Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Guri ... I dag er jeg så sykt trøtt! La meg ca halv ett i går, og våknet første gang klokken 3 for å gå på do. Så våknet jeg klokken fem igjen av kynnere og spark. Gikk på do igjen, og fikk ikke sove da jeg la meg igjen. Ble liggende å vri meg en times tid før jeg sto opp. Var på jobb halv åtte, og nå er jeg så trøtt at jeg tror jeg dør på meg ... :Gjesp:

Skal ha oppsummeringsmøte med sjefen min og personalansvarlig om en halvtime. Blir spennende ... har ikke tenkt til å si så mye, egentlig, bare greit å ta en prat før jeg forsvinner i 7 mnd, synes jeg. Lurer mest på hva de har å si - sjefen min var spesielt keen på å være med på møtet :vetikke:

Vel! Blir en tidlig dag i dag, kjenner jeg. Stikker nok tidlig fra kontoret. Tenkte meg innom HM for å kjøpe pysj (til bruk på sykehuset), også må jeg på BodyShop for å kjøpe bodylotion, mascara og litt dill. Også tror jeg jeg skal hjem og sove en times tid før vi skal til svigers på middag ...

Oioioi ... :Gjesp::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fisk73

Lykke til på møtet i dag!!

Du forresten, tror slike mødre er ganske kjent.... :fnise: Men det er jo sant, hva i all verden tenker du på når du lar pusen få ligge i sengen?? :dåne:

:fnise:

Tror dere kommer til å takle alt helt fint jeg! :jepp: Så får besteforeldre stå for de store bekymringene ;)

Og jeg synes faktisk det har gått fort jeg.... Men det er kanskje fordi jeg ramlet innom deg bare for noen måneder siden...? :klø:

Nei, nå skal den "lille" sorte til vetrinæren, så her er det bare å kle på seg regntøyet og gå....

Ha en riktig super dag!!!!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at alt så fint ut på kontroll. 10 kg opp må være akkurat passe :)

Du får vise moren din at hun har ingen grunn til å bekymre seg :) Dere klarer da dette akkurat like fint som de gjorde det :) Men ligger vel i en mors natur å være litt "hønemor".

Lykke til på møtet i dag, greit å ha det unnagjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på møtet i dag!!

Du forresten, tror slike mødre er ganske kjent.... :fnise: Men det er jo sant, hva i all verden tenker du på når du lar pusen få ligge i sengen?? :dåne:

Tror dere kommer til å takle alt helt fint jeg! :jepp: Så får besteforeldre stå for de store bekymringene ;)

Og jeg synes faktisk det har gått fort jeg.... Men det er kanskje fordi jeg ramlet innom deg bare for noen måneder siden...? :klø:

Nei, nå skal den "lille" sorte til vetrinæren, så her er det bare å kle på seg regntøyet og gå....

Ha en riktig super dag!!!!

Takk! Møtet gikk bra, tror jeg :)

Besteforeldre er vel programmert til å bekymre seg, tror jeg - og kommentere alt som gjøres annerledes enn de gjorde det. Greit nok, det :)

Det HAR gått fort! Og sakte. Og nå går det veeeeldig fort, synes jeg ...

Håper alt står bra til med den lille sorte! Rutinekontroll, eller?

Bra at alt så fint ut på kontroll. 10 kg opp må være akkurat passe :)

Du får vise moren din at hun har ingen grunn til å bekymre seg :) Dere klarer da dette akkurat like fint som de gjorde det :) Men ligger vel i en mors natur å være litt "hønemor".

Lykke til på møtet i dag, greit å ha det unnagjort!

Ja, hun er nok litt hønemor. Og det kommer sikkert jeg til å bli også :fnise:

Møtet gikk greit :)

Er vel sånn mødre er, dei bryr seg ;) Av og til litt for mykje, men det er som regel berre godt meint. De klarer deke sikkert kjempebra!!

Skal du berre vere vekke fra jobben i 7mnd??

Takk! :klem:

Ja, jeg tar syv måneders perm, så overtar samboer :)

Ja, det reagerte jeg også på..Skal du bare være vekke i 7 mnd?

Hvordan gikk det på møtet idag da?

Jepp, jeg tar perm juli-januar, samboer februar-mai, også overlapper vi med ferie og slikt i juni - og tar lang sommerferie. På den måten tar vi kun ut 44 ukers permisjon - og får 100% lønn - men får likevel ca et års permisjon/ferie tilsammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73
Takk! Møtet gikk bra, tror jeg :)

Besteforeldre er vel programmert til å bekymre seg, tror jeg - og kommentere alt som gjøres annerledes enn de gjorde det. Greit nok, det :)

Det HAR gått fort! Og sakte. Og nå går det veeeeldig fort, synes jeg ...

Håper alt står bra til med den lille sorte! Rutinekontroll, eller?

:juhu:

Gleder meg jeg også til den lille slasken kommer!!

:danser:

Godt å høre at møtet gikk bra, greit å ha en slik følelse hvertfall :)

Hehe, besteforeldre er bare besteforeldre de, fantastiske mennesker for barnebarna! Mulig jeg idealiserer litt her, for jeg har bare gode minner fra mine besteforeldre... :sjenert: Regner med alt går seg til når den lille slasken kommer ;)

Vet ikke helt hvorfor jeg nå har begynt å kalle den lille prinsen for en slask, men jeg har mine anelser på at du tåler akkurat det ;) (Innbiller meg du kommer fra en landsdel som ikke er akkurat kjent for å være så veldig nærtagende....)

Den "lille" sorte har vært på årskontroll, tatt røntgen av hofter og albuer. Han plages i tillegg av et utslett som de ikke ble kvitt i april, stakkars. Så nå har jeg fått ny runde med antibiotika til han, og håper virkelig han blir bra nå. Forrige runde kostet over 700 kroner, og gudene vite hva det kom på i dag. Totalt kom røntgen, sprøyter og medisin på 3000,- i dag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:juhu:

Gleder meg jeg også til den lille slasken kommer!!

:danser:

Godt å høre at møtet gikk bra, greit å ha en slik følelse hvertfall :)

Hehe, besteforeldre er bare besteforeldre de, fantastiske mennesker for barnebarna! Mulig jeg idealiserer litt her, for jeg har bare gode minner fra mine besteforeldre... :sjenert: Regner med alt går seg til når den lille slasken kommer ;)

Vet ikke helt hvorfor jeg nå har begynt å kalle den lille prinsen for en slask, men jeg har mine anelser på at du tåler akkurat det ;) (Innbiller meg du kommer fra en landsdel som ikke er akkurat kjent for å være så veldig nærtagende....)

Den "lille" sorte har vært på årskontroll, tatt røntgen av hofter og albuer. Han plages i tillegg av et utslett som de ikke ble kvitt i april, stakkars. Så nå har jeg fått ny runde med antibiotika til han, og håper virkelig han blir bra nå. Forrige runde kostet over 700 kroner, og gudene vite hva det kom på i dag. Totalt kom røntgen, sprøyter og medisin på 3000,- i dag... :sjenert:

Bare innom for å ønske det en super dag!!!

:fnis: Hehe, jeg tåler absolutt at du kaller slasken for slasken! Han er jo en riktig ramp - gjemmer seg, sparker sin mor hele natta og er generelt en liten luring ;)

Uff, det er dyrt med veterinær, ja. Så rart med utslett? Hva tror de at det kan være? Håper antibiotikaen hjalp denne gangen!

Ha en strålende dag, du også! :klem:

Aha! Da skjønner jeg=) Den permisjonen virka jo kjempelur;)

Ha en flott dag videre!

Ja, vi glimter til med smart av og til! :fnis:

Ha en fin dag, du og! :klem:

Innom for å ønske deg en kjempefin dag :klemmer:

Takk, i like måte! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen nå! Stå på! :duskedame:

:ler: Jeg står på, vettu!

:vinke:

Innom og hilser på :klemmer: Så moro at det nærmer seg nå! :-D

Ja, ikke lenge igjen nå, forhåpentligvis!

------------------

Nest siste dag på jobb! :duskedame:

Sitter egentlig mest og diller på kontoret nå. Rydder litt, gjør ferdig et par ting, surfer litt, leser litt, tar korte dager. Veldig greit å kunne trappe ned på denne måten, uten sykmelding. Blir liksom en naturlig overgang. Kjenner at jeg er ganske sliten for tida også (sover dårlig om natta ...), så det er utrolig deilig å kunne styre dagene selv og komme senere om jeg trenger det, og dra tidlig hjem.

Nå skal jeg ut i sola og shoppe litt!

Ha en fin dag, alle sammen! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:klem: til alle!

Ble ikke så mye shopping i går, men fikk kjøpt noen sånne sugekoppkurver til badet (veldig praktisk!) og et sånn kennelbur til kattene så jeg slipper å sitte med den hysteriske frøkna på fanget når vi skal på hytta på søndag. Fornøyd! :)

Ellers kom det melk ut av puppene mine i går! :sjokk: Hadde tatt en lang dusj, og skulle bare sjekke ... så jeg klemte litt på dem, og dermed kom det ut væske! Både helt klar væske, og en tykkere, gul væske. Er det dette som er råmelk? :klø: Ahahahaha! Det var en helt merkelig opplevelse! :-D

Siste dag på jobb! :duskedame: Blir utrolig deilig med litt fri, kjenner jeg - er forferdelig trøtt for tida, og ryggen krangler til tider fælt. Men hun kollegaen min måtte selvsagt komme med et oppgulp i morges, da - hun har tydeligvis tatt det personlig at jeg har vært trøtt og litt innadvendt i det siste, og at jeg har spist lunsj på kontoret og gått tidlig fra jobb, så hun hadde følgende festlige kommentar til meg da hun kom i morges: "Siste dag på jobb i dag? Ja, det blir vel deilig - humøret har ikke vært helt på topp i det siste har jeg merket?"

Eh, neivel? Sukk ... Hvis hun synes jeg er stillere enn vanlig, eller hva det nå er som plager henne slik, hvorfor spør hun ikke heller hvordan det går? Jeg HAR jo sagt at jeg sover dårlig, at jeg har ryggvondt, etc - klarer hun ikke å koble det med at jeg kanskje ikke sprudler av overskudd på jobb for tida? Vel! Får stikke og hente meg noe lunsj - ikke så keen på å lunsje med min kjære kollega i dag, kjenner jeg ... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var en trassig kommentar å få da. Det går jo an å tenke seg om et par ganger før man slipper det ut. Tenk-trykk-tal som min kjære far sier til meg ;)

Men, nå er det jo siste dagen på jobb :)

Ha en fin dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...