Gjest imli Skrevet 10. mars 2008 #1021 Del Skrevet 10. mars 2008 Koselig å være sosial da. Det har jeg vært i helga også! Og så moro at venninna di fikk kjenne spark. Her er det ingen andre enn mannen som har fått kjenne - h*n blir helt stille om noen andre kommer med hånda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. mars 2008 #1022 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg også sliter litt med å finne ut søvn møsteret til lillegutt. Er nok en viss rytme i det. Pleier for eksempel alltid å sparke på formiddagen mens jeg er på jobb. Men ellers har jeg ikke vært så flink til å finne felles punkt for sparkinga... Håper det ordner seg med sykemelding på torsdag. Høres ikke holdbart ut det du driver med nå... Har du husket å legge inn riktig tidssone på tickeren din? Ellers skifter den vel etter amerikansk tid, så da kan det jo bli litt utpå dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. mars 2008 #1023 Del Skrevet 10. mars 2008 Heldige venninna di som fikk kjenne spark! Det er bare mannen som har kjent hittil her også... Tror babyen er sjenert, eller selektiv Søvnmønster, ja... Når ca er det de får det? Begynner nesten å lure på om babyen min sover i det hele tatt jeg, isåfall er det noen timer her og der, og mest på ettermiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #1024 Del Skrevet 11. mars 2008 Koselig å være sosial da. Det har jeg vært i helga også! Og så moro at venninna di fikk kjenne spark. Her er det ingen andre enn mannen som har fått kjenne - h*n blir helt stille om noen andre kommer med hånda. Guttungen min er tydeligvis ikke så nøye på det - her sparkes det til høyre og venstre fullstendig ukritisk Kjæresten ble skikkelig oppslukt i går kveld, og satt med hånda på magen min i laaaang tid mens blikket hans sløret over og han bare konset på det som skjedde inni meg. Tror han syntes det var litt sprøtt, og det er jo det! Jeg også sliter litt med å finne ut søvn møsteret til lillegutt. Er nok en viss rytme i det. Pleier for eksempel alltid å sparke på formiddagen mens jeg er på jobb. Men ellers har jeg ikke vært så flink til å finne felles punkt for sparkinga... Håper det ordner seg med sykemelding på torsdag. Høres ikke holdbart ut det du driver med nå... Har du husket å legge inn riktig tidssone på tickeren din? Ellers skifter den vel etter amerikansk tid, så da kan det jo bli litt utpå dagen... Nei, og som jeg gleeeeeder meg til torsdag! Det blir en lettelse uten like! Uhm ... tidssone? Kan vel ikke påstå at jeg har stilt inn det, nei! Hva er riktig tidssone, da? Heldige venninna di som fikk kjenne spark! Det er bare mannen som har kjent hittil her også... Tror babyen er sjenert, eller selektiv Søvnmønster, ja... Når ca er det de får det? Begynner nesten å lure på om babyen min sover i det hele tatt jeg, isåfall er det noen timer her og der, og mest på ettermiddagen Hehe ... synes det er så morsomt at babyer kjenner forskjell på hvem det er som tar på magen! Helt utrolig Søvnmønster, ja ... nei, gud vet. Jeg TROR at arvingen sover på natta, våkner sånn i 9-tida på morgenen og er forholdsvis aktiv til utpå ettermiddagen (sånn av og på), sover fra sånn ca 15 til 18-19, og er våken noen timer før jeg legger meg. Tror jeg. Men egentlig har jeg ikke peiling. Mener det var ca sånn i går, i hvert fall! Når det er sagt, så kjennes det ikke ut som han er våken ennå ... Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #1025 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeppeti! I dag er det tirsdag. Ikke så lenge igjen! Det er SÅ riktig med denne sykmeldingen - jeg blir hele tiden minnet på hvor håpløs jobben min er. Og det er jo bra, hadde vært litt forvirrende om alt plutselig ble superbra nå som jeg liksom hadde bestemt meg for å si STOPP! Så nå er alt vel I dag skal jeg til tannlegen. Gruer meg litt, men ettersom hun ikke får tatt bilder og sånt, så blir det vel bare å fjerne litt tannstein, håper jeg. Og kanskje litt forhatt pirking. Jeg hater den pirkesaken! Mest av alt blir det vel dyrt ... Håper jeg har penger på kortet. Ha en fin-fin dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #1026 Del Skrevet 11. mars 2008 Og DER våkna krabaten! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 11. mars 2008 #1027 Del Skrevet 11. mars 2008 Uff.. tannlegen! Grøss og gru!!! Lykke til hvertfall! Jeg drøyer så lenge jeg kan med å oppsøke tannlege... selv om jeg vet jeg burde vært der for lengst Ha en flott dag Lilith! Virker som humøret er på topp hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 11. mars 2008 #1028 Del Skrevet 11. mars 2008 Og DER våkna krabaten! :-D Så koselig Hater tannlegger jeg, men du får masse lykke til og håper h*n er snill mot deg siden du er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 11. mars 2008 #1029 Del Skrevet 11. mars 2008 Vanskelig å følge med på døgnrytmen til den lille ja Jeg prøver ikke en gang, er fornøyd så lenge jeg kjenner ordentlig med liv hver dag (Men vi er tydeligvis ikke helt samkjørt, for i natt når jeg skulle sove ble jeg holdt våken en stund på grunn av at han sparket så kraftig...). :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. mars 2008 #1030 Del Skrevet 11. mars 2008 Døgnrytme ja... Iflg mannen er det masse liv i lillebaby om natta - han kjenner på magen min om han våkner, og da er det visst alltid liv der. Mens jeg sover like herlig og merker ingenting Lykke til hos tannlege, håper det går bra og ikke blir altfor dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. mars 2008 #1031 Del Skrevet 11. mars 2008 Lykke til hos tannlegen, det går nok bra! De gjør nok ikke noe "fælt" siden de ikke kan ta bilder, det er jo ganske begrenset hva de kan gjøre nå tror jeg Godt at du trives med sykemelding! Du har nok godt av å komme deg vekk fra jobben, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #1032 Del Skrevet 11. mars 2008 Jammen tok hun ikke bilder likevel! Fikk heldekkende forkle, da, så det gikk nok bra. Null hull! Men 700 kroner skulle hun ha ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. mars 2008 #1033 Del Skrevet 11. mars 2008 Null hull! Så da ble det ikke noe hi-hi Men fy så dyrt... 700 kr for å bekrefte at du ikke har hull.. Ja, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. mars 2008 #1034 Del Skrevet 11. mars 2008 Uhm ... tidssone? Kan vel ikke påstå at jeg har stilt inn det, nei! Hva er riktig tidssone, da? Riktig tidssone er +1. De pleier vel å stå på -7 eller no... Det kan være grunnen til at tickeren din oppdaterer deg seint.... Bra det gikk fint hos tannlegen, men ikke koselig med prisen akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 11. mars 2008 #1035 Del Skrevet 11. mars 2008 Bra med null hull da! 700 kr?? Hva hadde det kostet om du hadde hatt hull og måttet bore...? Ja til egenandel for tannlege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1036 Del Skrevet 12. mars 2008 Null hull! Så da ble det ikke noe hi-hi Men fy så dyrt... 700 kr for å bekrefte at du ikke har hull.. Ja, ja. Ja, det er grisedyrt! Men fikk i det minste bekreftet at alt er ok, da, og fjernet tannstein. Deilig! Riktig tidssone er +1. De pleier vel å stå på -7 eller no... Det kan være grunnen til at tickeren din oppdaterer deg seint.... Bra det gikk fint hos tannlegen, men ikke koselig med prisen akkurat... Aha ... har jo skjønt at det var noe med de tidsgreiene, men har liksom ikke giddet å sette meg inn i det. Men nå skal jeg sporenstreks fikse det. Takk! Bra med null hull da! 700 kr?? Hva hadde det kostet om du hadde hatt hull og måttet bore...? Ja til egenandel for tannlege! Eller om tannlegen også hadde vært gratis når man var gravid! Det hadde vært noe :-D Men ja, det er forferdelig dyrt. Er kanskje bildene som drar opp prisen så veldig? Jeg stemmer også for egenandel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. mars 2008 #1037 Del Skrevet 12. mars 2008 Før fikk man visst halv pris hos tannlegen når man var gravid. Har ikke vært hos tannlege siden jeg var under 18 jeg... Jo, forresten, var en gang like før jeg fylte 20, man får jo halv pris frem til 20 år. Synes virkelig tannlege bare burde ha egenandel slik som lege. Da hadde nok "tannkvaliteten" vært bedre rundt om i landet... De fleste kan nok skrape sammen 700 kr for sjekk, men hva om man har et par hull da? Eller må sette på krone? osv... Blir jo ruinert.... Hvordan går det med den lille babyen din da? Kjenner du mye liv fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1038 Del Skrevet 12. mars 2008 Onsdag! :juhu: Det nærmer seg påske Bare drøyt to dager igjen, så er jeg fri, fri som fuglen! I dag har jeg ingenting på agendaen, og det er deilig. Skal bare slappe av hjemme, tror jeg. Leke litt med puselusene og se på tv mens mannen er på jobbseminar. Deilig! Ellers veide jeg meg på trening i går og måtte sjokkert konstatere at jeg har gått opp nesten syv kilo så langt! Ik! Og det er NÅ jeg virkelig skal begynne å legge på meg? Oi, oi, oi ... Men mamma gikk opp 20 kg da hun gikk med meg, og ble like slank igjen etterpå, så jeg får håpe jeg slekter på henne. Synes liksom ikke jeg har lagt på meg heller, annet enn på magen, da. Jaja, det er jo sånn det skal være, da. Skal jeg jobbe litt, mon tro? Ok, litt, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. mars 2008 #1039 Del Skrevet 12. mars 2008 Påskeferie blir deilig 7 kg er da ikke så mye. Du går det sikkert av deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. mars 2008 #1040 Del Skrevet 12. mars 2008 Legetime i morra også. får håpe alt ordner seg. Snart ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå