Gjest imli Skrevet 2. mai 2008 #1301 Del Skrevet 2. mai 2008 Ok, en annen liten ting. Jeg har fått så vondt i ryggen! Eller, det er litt feil. Men nå, feks, når jeg sitter i godstolen med laptopen i fanget og skriver, så får jeg vondt oppover på høyre side av ryggen. Altså, ikke i bekken eller korsrygg. Veldig rart! (har jeg skrevet dette før, forresten? Fikk plutselig litt deja vu, men orker ikke gå tilbake og sjekke). Når det først kommer, er det nesten umulig å bli kvitt med mindre jeg legger meg rett ut. Fryktelig plagsomt, men er ikke konstant. I går var jeg på møte i tre timer på kvelden og på slutten av møtet satte det inn. Holdt det i sjakk mens jeg var der ved å skifte stilling og strekke på meg og slikt, men da jeg kom hjem var det såpass ille at jeg gikk og la meg klokken ni for å strekke ryggen. Og da sovnet jeg, selvfølgelig ... Vel! Det var dagens syting Jeg hadde også sånn! Kom når jeg satt foran PC'en! Eller i stoler som ikke var helt gode... Skikkelig plagsomt, men det ble borte etter fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #1302 Del Skrevet 2. mai 2008 Fredag! Ja, nå var det jo fri i går også da, men ... likevel deilig med fredag! Jeg er på jobb. Egentlig har jeg ingenting å gjøre her. Skulle bare komme inn for å få noe installert på maskina mi, men it-folka glimrer med sitt fravær. Vel, vel. Kjæresten og jeg har søkt tilflukt i leiligheten til mamma og pappa de siste dagene. Vi har nemlig håndverkere hos oss som skal legge nytt gulv på soverommet og i gangen og da er det ganske ulevelig hjemme. Heldigvis skulle mamma og pappa på hytta denne helgen, så leiligheten deres sto tom. Gleder meg til å se hvordan det blir hjemme! De skulle visst bli ferdige i dag - en dag for sent, for vi hadde jo alle glemt at det var helligdag i går, og dermed fikk de ikke kjøpt de siste pakkene med parkett, maling, lister og slikt før i dag. Men bedre sent enn aldri. Og jeg tror det blir superfint! Ellers har jeg ikke så mye å fortelle - det pissregner her i dag, så det passer fint å pusle hjemme i kveld og resten av helgen. Vi tenkte å kjøpe det nye Grand Theft Auto i dag (hvis det er å få tak i), og benke oss foran ps3'en med brus og godis hele helge :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #1303 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg hadde også sånn! Kom når jeg satt foran PC'en! Eller i stoler som ikke var helt gode... Skikkelig plagsomt, men det ble borte etter fødsel Ja? Rare greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 2. mai 2008 #1304 Del Skrevet 2. mai 2008 Høres ut som en fin plan for helga, nytt ps-spill og greier :-D Vi har bare PS2, men så er det bare mannen som spiller her. Jeg er elendig, men synes det er kjempeartig å se på Så bra at dere har et annet sted å bo mens håndverkerne holder på hjemme! Blir nok kjempefint med nytt golv Ha ei riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 3. mai 2008 #1305 Del Skrevet 3. mai 2008 Håper soverommet deres ble bra og at du koser deg i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 4. mai 2008 #1306 Del Skrevet 4. mai 2008 Grattis med 29uker da!!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #1307 Del Skrevet 4. mai 2008 29 uker! Ja, nå går det fort, og jeg kvepper hver gang jeg ser et glimt av meg selv i butikkvinduer og slikt. Hvem er den dama med den store magen? Jeg så skyggen min i går også, og ble obs på at gangen min er annerledes nå som vektfordelingen er forandret ... Ser jo helt rart ut! Vel! Det har jo vært superfint vær her i helgen, så vi har kost oss med å tusle litt rundt i byen og nytt solen. Deilig! Egentlig like greit at GTA var utsolgt overalt når været bestemte seg for å bli sånn. Håndverkerne ble ferdige fredag kveld, og lørdag brukte vi mesteparten av dagen på å vaske og rydde på plass møbler og slikt. Det ble kjempefint med nytt gulv! På soverommet valgte vi en matt og ganske lys parkett, og det ser SÅ mye renere og penere ut enn med det forferdelige sisalteppet som lå der fra før. I den pyttelille gangen vår la vi et mørkt laminatgulv. Egentlig var gulvet der ganske kult, men det var så slitt og flisete at vi valgte å legge nytt oppå. Og det ble fint, selv om det "bare" er laminat :)Så feiret vi med utepils og mat på Egon etterpå. Tror faktisk jeg fikk litt flere fregner mens vi satt der Og i dag hadde vi en nokså lat morgen, og så tuslet vi ut en tur. Kikket litt på utstillingen i bymuseet, tok en kaffe i sola, og spiste is på veien hjem. Nå har kjæresten dratt på fotballkamp, og jeg skal egentlig forsøke å motivere meg selv til å jobbe litt ... Sitter litt langt inne, kjenner jeg, men jeg får gripe den røde pennen fatt og sette i gang. Er bare en korrektur jeg skal ta, og det går greit bare jeg kommer i gang. Der fikk jeg vondt i ryggen igjen! Makan. Må legge meg litt på sofaen og strekke ut før jeg tar fatt på korrekturen, tror jeg. Setter på vekkerklokka for sikkerhets skyld ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. mai 2008 #1308 Del Skrevet 4. mai 2008 29 uker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 4. mai 2008 #1309 Del Skrevet 4. mai 2008 for 29 uker! Håper ryggen blir bedre Lurt med vekkerklokke også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. mai 2008 #1310 Del Skrevet 5. mai 2008 Her nærmer det seg også uker 30 ja :-D Dere fyker avgårde her nå - kommer til å bli noen spennende uker fremover nå som flere av dere jeg kjenner kommer nærmere og nærmere termin Høres ut som dere har hatt en skikkelig deilig helg. Håper ryggen er bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #1311 Del Skrevet 5. mai 2008 Har hatt nok en krangel med sjefen. Jeg ser det nå: Han legger ansvaret for arkivet over på meg, sånn at det er jeg som får skylden for alt rotet. Selv om sannheten er at jeg hele veien har sagt til ham at 1) det MÅ ryddes opp i, og 2) Jeg har ikke kapasitet til å følge det opp. Men det nekter han å høre på. Så ... nå har jeg snakket med fagforeninga og kommet i kontakt med en advokat der. Problemet her er jo ikke EGENTLIG svangerskap/permisjon/sykmelding (selv om det er en del av det), men at sjefen min forsøker å sverte meg. Jeg håper advokaten kan gi meg noen råd, i det minste. Jeg blir så sint at jeg tror jeg spontanaborterer snart ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 5. mai 2008 #1312 Del Skrevet 5. mai 2008 Herregud for en sjef!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 5. mai 2008 #1313 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) DUSTESJEF!!!!! Han burde FILLERISTES!!!! Går da ikke an å oppføre seg slik! Det er så HIMMLA irriterende når man kommer borti slike.. Lett å si at man ikke skal bry seg, men det er jammen ikke like lett å utføre... Tror de fleste av oss har vært borti slike sjefer, og kan sette oss litt inn i hva du går gjennom. Jeg er bare glad på dine vegne når du kommer deg bort fra den tosken... MEEEEN!! Over til noe hyggelig:Du har ny frisyreDu er over 30 uker på veiDere har fått nytt gulvDere har fått nytt gulv ikke i bare ett, men i TO romDu har snille foreldre som lar dere få låne leilighetenDet er sol (håper du har sol der du er da, og ikke bare regn....)Du har EN inni deg som venter på å bli kjent med dere og hele familien Ha en SUPER dag!!!! Endret 5. mai 2008 av Fisk73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 5. mai 2008 #1314 Del Skrevet 5. mai 2008 Du har TO (!!!) inni deg som venter på å bli kjent med dere og hele familien What?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 5. mai 2008 #1315 Del Skrevet 5. mai 2008 What?? Jeg var litt kjapp i svingene her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 5. mai 2008 #1316 Del Skrevet 5. mai 2008 Trodde det var noe jeg hadde gått glipp av her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 5. mai 2008 #1317 Del Skrevet 5. mai 2008 Trodde det var noe jeg hadde gått glipp av her. Jeg var innom hos bizzy... Hjelpe meg... Jeg er et surrehue til tider... Er det MULIG liksom??? :klø: ...hadde jeg vært gravid så kunne jeg jo skyldt på det, men nei, det er jeg ikke, så jeg har INGENTING å skylde på... Livet er jammen urettferdig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #1318 Del Skrevet 5. mai 2008 Hihihi Det holder i massevis med en røverunge i magen! Ja, sjefen min er helt utrolig. Jeg tror faktisk man kan bruke diagnosen psykopat på ham, selv om det er et trend-ord for tida. Det er ganske håpløst å slåss med slike, og jeg vurderer nå å bare sykmelde meg ut tida før permisjon. Jeg tror kanskje det er enklest. Nå, feks, var han innom for å spørre om jeg kan være med på noen intervjuer i morgen klokka ett og to. Nei, sa jeg, da kan jeg ikke. Hva skal du, spør han. Ut til lunsj, sier jeg. Klokka ett OG to, spør han, med masse spørsmålstegn bak. Ja, jeg skal ut av huset, sier jeg. Jaha, ja ... sier han, og går. Og nå sitter jeg her med følelsen av at jeg er en skikkelig unnasluntrer som 1) spiser lunsj 2) skal ut av huset og 3) bruker så lang tid på det. Vanligvis er altså ikke dette noe problem, men nå lager han et problem av det. Han kunne jo spurt meg først når det passet for meg, da, om det var så viktig at jeg var med ... Forbanna dritt ... Men jeg skal prøve å tenke positivt. Takk for lang liste over positive ting å tenke på, Fisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 5. mai 2008 #1319 Del Skrevet 5. mai 2008 Hihihi Det holder i massevis med en røverunge i magen! Ja, sjefen min er helt utrolig. Jeg tror faktisk man kan bruke diagnosen psykopat på ham, selv om det er et trend-ord for tida. Det er ganske håpløst å slåss med slike, og jeg vurderer nå å bare sykmelde meg ut tida før permisjon. Jeg tror kanskje det er enklest. Nå, feks, var han innom for å spørre om jeg kan være med på noen intervjuer i morgen klokka ett og to. Nei, sa jeg, da kan jeg ikke. Hva skal du, spør han. Ut til lunsj, sier jeg. Klokka ett OG to, spør han, med masse spørsmålstegn bak. Ja, jeg skal ut av huset, sier jeg. Jaha, ja ... sier han, og går. Og nå sitter jeg her med følelsen av at jeg er en skikkelig unnasluntrer som 1) spiser lunsj 2) skal ut av huset og 3) bruker så lang tid på det. Vanligvis er altså ikke dette noe problem, men nå lager han et problem av det. Han kunne jo spurt meg først når det passet for meg, da, om det var så viktig at jeg var med ... Forbanna dritt ... Men jeg skal prøve å tenke positivt. Takk for lang liste over positive ting å tenke på, Fisk! Få sykemelding!! Det er da ikkeno å tenke på Det er IKKE bra for deg å være i et slikt miljø når du har en liten i magen å tenke på!!! Ikke lett å huske på hva som er godt i livet når man har slike rundt seg som forsurer miljøet! Idioter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 5. mai 2008 #1320 Del Skrevet 5. mai 2008 :klem: i massevis fra meg! Sjefen din høres ut som en skikkelig *stygt ord som jeg ikke skal skrive her* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå