Gå til innhold

Utrolige mange dårlige innlegg av Saxysadie.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ja, la sexysadie få vere i fred. La hun diskutere hva hun vil. Hun har guts nok til å stå for det hun sier. Og hun får respekt for det ! Vertfall av de som er registrert. Og missuganda; Blir du fort provosert . Kansje det er det? Du er lite ENIG med henne?

Vi er forskjellige alle sammen. Du må tåle en liten trøkk og du må gjerne si dine meninger. Men ver så snill . Ikke kritiser noen som prøver å få i gang en diskusjon.

Alle er forskjellige. Jeg for eks. Jeg er jo kjempe rar ! Full av tåplige ideèr. Har ofte feil. Men lærer av andre her inne.

Har du ikke lyst å vere med å diskutere med sexysadie , så lar du ver. Hun er ingen "bred malekost" som en anonym sa her tidligere.

Vi trenger mye å diskutere om. Gjerne ALT! Fra kjeller til loft. Vi er vel så pass åpne for det vel?

Et smil kan gjøre under..!! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Here we go again icon_rolleyes.gif

Pliiiis folkens, kan vi ikke bare leve i fred og fordragelighet. Ikke rart det er krig i verden.

Sexy Sadie, ikke la deg affisere (oi, fint ord icon_smile.gif ) av missuganda. Du har mange fine innlegg.

Til missuganda- jeg skal ikke angripe deg eller dine tidligere innlegg- men har hørt et sted at det ikke er særlig smart å sitte i glasshus og kaste stein???...

Stå på sexysadie!!!!!!!!!!

Kjærlig hilsen icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå begynner miljøet her inne å bli anstrengt. Hvis en person sier sin mening - hiver alle seg på. Jeg skjønner at noen vil forsvare enkelte her inne, men hvis vi har stor takhøyde her inne må vi også respektere at alle får si sin mening, på godt og vondt.

Feilen er at dere lar dere provosere av slike innlegg, det er som å helle bensin på bålet. icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukkh..er det nødvendig å diskutere en bruker på denne måten? Det er selvfølgelig greit med litt temperatur i en diskusjon icon_smile.gif, men la oss holde oss til sak, og ikke person. Lukker tråden. Moderator12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...