Gjest imli Skrevet 16. juli 2008 #1661 Del Skrevet 16. juli 2008 Håper det skjer noe ordentlig snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #1662 Del Skrevet 16. juli 2008 Har på følelsen av at du havner på føden iløpet av døgnet=) Jeg håper du har rett, for dette er i grunnen ganske slitsomt! Bare innom en svipptur her hos deg jeg.. Håper alt står bra til, jeg får lese meg opp når jeg er hjemme og skikkelig på nett Sitter på kafe i Hemsedal, og DER kom maten!! :juhu: Gjør godt etter en skikkelig fjelltur. Håper alt står bra til! Hei! Fjelltur høres veldig bra ut! Og mat etter en skikkelig tur smaker ekstra godt. Kos deg! Håper det skjer noe ordentlig snart Jeg også ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #1663 Del Skrevet 16. juli 2008 Urk ... hvordan kan jeg VITE at det er ordentlige rier jeg har, og ikke bare modningsrier? Prøvde å legge meg litt i stad for å ta igjen tapt søvn, men de kynnerne/modningsriene jeg fikk da var så vonde at det var kul umulig. Vel, nå er kjæresten på fotballtrening, så gidder ikke ringe føden eller noe før han er tilbake igjen. *vente* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 16. juli 2008 #1664 Del Skrevet 16. juli 2008 Akkurat det tenkte jeg også. Hvordan kjenne forskjell på rier, maserier, modningsrier og vonde kynnere? Men så sier alle at "dersom du lurer på om det er rier eller ikke, så er det nok ikke det". Det vet man visstnok. Javel ja, det blir en spennende feeling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #1665 Del Skrevet 16. juli 2008 Neimen om jeg vet, men jeg tror nok jeg har maserier/modningsrier, for smerten gir seg litt om jeg reiser meg og går litt. Og nå har jeg lest litt på nettet om folk som sliter med maserier i flere uker før fødsel! Det orker jeg ikke, altså ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 16. juli 2008 #1666 Del Skrevet 16. juli 2008 Neimen om jeg vet, men jeg tror nok jeg har maserier/modningsrier, for smerten gir seg litt om jeg reiser meg og går litt. Og nå har jeg lest litt på nettet om folk som sliter med maserier i flere uker før fødsel! Det orker jeg ikke, altså ... Nei det skal være sikkert å visst! Det blir jo bare verre og verre, men ikke riktig ille nok heller. Tenk å måtte gå slik i ukesvis! Jeg har jo hatt det slik i 8 dager nå, og nå holder det! Har jo ikke vært like ille hele tida, for all del, men nei takk! =) Vi slipper sikkert å gå slik så altfor lenge da! Og hvis ingenting har skjedd til fredag, så får vi sette vår lit til fullmånen=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 16. juli 2008 #1667 Del Skrevet 16. juli 2008 Åhh, håper virkelig det skjer noe nå Lilith!! Satser på å våkne til en tekstmld i morgen, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 16. juli 2008 #1668 Del Skrevet 16. juli 2008 Håper du slipper å gå sånn lenge, høres veldig slitsomt ut Nå har de derre maseriene/modningsriene å bli til ordentlige rier!! (Og så kan du sende noen over hit ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 16. juli 2008 #1669 Del Skrevet 16. juli 2008 Håper virkelig det kommer ordentlig i gang og du slipper å gå lenge. Jeg lurte også på hvor vonde sammentrekningene skulle være når jeg fikk kynnere/maserier etter vannet hadde gått. Men når riene kom ordentlig i gang var det noe helt annet ja... Lykke til, Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #1670 Del Skrevet 16. juli 2008 Argh. Ringte føden før jeg la meg i stad og fikk klarsignal til å ta to paracet før jeg la meg. Det har ikke hjulpet en dritt, og jeg har kraftige sammentrekninger ca hvert 4 minutt, og de varer ca 45 sekunder. Må puste meg gjennom dem, men de gir seg litt lettere når jeg ikke ligger, så det er vel fremdeles maserier, tenker jeg. Problemet er jo at jeg ikke får sove - for 3 natt på rad! What to do? Jeg kommer jo til å være fullstendig utslitt innen fødselen starter hvis det fortsetter sånn som dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 16. juli 2008 #1671 Del Skrevet 16. juli 2008 Hm... Høres virkelig ut som du er på nippet nå... Snart skjer det nok noe på "ordentlig". Har dessverre ingen gode råd til deg... Har du prøvd med varmepute/varmeflaske...? Et bad...? Popper litt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 16. juli 2008 #1672 Del Skrevet 16. juli 2008 Argh. Ringte føden før jeg la meg i stad og fikk klarsignal til å ta to paracet før jeg la meg. Det har ikke hjulpet en dritt, og jeg har kraftige sammentrekninger ca hvert 4 minutt, og de varer ca 45 sekunder. Må puste meg gjennom dem, men de gir seg litt lettere når jeg ikke ligger, så det er vel fremdeles maserier, tenker jeg. Problemet er jo at jeg ikke får sove - for 3 natt på rad! What to do? Jeg kommer jo til å være fullstendig utslitt innen fødselen starter hvis det fortsetter sånn som dette! Huff da! Stakkars! Er ikke godt å ha det slik. Men høres jo ut som om ting skjer da! Frem med Håper du ikke får tilbringe natta i egen seng, men på føden=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #1673 Del Skrevet 17. juli 2008 Nå drar vi til Ullevål - og håper vi ikke blir sendt hjem igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 17. juli 2008 #1674 Del Skrevet 17. juli 2008 Lilith er i gang!! Fikk mld kl 08.02: På føden nå! Au... Ikke hørt noe mer, så da regner jeg med at Lilith forhåpentligvis har babyen her om noen timer :-D Heia heia heia!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 17. juli 2008 #1675 Del Skrevet 17. juli 2008 Endelig! Ønsker deg lykke til, Lilith! Tenk snart er du mamma :rødme: Mange fra Ella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 17. juli 2008 #1676 Del Skrevet 17. juli 2008 Masse lykke til med fødselen, Lilith! Heiar på deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 17. juli 2008 #1677 Del Skrevet 17. juli 2008 Åh så kjekt Lilith!!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 17. juli 2008 #1678 Del Skrevet 17. juli 2008 Åååå! Lykke til, Lilith :rødme: *rørt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. juli 2008 #1679 Del Skrevet 17. juli 2008 Ååå, så spennende! :-D Masse, masse lykke til! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. juli 2008 #1680 Del Skrevet 17. juli 2008 Så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå