Gina T Skrevet 17. juli 2008 #321 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg er så lei av at naboen spyr på badet vårt!!!!!!!!!!! ikke på do, men på BADET vårt. Og jeg er sint fordi det er meg, kvinnfolket, som må tørke opp. hvorfor spyr han på badet ditt? Hvor gammel er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina T Skrevet 17. juli 2008 #322 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg er FRUSTRERT over jobben min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 17. juli 2008 #323 Del Skrevet 17. juli 2008 hvorfor spyr han på badet ditt? Hvor gammel er han? Fordi han ofte er dårlig og ikke eier folkeskikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 17. juli 2008 #324 Del Skrevet 17. juli 2008 Fordi han ofte er dårlig og ikke eier folkeskikk. Han er 33.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BananaFurby Skrevet 17. juli 2008 #325 Del Skrevet 17. juli 2008 jeg er lei av å vente på svar fra SO.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jigva Skrevet 17. juli 2008 #326 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg irriterer meg over at Australia er så langt borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 17. juli 2008 #327 Del Skrevet 17. juli 2008 Idag har jeg møtt verdens mest irrasjonelle mennesker tror jeg. Liten og jeg tok med oss Kompis og fant oss et lite badested ved Glomma. Det var ingen der da vi kom, og vi fant en bitteliten bit med sandstrand, omtrent tre kvm stor og med gress og siv på alle kanter. Der var vi tre, og det var igrunnen ikke plass til fler. 50 meter til venstre for oss var en hytte med egen liten strand, liten båtplass og liten båt, et besteforeldrepar og to små barnebarn. Vi har Kompis i bånd hele tiden fordi han er urdårlig på å komme på kommando, men han var på snelle med 8 meter line. Han koste seg stort, løp og hoppet i gress og siv og i vannet - hoppet og spratt med halen rett i været og hadde det fullstendig som i himmelen. Disse menneskene på denne hytten var så nær oss at de ikke kan ha unngått og se og høre at vi var der, jeg hørte i hvert fall alt de sa til hverandre. Bestefar og lille gutt skulle ta båten mens bestemor og den lille babyen skulle gå, hørte jeg at de sa. Da jeg gikk til bilen for å se om jeg hadde husket posen med kaffe og kopper, møtte jeg bestemor og babyen på vei ned dit hvor Liten og jeg hadde satt oss til med Kompis. Da jeg gikk tilbake for å fortelle at vi hadde glemt kaffen hjemme, møtte jeg Liten med Kompis, og hun var rimelig irritert. Dette bestemorsmennesket hadde forlangt at Liten skulle ta Kompis tett i båndet fordi de ikke ville hilse på ham. Hun gjorde så, men for å holde en hund tett inntil deg på en strand som er 3kvm stor, så må du altså holde ham helt inntil deg for at han ikke skal komme i nærheten av nykommerne. Ja, Liten trodde jo at bestefar i båten skulle hente dem, at de skulle ut på elva, men nei... han parkerte båten og gikk iland. Der skulle de være. Til tross for at de altså hadde sin egen lille strand nedenfor hytta, og til tross for at de så at vi var der og at vi hadde med en hund som de så absolutt ikke ville ha noe med å gjøre. Er det muuuuulig?? Vi dro hjem. Hadde jg vært der istedet for i bilen da de slo seg til, så ville jeg nok sagt noe, men når Liten først hadde forlatt stedet, så tenkte jeg det ble for dumt å gå tilbake, selv om hun jo faktisk måtte tilbake for å hente tingene våre. Egentlig hadde hun bare tenkt å putte Kompis i bilen, men han ville jo blitt kokt i løpet av tjue minutter... Herregud, hva er det med enkelte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #328 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg har lyst til å gi en ukjent nabo et kraftig spark der det gjør aller mest vondt. Jeg slet lenge med å sove i går kveld. Til slutt sovnet jeg endelig, da. Men så bråvåknet jeg plutselig av at det ringte på dørtelefonen. Kl 3 om morgenen. Først trodde jeg at jeg hadde drømt, men så ringte det igjen. Helt i ørske karet jeg meg frem til ytterdøren og fikk svart. Da var det en eller annen fyr utenfor som hadde glemt nøkkelen og lurte på om jeg kunne slippe ham inn. Han hørtes ikke beruset ut eller noe, jeg tror det var en av de nyinflyttede naboene. Siden jeg var helt uttafor så trykket jeg bare på knappen og slapp fyren inn. Og så fikk jeg selvsagt ikke sovne igjen. Og først da kom jeg til å tenke på at hvis han ikke hadde nøkkel, hvordan skulle han da komme seg inn i leiligheten sin? Enten må han da ha gått fra døren ulåst, eller så må det være noen andre i leiligheten som kunne sluppet ham inn. Og hvorfor i helvete vekket han da en villt fremmed i stedet? Grrrr... Nå er jeg dødstrøtt siden jeg måtte stå opp kl 6 og knapt har sovet i hele natt. Det slår heller ikke feil at når det er noen som vil inn i blokken, og som ikke kjenner noen der (som folk som skal selge lodd, søndagsaviser (kl 8 søndags morgen.., osv.), så ringer de på til den som står øverst på ringeklokkepanelet. Hva med å velge seg en tilfeldig og ringe på, hvorfor må det alltid gå ut over meg?? Hadde det vært plass på ringeklokken skulle jeg skrevet "Gi faen i å ringe på om du ikke vil snakke med akkurat MEG!" e.l. under navnet mitt. Hrm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serene Skrevet 17. august 2008 #329 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har observert at de som er frekkest i køkulturen er eldre mennesker, dvs de over 60. At folk sniker i køa er ikke noe som opptar meg spesielt mye egentlig, det er så mye annet å bruke energi på, men for tiden er jeg avhengig av krykker, og hvert minutt jeg står på beina gjør vondt. Da irriterer det meg grenseløst når disse eldre sherryfruene bare strener forbi og later som at de ikke ser at det faktisk eksisterer en kø. Men jeg opplevde noe morsomt her en dag i så henseende. På posten har du to valg, Bedrift eller Privat. Jeg står i likhet med mange andre og venter og venter og venter, og legger merke til det når Kønummer for Bedrift plinger opp, det er jo lørdag ettermiddag. En eldre dame går til skranken, og en type ca 40 følger litt etter. Hun bak kassa: "Ja, er dette for en bedrift?" Damen spiller forvirret og sier "Eh, nei...." "Ja, da skulle du tatt en annen kølapp, den knappen du trykket på er for firmakunder" Damen ser bare forvirret ut, og dama bak skranken sier "Jaja, det er greit for denne gang," hvorpå mannen bak henne stiger fram et steg og sier halvhøyt: "Jeg så hva du gjorde. Først tok du den vanlige kølappen. Så tok du for bedrift. Så sjekket du hvilke som fikk raskest, og så kastet du den andre lappen." Snakker om å bli tatt! Damen kunne falt gjennom gulvet, så flau. Pass åt henne! Jaja, skal aldri si aldri, kanskje jeg kommer til å gjøre det samme når jeg blir gammal, spille på at jeg er gammel og senil og ikke forstår noe.... Men jeg fatter det ikke, tid er jo faktisk noe man har evig nok av når man er gammel? Snike i køa foran handikappede, hva er det slags oppførsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #330 Del Skrevet 17. august 2008 tid er jo faktisk noe man har evig nok av når man er gammel? For å gjenta min oldemor: "Jeg er fem-og-nitti. Jeg kan jo falle om dø mens jeg står her." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. august 2008 #331 Del Skrevet 17. august 2008 Om så skulle skje, så er det vel ikke så utrolig travelt med den posten likevel. Fantastisk bra kommentar av mannen bak henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 18. august 2008 #332 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg er dritt lei vepsen... Det er så mange av dem, også så pågående hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #333 Del Skrevet 18. august 2008 Herregud, hva er det med enkelte? Kanskje de eide den strandbiten også, og ville skremme dere bort? Ikke at det er noe bedre, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 19. august 2008 #334 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg er lei av folk som går fire i bredden driiiitsakte på fortauet og nekter å trekke seg sammen for å slippe meg forbi.. Og at det alltid står fullt av folk i hele rulletrappa når jeg har det travelt. Skulle ønske vi hadde "stå til høyre, gå til venstre" systemet her i landet også.. Har en snikende mistanke om at dette kanskje er de samme som er nevnt tidligere i tråden, de som klumper seg sammen og stiller seg i flaskehalser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 22. august 2008 #335 Del Skrevet 22. august 2008 Kanskje de eide den strandbiten også, og ville skremme dere bort? Ikke at det er noe bedre, men... Tanken har streifet meg, men det er liksom en hel vik i mellom, så jeg tror egentlig ikke det. Jeg tipper det bare er mer langgrundt der, så de ville at ungene skulle plaske rundt der for egen enkelhets skyld... Senere har jeg forresten forstått at denne bitte lille stranden blir brukt av mange, og neste gang vi kom dit var det ryddet ganske mye strand faktisk. De var sikkert bare livredde for at hunden skulle bæsje i vannet, som om hunder gjør det liksom :S --- Idag er jeg frustrert over folk med dårlig trafikkomtanke. Slike som kjører sakte, ser at de lager kø, men ikke gidder å kjøre inn til siden for å slippe andre forbi. Traktorer og andre tunge og trege kjøretøyer er dem jeg tenker på. Neida, her ligger vi og eier veien i 20km/t med høreklokker og fin utsikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lamia Lenis Skrevet 22. august 2008 #336 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) ... Endret 17. oktober 2009 av Lamia Lenis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 25. august 2008 #337 Del Skrevet 25. august 2008 Vi har det. Enkelte steder har jeg sett skilt om det i hvert fall. Har sett de skiltene jeg og. Så nå er vi minst to som står til høyre, hihi. Verden går framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #338 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg irriterer meg sinnsykt over naboene under meg som ROPER hele kveldene for å kunne høre hverandre over en tv som står på for full guffe! Den samme naboen har begynt å borre i betongveggen rett under soverommet mitt kl 8 tre søndager på rad! Jeg irriterer meg over KG skribenter som bruker ordet "preferanse" i hytt og pine uten å vite hva det egentlig betyr! Videre irriterer jeg meg over frisøren min som ikke skjønner forskjell på lys brun og svart! Hilsen Baktus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #339 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg irriterer meg over dem som sier at "bussen står jo i samme køen som alle bilene, så det er bare tull at du kommer fortere frem om du tar bussen". Ok, her er greien: hva vil du helst ha forann deg i køen, 1 buss eller 30 privatbiler? Flere som tar bussen = færre biler = kortere køer = du kommer fortere frem. Skjønner?? Og så irriterer jeg meg over dem som begynner å skjelle ut sjåføren om bussen er forsinket. "Hvorfor er bussen så sen?!!? Nå kommer jeg for sent på jobben!!! Mener du jeg skal -betale- for -dette-?!!!?" og så nekter de å gå til siden før de har fått en forklaring, og står og sperrer for alle andre slik at bussen blir enda mer forsinket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 25. august 2008 #340 Del Skrevet 25. august 2008 Og så irriterer jeg meg over dem som begynner å skjelle ut sjåføren om bussen er forsinket. "Hvorfor er bussen så sen?!!? Nå kommer jeg for sent på jobben!!! Mener du jeg skal -betale- for -dette-?!!!?" og så nekter de å gå til siden før de har fått en forklaring, og står og sperrer for alle andre slik at bussen blir enda mer forsinket. Det er antakelig de samme som skjeller ut de som sitter i kassa i butikken hvis det er tomt for rosiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå