mocci Skrevet 16. desember 2009 #2261 Del Skrevet 16. desember 2009 Aaaaw gratulera så masse med gutt innabords! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 21. desember 2009 #2262 Del Skrevet 21. desember 2009 Gratulerer med nook en gutt - da blir det liv i heimen Og nå har du vel ferie også, heldiggris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 23. desember 2009 #2263 Del Skrevet 23. desember 2009 God jul og godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. desember 2009 #2264 Del Skrevet 23. desember 2009 Bare innom for å ønske deg og dine ei god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #2265 Del Skrevet 23. desember 2009 GOD JUL ALLE SAMMEN! Litt hektiske dager i det siste, men lover å komme med en fyldig oppdatering på eksamen, julefeiring etc i løpet av romjulen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 23. desember 2009 #2266 Del Skrevet 23. desember 2009 Masse god jul ønskes deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 29. desember 2009 #2267 Del Skrevet 29. desember 2009 Håper dere har hatt en god jul, Lilith! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. desember 2009 #2268 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #2269 Del Skrevet 14. januar 2010 Hahaha, "romjulen" ... Vel! Godt nyttår, alle sammen Håper dere har hatt det fint i ferien, og tusen takk for hilsenene mens jeg har vært dagbokfraværende. Julen var fin! Veldig avslappende, akkurat sånn jeg liker det. Dessverre ble alt oppstyret og fraværet av faste rutiner litt for mye for Amund, så det ble litt trøbbel med søvn. Slitsomt, men vi får skylde oss selv Julaften var vi hos svigers og fikk ribbe og riskrem. Veldig hyggelig, og vi fikk til og med en rask tur rundt juletreet før Amund måtte ta kvelden :D Amund fikk altfor mange pakker, selvsagt, så vi fordelte litt på julaften og 1. juledag. 1. juledag var vi hos mamma og pappa og spiste sen frokost/lunsj/brunsj/tidlig middag. Lefsbus! Mamma hadde satt hele spiskammerset på spisebordet som seg hør og bør, og det så like urørt ut da vi kollapset på sofaen etter å ha spist oss stappmette. Så var det litt flere familiemiddager og en vennemiddag og slikt som hører med, men det var heldigvis massevis av tid til bare å sløve inne og gå korte turer i vinterværet og teste ut akebrettet til Amund Nyttårsaften var vi på hytta sammen med mamma og pappa. Igjen, koselig og rolig, akkurat som bestilt! 2010! Begynnelsen på året har vært god, men litt preget av sykdom. Ikke så rart, kanskje, med det iskalde været vi har hatt. Denne uka har Amund vært generelt dårlig med feber, hoste, etc. Jeg har vært sengeliggende med omgangssyke (jeg tror ikke det finnes noe verre!), og mannen hangler også. On the bright side: Jeg har fått masse jobb! En bestilling på 40 (!) artikler til nettsiden jeg har frilanset litt for, og til og med litt sporadisk jobb for min gamle arbeidsgiver. Det lover godt for foreldrepengene i permisjonen! Og gjett hvem som sto på eksamen? Jadda! Med en nyyyyydelig B! Ellers ... :klø: Tja, magen vokser, og småtten sparker. Jeg begynner såvidt å kjenne det i ryggen - litt for tidlig, synes jeg, men der får jeg bare skylde på meg selv som ikke har trent siden Amund ble født. Halsbrannen har også begynt å hilse på, dessverre, men alt i alt kan jeg ikke klage Vel, jeg får avslutte. Skal prøve å bli flinkere til å besøke dagbøkene deres og å oppdatere min egen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 14. januar 2010 #2270 Del Skrevet 14. januar 2010 Godt nytt år ja Høres ut som alt går på skinner, for sykdom og urolige netter går sikkert over veldig snart Lykke til med skrivinga, og gratulerer så mye med flott eksamenskarakter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 15. januar 2010 #2271 Del Skrevet 15. januar 2010 Welcome back Lilith! Leit å høre at dere har vært så mye syke, ønsker dere masse god bedring! Gratulera så masse med jobbmuligheter og kjempebra eksamenskarakter, detta går jo veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #2272 Del Skrevet 15. januar 2010 Aaaaargh! F**n!Nå hadde jeg skrevet et langt innlegg som bare forsvant Her er et forkortet innlegg: *host, hark, snufs, nys* Ikke før jeg var kvitt den he*****s omgangssyken, så har jeg klart å bli skikkelig forkjøla. Det er jo bedre enn å vrenge magen annethvert minutt, men jeg begynner å bli lei! Amund har også en stygg hoste han ikke blir ordentlig kvitt. Med en gang vi tror han er hostefri, kommer det ei kule igjen ... Vel, nå har jeg ringt legen, håper hun kan sende eller fakse en resept på hostesaft til nærmeste apotek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 18. januar 2010 #2273 Del Skrevet 18. januar 2010 Gratulerer med supert resultat på eksamen!! Krysser fingrene for at du snart blir frisk, og det samme med Amund. Kjedelig når man hangler slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 19. januar 2010 #2274 Del Skrevet 19. januar 2010 Gratulerer med flott eksamensresultat, flinka! Sykdom hos dere også, ja. Det er noe i det med første året i barnehage tror jeg.. Og så fint at gravidformen stort sett er bra. Blir litt mindre fokus på det nå som det er en 1åring å passe på tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #2275 Del Skrevet 20. januar 2010 Godt nytt år ja Høres ut som alt går på skinner, for sykdom og urolige netter går sikkert over veldig snart Lykke til med skrivinga, og gratulerer så mye med flott eksamenskarakter! Takk! Ja, satser på at de urolige nettene snart gir seg. Jeg mistenker tenner ... Welcome back Lilith! Leit å høre at dere har vært så mye syke, ønsker dere masse god bedring! Gratulera så masse med jobbmuligheter og kjempebra eksamenskarakter, detta går jo veien! Takk og takk! Gratulerer med supert resultat på eksamen!! Krysser fingrene for at du snart blir frisk, og det samme med Amund. Kjedelig når man hangler slik! Takk! Ja, utroooooolig kjipt å aldri bli ordentlig frisk. Gratulerer med flott eksamensresultat, flinka! Sykdom hos dere også, ja. Det er noe i det med første året i barnehage tror jeg.. Og så fint at gravidformen stort sett er bra. Blir litt mindre fokus på det nå som det er en 1åring å passe på tenker jeg! Takk, takk ... Ja, vi syntes egentlig vi hadde sluppet unna altfor mye sykdom, vi, men nå har det fått strammet grepet skikkelig om meg i hvert fall. Vet ikke om graviditeten svekker immunforsvaret mitt ekstra? Kjenner litt på at det er en utfordring å gå gravid samtidig som man skal holde styr på en vilter ettåring, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #2276 Del Skrevet 20. januar 2010 Så hjelpesløs ... Sukk. Jeg sitter her og føler meg som verdens mest hjelpesløse person. Som dere vet har vi ikke bil, og barnehagen til Amund ligger ganske langt unna. Vanligvis får vi ordnet det sånn, ved hjelp av besteforeldre og lån av bil, at jeg slipper å BÅDE levere og hente Amund. Dermed får jeg litt ut av dagen også, i stedet for å nærmest måtte snu i døra når jeg kommer hjem. I dag kunne ikke svigermor hente Amund. Og jeg har vært så klar på at vi ALDRI skal være avhengig av den hjelpen vi får. Takknemlige, ja, men avhengige? Aldri. Så jeg legger av gårde i morges, som vanlig. Men vogn, snø og graviditet er en særdeles dårlig kombo og snart hadde jeg veldig vondt i beinet (bak kneet - veldig rart), og vonde stikk i magen. Det føltes ikke bra! Så tenkte jeg at, vel, jeg kan jo alltids låne bilen til svigermor så jeg slipper å trave gjennom snøen hele den veien. MEN da får jeg problemer med å buksere den tunge og store vogna inn i den lille bilen når jeg henter. Løft er bare ikke det store for meg for tiden. Ikke kan jeg la vogna stå der, heller, for den trenger jeg jo i morgen når jeg skal levere igjen. Så nå måtte jeg få pappa til å kjøre meg opp til barnehagen, og så ta banen tilbake (pappa har ikke barnesete i bilen). FOR noe dritt! Jeg føler meg så teit, svak, dum og avhengig av hjelp. Og nå snør det igjen, så det blir en helvetestur hjem fra barnehagen også ... Vi trenger barnehageplass nærmere og/eller bil!!!! (hjertesukk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 20. januar 2010 #2277 Del Skrevet 20. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #2278 Del Skrevet 26. januar 2010 ----------------------------------- Vel! Er det ikke det ene, så er det det andre. A får tydeligvis noen skikkelig vonde tenner for tida. Han sikler som et uvær og sover ekstremt dårlig om natta. Slitsomt for alle ... Får så vondt av ham, stakkars Men heldigvis virker han ikke så plaget om dagen, så koser seg masse i barnehagen. Han vil ikke hjem! Ellers er det ikke stort å melde, egentlig. Jeg jobber det jeg kan (og får), og er ellers husmor. Jeg fikk grøsserboka Den Hemmelige Kokken til jul, og den forteller om all dritten som finnes i maten vi spiser. Jeg burde nok aldri lest den, for nå er jeg jo som lammet i matbutikkene og begynner å fable om "the simple life" med min egen ku og grønnsakshage Begynner å kjenne godt at jeg er gravid nå! Magen vokser stadig, og det er mye liv der inne. Tenker en del på hvordan det blir med to rampunger ... Forresten, var det ikke Amused som skulle være sladrisen min? Eller husker jeg helt feil? (orker ikke lete tilbake i dagboka)Amused har jo i hvert fall tatt en KG-pause, så mulig jeg trenger en reserve ... Ha en fin kveld, folkens! Jeg tror jeg skal ta kvelden snart - jeg får liksom ikke nok søvn for tida ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 26. januar 2010 #2279 Del Skrevet 26. januar 2010 Får håpe tennene til A spretter fram snart! Slitsomt for alle når de ikke sover ordentlig. Så bra at han trives godt i barnehagen Men det har han kanskje gjort hele tida? Tror det er best jeg ikke leser den boka, og forblir lykkelig uvitende Eller...? Anbefaler du den? Jeg kan godt være reservesladris! Selv om jeg ikke har dagbok lenger så er jeg her ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. januar 2010 #2280 Del Skrevet 26. januar 2010 Tenk at du nærmer deg 30 uker!!!!! Travelt med to Men veldig koselig også. Merker jeg er glad for å bo i e mindre by og kun ha noen hundre meter til barnehagen. Luksus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå