Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Nå som jeg har fått kamerakabel there's no stopping me ...

Jack har oppdaget barnevogna :ler:

post-8774-1214171626_thumb.jpgpost-8774-1214171523_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe...Han vil være med han også skjønner du vel :ler: Blir meg noe sjalusi=) hehe..

Ellers: For en søt mage=) Likte toppen din, og mammabuksa..Kan jeg spørre om hvor de er kjøpt? :sjenert:

Jeg også var helt sikker på at du var blond..Sikkert pga avataren din=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...Han vil være med han også skjønner du vel :ler: Blir meg noe sjalusi=) hehe..

Ellers: For en søt mage=) Likte toppen din, og mammabuksa..Kan jeg spørre om hvor de er kjøpt? :sjenert:

Jeg også var helt sikker på at du var blond..Sikkert pga avataren din=)

Hehe ... ja, Jack blir nok en festlig kar å ha i hus når han må konkurrere med en baby om oppmerksomhet :ler: Neida, det går nok bra, tror jeg :)

Vet du, den toppen og buksa er "hand me downs" fra søsteren min og et par venninner av henne. De er kjøpt på HM i sin tid, men det er nok flere år siden, dessverre ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg til jordmor! :hoppe:

Jammen godt jeg sjekket kalenderen min før jeg freste avgårde til jobb, for jeg trodde timen var i morgen ...

Gleder meg, for nå er det lenge siden siste svangerskapskontroll :sjenert:. Håper jeg ikke får refs - jeg hadde jo ul for et par uker siden med full medisinsk sjekk av babyen, og formen min er jo upåklagelig, så jeg føler meg ganske trygg på at alt er ok. Men det blir hyggelig med en kontroll igjen! Så drar jeg en tur på jobb og pusler litt :)

Ha en fin dag, alle sammen! Her er det :regn: i dag ...

Forresten! Jeg fikk tøybleiene på lørdag! En diiiiiiiger eske med ting og tang. Kjæresten og jeg pakket opp med stor iver og bebleiet alle bamser innen rekkevidde, men er fremdeles litt forvirret. Satser på at vi får det til når ungen først er her, og passer uansett på å ha papirbleier i bakhånd ... Kanskje vi til og med skal ta med en tøybleie på sykehuset, i fall det finnes noen der som kan hjelpe? Hm ... *notere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på kontroll i dag Lilith! :-D Høres ut som du nyter svangerskapet for tiden :)

Kjempefin mage forresten!!

Ha en flott mandag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pen Jack er :rødme:

(og vogna så også fin ut).

Ja, er han ikke flott? Og ei linselus uten like! :fnise:

Veldig fornøyd med vogna :jepp:

Lykke til på kontroll i dag Lilith! :-D Høres ut som du nyter svangerskapet for tiden :)

Kjempefin mage forresten!!

Ha en flott mandag! :klemmer:

Tak og takkk! Ja, det er egentlig helt greit å gå gravid, synes jeg, men begynner å bli litt utålmodig på å treffe denne mageboeren også ... Snart, snart, snart!

Ha en fin dag, du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Akkurat sånn gjorde katten vår i går! Artig sammentreff :) Tok bilder jeg også, men bare med mobilen...

Lykke til på kontroll, håper alt ser bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hoho, jeg ser for meg dere "bebleie" alle bamser dere kunne finne :skratte:

:hoppe: for magebilde! Du har fin mage, absolutt ikke for liten nei :riste:

Så søøøt Jack er! Jeg får jo ikke mindre lyst på katt nå, nei... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Akkurat sånn gjorde katten vår i går! Artig sammentreff :) Tok bilder jeg også, men bare med mobilen...

Lykke til på kontroll, håper alt ser bra ut :)

Hehe ... de er søte, disse kattene :)

Hoho, jeg ser for meg dere "bebleie" alle bamser dere kunne finne :skratte:

:hoppe: for magebilde! Du har fin mage, absolutt ikke for liten nei :riste:

Så søøøt Jack er! Jeg får jo ikke mindre lyst på katt nå, nei... :sjenert:

Jada, både bamsen og krokodillen fikk bleier på! Var litt vanskeligere på slangen, så han fikk slippe ...

Jack er et sjarmtroll, ja :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrollen gikk bra!

Litt høyere blodtrykk enn tidligere, men innenfor normalen. Jordmor mener at hodet nok er festet godt nedi bekkenet, for hun hadde vanskelig for å kjenne det. Og siden han har ligget med hodet ned de siste ukene, er det vel sannsynlig at han har skrudd seg ned og peilet seg inn på utgangen nå :) Hurra! :hoppe:

Ellers fikk jeg en bok om amming og litt generell info. SF-målet lå litt under den røde streken, men innenfor det grønne feltet :) Har gått opp ganske nøyaktig 10 kg, så er i grunnen godt fornøyd med det. Det er rart - jeg trodde jeg ville gå opp massemasse i vekt når jeg sluttet å trene og begynte å spise mer (for det har jeg nok gjort, ja ... :sjenert:), men det ser ikke sånn ut. Snodig, men jeg klager ikke!

Fått ny time om to uker - sprøtt å tenke på at jeg da er innenfor termin. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, har gått opp lite i forhold til det jeg trodde jeg skulle gjøre, til tross for mindre trening og mer mat.

Skal på kontroll på onsdag og regner vel med at jeg har gått opp ca 10 kg totalt da sånn ca.

Bra at hodet er festa. Det blir spennende tider framover nå. Vi har jo termin veldig likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fisk73

:dåne:

Du skal snart få hilse på en liten rakker!!!

Tiden har jo gått så fort! :hakeslepp:

Søt katt! Jeg har alltid ønsket meg katt jeg, har hatt to, men mannen her er skrekkelig allergisk mot katter :sukk:

Håper alt står bra til, og gratulerer med å få vogn, tøybleier og hvem vet ikke hva annet i hus :)

Spennende!! :juhu: Snart er slasken her!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, har gått opp lite i forhold til det jeg trodde jeg skulle gjøre, til tross for mindre trening og mer mat.

Skal på kontroll på onsdag og regner vel med at jeg har gått opp ca 10 kg totalt da sånn ca.

Bra at hodet er festa. Det blir spennende tider framover nå. Vi har jo termin veldig likt.

Ja, virker som vi er ganske likt på alt! Blir spennende fremover :)

:dåne:

Du skal snart få hilse på en liten rakker!!!

Tiden har jo gått så fort! :hakeslepp:

Søt katt! Jeg har alltid ønsket meg katt jeg, har hatt to, men mannen her er skrekkelig allergisk mot katter :sukk:

Håper alt står bra til, og gratulerer med å få vogn, tøybleier og hvem vet ikke hva annet i hus :)

Spennende!! :juhu: Snart er slasken her!!! :fnise:

Slasken er ready for take-off! :fnis:

Har gått både fort og sakte, synes jeg. På en måte synes jeg det er en evighet siden jeg testet positivt, på den annen side, synes jeg tiden har flydd ... Er ihvert fall klar for å møte ham nå, så 9 mnd ser ut til å være passelig med tid til å venne seg til tanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, virker som vi er ganske likt på alt! Blir spennende fremover :)

Slasken er ready for take-off! :fnis:

Har gått både fort og sakte, synes jeg. På en måte synes jeg det er en evighet siden jeg testet positivt, på den annen side, synes jeg tiden har flydd ... Er ihvert fall klar for å møte ham nå, så 9 mnd ser ut til å være passelig med tid til å venne seg til tanken :)

Enig!

Jeg er klar. Tror jeg. Så klar som jeg kan bli i alle fall. Det var det jeg hadde håpa jeg skulle bli.

Er så spent! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma og pappa har vært på kaffebesøk/inspeksjon.

Mamma:

- Katt i sprinkelsenga? Han kommer til å kvele babyen! Dette går aldri bra.

- Tre hjul på barnevogna? Den kommer til å velte! Det går aldri bra.

- Tøybleier? Så tungvint! Det kommer aldri til å gå bra.

:sukk:

Neida, jeg vet at hun ikke mener det sånn, og egentlig er det jo ganske morsomt, men det er litt slitsomt å hele tiden måtte forklare og forsvare de valgene vi har tatt. Menmen :) Tror det bare ligger i blodet hennes å måtte kommentere og "passe på" at vi har tenkt på alt sånn at vi ikke skal gjøre "feil". Egentlig er hun veldig ålreit og tilbakelent, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10kg ja...Hadde gått opp 11 totalt sist jeg var hos jordmor, så det blir spennende på fredag når jeg skal til legen igjen å veies!

Å du vet. De fleste mødre/godt voksne damer mener de vet best selv om de ikke mener det de sier på en nagativ måte..Men kan fort bli et irritasjonsmoment ja=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte snike litt tilbake i boka di og for eit flott magebilde! og så er du mørkhåra, sikkert avataren din som gjer at eg er overbevist om at du var lys ;)

Berre nokre få veker igjen no, spennande :klem:

Hei! :klem:

Hyggelig at du stikker innom :) Ja, den avataren min har visst ført mange ut på villspor ... :fnise:

Ikke lenge igjen nå, nei! Det er fryktelig spennende - og skummelt ...

10kg ja...Hadde gått opp 11 totalt sist jeg var hos jordmor, så det blir spennende på fredag når jeg skal til legen igjen å veies!

Å du vet. De fleste mødre/godt voksne damer mener de vet best selv om de ikke mener det de sier på en nagativ måte..Men kan fort bli et irritasjonsmoment ja=)

Jada, vet hun mener det godt - og det er jo litt morsomt med alle disse meningene hun har om alt mulig :)

Innom og titter :vinke:

Så flott mage!

Hei!

Hyggelig med nye fjes i boka mi! Takk for kompliment :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...