Lilith Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #1961 Del Skrevet 3. januar 2009 Heh ... Ja, det er kanskje på tide nå, ja ... *rusler inn på ris, ros og hjelp-forumet for å få moderatorhjelp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 3. januar 2009 #1962 Del Skrevet 3. januar 2009 Hørtes veldig idyllisk ut ja Kanskje ikke for potteplanten, da Ønsker deg og dine et godt nytt år! Håper du får drømmejobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. januar 2009 #1963 Del Skrevet 3. januar 2009 Åh, den idyllen misunner jeg deg! Spesielt den delen med katten Ja, jeg har fortsatt katteabstinenser- hva skal man gjøre med meg?! Merkelig lite lyst på fyllefester jeg også, og godt er jo det Det finnes mye viktigere ting i livet, selv om det så klart er koselig å ta seg en fest eller bare komme seg ut i blant Håper på at du får deg ny jobb nå da, så du slipper å gå tilbake til den gamle! Tror nok det blir vanskelig å toppe 2008, siden det var da babyen kom- men tenk så mye nytt som skjer i 2009! Tur til Gran Canaria høres herlig ut, heldiggriser! Håper du har en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #1964 Del Skrevet 3. januar 2009 *fnys* Idyllen sprakk da jeg oppdaget at de eeeeeeeelskede kattene hadde brukt mitt strikkeprosjekt som klorebrett i natt! Flere tråder var røket, og mitt dyrebare babyteppe var nær ved å gå tapt. Jeg er ikke den som er kjappest med strikkepinnene, akkurat, så dette var et slag under beltestedet. Cue depping. Men etter møysommelig lapping og knyting av avrevne tråder, tror jeg teppet er reddet. Så veldig pent er det ikke lenger, men jeg tror kanskje jeg kan kamuflere de styggeste flengene med heklede blomster. EN god ting kom ut av denne katta(!)strofen, da - jeg har lært meg å hekle blomster i rekordfart! Aldri så galt, etc ... Knøttet - katt kan du få billig av meg akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. januar 2009 #1965 Del Skrevet 3. januar 2009 Knøttet - katt kan du få billig av meg akkurat nå! Bare å sende i vei! Kjedelig med teppet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. januar 2009 #1966 Del Skrevet 4. januar 2009 Velkommen blandt de ugravide! Dumme pus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. januar 2009 #1967 Del Skrevet 5. januar 2009 Tullete pusekatter! Fint at du fikk ordnet opp i det, da. Åhh, to uker til Gran Canaria misunner jeg dere nå! Frister litt ekstra når man sitter i -16 grader. Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 5. januar 2009 #1968 Del Skrevet 5. januar 2009 Kjedelig at de hadde ødlagt strikketøyet ditt da Men godt du får ordnet det. Gran Canaria hørtes utrolig deilig ut ja. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 5. januar 2009 #1969 Del Skrevet 5. januar 2009 Der var dagboken flyttet ja=) Gran Canaria? Pakke ned meg i kofferten din?? Dumme pusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 17. januar 2009 #1970 Del Skrevet 17. januar 2009 Du, hadde ikke du nyttårsforsett om å oppdatere oftere i boka di da frøken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 17. januar 2009 #1971 Del Skrevet 17. januar 2009 Høres ut som om du hadde en fin start på nyåret, sett bort fra teppet.. Kanskje jeg nå skal være glad for at mannen er så allergisk mot katter at vi ikke kan ha... Høres deilig ut med 2 uker med varme. Her er vi så 'rare' at vi velger Chicago, og der er det vel hverken 'fugl eller fisk' i februar... Gjennomsnittstemperaturen er 2 grader, så jeg vet ikke hva vi kan forvente oss. O'Hare er jo kjent for å være en flyplass som oftest har kanselleringer på fly grunnet snø og uvær...... Jaja, en opplevelse blir det nok! Håper du har en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 21. januar 2009 #1972 Del Skrevet 21. januar 2009 Innom og sier hei Forstår at du har litt dødtid fra dagboka, livet med bebis er hektisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. januar 2009 #1973 Del Skrevet 21. januar 2009 *savne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. januar 2009 #1974 Del Skrevet 25. januar 2009 Håper det står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #1975 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei, alle! Ah, denne dagboka ... Jeg får det liksom ikke helt til å oppdatere regelmessig. Men jeg er innom deres og leser sånn i rykk og napp, altså Men altså: Alt står bra til! Amund er blitt så stor, og han er snill og grei, sover masse, spiser grøt og fruktmos med stor apetitt og sjarmerer alle på sin vei Han har nesten vokst ut av vognbagen sin nå, så vi må ta i bruk sportsdelen i vogna snart. Spennende! Er en slags milepæl, det óg. Og så skal han vel sitte og krabbe etterhvert. Det er så utrolig morsomt å følge utviklingen til disse små vidundrene! Jeg kan ikke forestille meg at livet noen gang vil bli kjedelig igjen - det skjer jo små mirakler hele tiden når man har barn Ellers har jeg bare en uke igjen av permisjonen, da. I morgen skal jeg på møte med jobben. Jeg har tatt initiativ til å diskutere en "frivillig nedbemanning", og skal prate med dem for å finne ut hva slags deal jeg kan få. Jeg har kommet frem til at jeg ikke orker å gå tilbake til den jobben. Jeg får pusteproblemer bare jeg tenker på det. Så enten får jeg få til en eller annen avtale om frilansing og hjemmekontor, eller så er jeg villig til å "permitteres", som det så fint heter. Da får jeg i det minste noen måneders lønn og dagpenger. Og det kan vi leve på til jeg får ny jobb. Såh. På hjemmebane er alt idyll, og jobbmessig håper jeg å få en slags "closure" i løpet av kort tid. Det føles bra. Gledegruer meg til i morgen, og føler meg utrolig sliten. Alt stresset jeg har samlet opp over de siste årene ble skjøvet bort i store deler av permisjonen, men nå i det siste har det kommet tilbake - mer intenst jo nærmere februar har kommet. Og nå har det nådd et slags antiklimaks hvor jeg bare føler meg ganske ... ferdig. Mht jobben, altså. Det er egentlig deilig å ha tatt en avgjørelse. Ferdig med det stedet. Jeg takler å være arbeidsledig en stund. Jobben definerer meg ikke. Jeg har større ting å bry meg om nå. Hehe, dette ble pompøst. Men jeg føler jeg er ved et vendepunkt nå, og at jeg - kanskje for første gang i livet - har tatt en vanskelig avgjørelse. Alene. Det føles bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 25. januar 2009 #1976 Del Skrevet 25. januar 2009 Høres ikke ut som du har godt av den jobben nei, kom deg bort. "En skal jobbe for å leve, ikke leve for å jobbe" sier stadig vekk en av sjefene mine. Har jeg egentlig fått med meg hvorfor du mistrives så på den jobben? Eller er det kanskje noe du ikke ønsker å snakke om? Jaja, det viktigste er at du klarer å ordne opp, og det ser det jo ut til at du ikke har problemer med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #1977 Del Skrevet 25. januar 2009 Det var et godt ordtak Laaaaaang historie, men i korte trekk: Jobben har vært litt vanskelig en god stund, egentlig, men det toppet seg rundt juletider i 2007. Da viste sjefen min seg å være en virkelig utspekulert drittsekk som klarte å knele hele avdelingen med splitt og hersk. Etter det ble det bare uutholdelig - kanskje særlig for meg som var tvunget til å jobbe veldig tett med ham. Eneste grunnen til at jeg holdt ut, var at jeg skulle ut i permisjon. Og i disse sju månedene har ting bare blitt verre og verre. Det skjer ting i den bedriften som bare er helt vanvittig - både fagmessig og personalpolitisk. Ingenting forundrer meg lenger, og på en bisarr måte morer jeg meg litt med å observere det hele utenfra. Men å bli del av det igjen, det klarer jeg ikke. Og det er det veldig deilig å ha bestemt seg for! Så nå kommer jeg meg kanskje endelig videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 25. januar 2009 #1978 Del Skrevet 25. januar 2009 Du vet, det finnes større tetthet mellom "psykopater" i lederstillinger enn i andre yrkesgrupper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. januar 2009 #1979 Del Skrevet 26. januar 2009 Synd med problemer på jobben. Skal du finne deg en ny jobb da? Nå er det vel ikke lenge til du har 100 sider heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. januar 2009 #1980 Del Skrevet 26. januar 2009 Nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå