra jobb, kjøpte sushi til middag og puslet litt i leiligheten. Kjæresten hadde tatt seg en flyttedag, så nå har vi nesten flyttet alt av småting over i den nye leiligheten! Fremdeles litt krise på jobb, men jeg prøver å ikke stresse meg opp altfor mye ...

I hvert fall - nå nærmer EL seg, og vi gjorde det vi skulle i går, vi! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-tegn, ja ... Jeg er usikker, for har blødd litt etter legetimen på tirsdag, men jeg TROR jeg oppdaget noe brunaktig EL-slim i går! Tror jeg. *krysse fingre*

... og JADA! Sa jeg skulle bruke EL-tester denne måneden, men vet jeg hvilken pappeske testene ligger i? NEI!

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Typisk flyttelassproblem. Du har nok EL, sjø. Og jeg misunner deg sushien, altså. Jeg kan jo spise det selv, men vet ikke om jeg tar sjansen i disse dager. Vi får se.

God helg til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushi!? Hvordan lager man det? Har hørt masse om det, men aldri prøvd det selv... Tror det er vanskelig å lage jeg..

Godt dere fikk en bra kveld i går :) Det er veldig ofte at stress på jobben o.l. går utover kjæresten.. Hvertfall hjemme hos oss ;) Men så lenge man får snakket ut om det etterpå så hjelper det jo.. Og det er ingenting som hjelper bedre enn :humpe: etter en krangel! ;) :rødme:

Ha en fin helg Lilith! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lagde ikke sushi, altså - jeg jukset og kjøpte take away på vei hjem fra jobb. Men det er faktisk ikke så vanskelig å lage selv! Eksen og jeg lagde det en del da vi bodde i Irland, og det ble veldig godt selv om det ikke så så proft ut.

Vil absolutt anbefale deg å prøve sushi, Simpleminded!

Jeg er utrolig dårlig på å la stresset bli igjen på jobben når jeg går for dagen, og det har en tendens til å gå utover den/de som er hjemme. Fryktelig urettferdig, selvfølgelig! Men akk så vanskelig å la være når man koker innvendig av frustrasjon og stress ...

Nuvel. Snart helg! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett å finne igjen ting når man har flyttet, nei...

Vi lette leeenge etter fjernkontrollen når vi flyttet... kjipt for en tv-slave :fnise:

Good helg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi lagde ikke sushi, altså - jeg jukset og kjøpte take away på vei hjem fra jobb. Men det er faktisk ikke så vanskelig å lage selv! Eksen og jeg lagde det en del da vi bodde i Irland, og det ble veldig godt selv om det ikke så så proft ut.

Vil absolutt anbefale deg å prøve sushi, Simpleminded!

Jeg er utrolig dårlig på å la stresset bli igjen på jobben når jeg går for dagen, og det har en tendens til å gå utover den/de som er hjemme. Fryktelig urettferdig, selvfølgelig! Men akk så vanskelig å la være når man koker innvendig av frustrasjon og stress ...

Nuvel. Snart helg! :juhu:

Sushi har jeg aldri smakt... Er ikke så urban av meg :rodme:

Hvordan smaker det egentlig? Er det ikke litt... ekkelt? Jeg mener, rå fisk og greier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og vi leter fortsatt etter noe 1 år etter flyttingen :fnise:

:fnise: Jeg tenkte faktisk å ta meg fri en dag denne uka for å lete frem ting som allerede har blitt "ryddet" ned i diverse esker ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushi har jeg aldri smakt... Er ikke så urban av meg :rodme:

Hvordan smaker det egentlig? Er det ikke litt... ekkelt? Jeg mener, rå fisk og greier?

*GISP!* Sushi ekkelt?! Nei, hørt på maken! Det er det vel ikke! Sushi er nammenam. Deilig, superfersk fisk (eller scampi, hvis du foretrekker det!) + søt og klebrig ris + wasabi + syltet ingefær + masse soyasaus = :wow::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers ... Det går en kule varmt for tiden, jeg føler ikke at jeg helt klarer å henge med i svingene. Jeg blir sprø av alt rot rundt meg, og alt går bare i surr. Jeg er glemsk som en 90-åring. Flere som har det sånn av og til? At det blir for mye å ta stilling til noen ganger, og hjernen reagerer ved å glemme småting? Jeg tror det er det hjernen min gjør, med mindre den bare er ute etter å gjøre ting vanskelig(ere) for meg. Men det går vel over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende prøvedagbok dette:)

du har ikm ikke så lenge etter meg, så skal krysse fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende prøvedagbok dette:)

du har ikm ikke så lenge etter meg, så skal krysse fingrene for deg :)

:goodbye:

Så hyggelig med nytt fjes i boka mi! Krysser fingrene for deg óg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers ... Det går en kule varmt for tiden, jeg føler ikke at jeg helt klarer å henge med i svingene. Jeg blir sprø av alt rot rundt meg, og alt går bare i surr. Jeg er glemsk som en 90-åring. Flere som har det sånn av og til? At det blir for mye å ta stilling til noen ganger, og hjernen reagerer ved å glemme småting? Jeg tror det er det hjernen min gjør, med mindre den bare er ute etter å gjøre ting vanskelig(ere) for meg. Men det går vel over!

Kjenner til den der, ja... for mye stress og styr. Ikke bra :riste:

Jeg er gullfisk til tusen enkelte ganger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...