Gå til innhold

Utrolige mange dårlige innlegg av Saxysadie.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Missuganda

Skulle nesten tro at du skal slå en eller annen rekord slik som du poster det ene dårlige innlegget etter det andre. Du kan godt svare konstruktivt på dette. icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har da vel litt mer takhøyde enn dette vel, Missuganda?

Her kan alle få poste hva slags innlegg de vil (nesten) og komme med det de har på hjertet.

Innlegg som ikke interesserer oss, de overser vi. Det vi er uenige i, det diskuterer vi. Er ikke det greit da?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dessuten: Skal du kritisere, så bør du i hvert fall eksemplifisere / konkretisere, ikke bare "slenge ut" en mening á lá "du er dum"...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Joda, Tusenfryd. Tak høyden er fin den. Måtte bare få det ut, jenta har tydeligvis et markeringsbehov, men ok icon_wink.gif

så til innlegget fra Arnie icon_biggrin.gif - kan du ikke bare ta en titt på det som er skrevet så slipper jeg å skrive så mye. icon_wink.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp icon_smile.gif

Så lenge man holder seg til reglene og ellers er snill og grei så kan man skrive hva man vil icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

MissUganda

Hva eksagt er d m mine innlegg som er så utrolig dumt?

Har du et problem m sexbomber eller?

(Har ennu til gode å se ett innlegg ifra deg som er informativt , konkret og saklig så d er nok ett mere allment problem enn som så..)

Ha en fortsatt fin aften

Kjærlige hilsener Sexy Sadie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg støtter sexy sadie helt og fult i at hun har lov til å skrive hva en vil på et forum og de som ikke liker det bør heller ikke fortsette og lese hennes innlegg men det e få ting sexy sadie skriver som ikke har mening og lar du deg kverulere av en fremeds syn på ting så e du ganske sneversynt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sexy Sady lager de brede penselstrøkene på KG-maleriet. De penselsstrøkene som lyser ill-rødt i det ene øyeblikket for å ekspodere i lilla før det svartner helt. Noen ganger bruker hun pastell, men det er nok heller sjeldent icon_smile.gif Uansett farge, hun bruker alltid brede penselsstrøk.

Et godt maleri trenger alle typer farger og strøk, på samme måte som KG trenger mangfold for å bli interessant og levende.

Jeg vet at vi ikke skal gi karakteristikker av hverandre her på KG, men jeg synes denne var både positiv og riktig. Og kanskje den får andre surmagede perfeksjonister til å lage litt mer takhøyde?

Nei...., det var vel for mye forlangt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

La oss heller holde oss for gode til å komme med slike kommentarer om en annen bruker. Innlegget slettet.

Moderator1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-04-02 23:33 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

He,he,he!

Mine tråder setter enkelte anonyme hoder i kok skjønner jeg....

Godt folk: Så hvis dere hadde gadd å registrere dere m ett nickname og stått for de fornærmelser dere spyr ut så hadde jeg kanskje respektert dere også.(Kanskje)

1212[ Dette Innlegg er endret av: sexysadie den 2002-04-02 21:46 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

kansje det er på tide å ligge vekk dene diskusjonen om hvorvit sexysadie sine innlegg er et markerings behov eller ikke...

No var jo det netopp en som ikke ville være hær på forumet fordi at hun følte at hun fikk kritik og dritt slengt i et innlegg...

Og vi er vel alle enig i at det ikke var noe hyggelig så hvorfor skal vi da drive vekk en til.....

Trodde vi skulle være sakelig og ha det trivelig her inne jeg....

Greit at vi ikke alltid er enig med hverandre og diskuterer men dette er jo masse kritikk rettet til en person......

Er ikke alltid enig med sexysadie men syntes dette er litt for mye....

Klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissUganda:

Svar heller på Sexysadies innlegg der de er. Det er helt greit å være uenig i hva andre skriver, men dette ble litt for dumt - og er ikke måten å gjøre det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste kvaliteten jeg vet i folk, er feighet!

Væren, du sa det jeg ville si. Igjen så messer jeg videre på dette med at man burde vært registrert bruker for å benytte seg av dette forumet icon_smile.gif Selv om de fleste sikkert er lei av den debatten...

Fysjameg.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp, Maiken.

Syntes faktisk vi burde ha vært ferdige med disse barnesykdommene nå, men det ser ut som de sitter lenge i!

Klem12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klapper for sexysadie!!!!!!!! icon_smile.gif

Hun provserer meg mang en gang med flere av sine innlegg, men jeg liker det. Jeg liker mennesker som får meg til å sette hjernen i spinn. Som får meg til å koke og til å virkelig tenke litt lengre enn bare nesetippen min. icon_wink.gif

SexySadie: Go Girl!!!!!!! Hehe.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes vel neppe noe mer dyptpløyende og tankemessig utfordrende tema enn nettopp det???

*humrer og ler*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missuganda - nå tipper jeg vi er flere her som venter i spenning på hvilke skarpe, engasjerende og spennende innlegg du vil ha å by på i tiden fremover...

Kanskje noe mer engasjerende enn om vi liker å slikke en ren eller en skitten penis icon_smile.gif

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...