Amused Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #321 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ja, så var jeg på plass, da. Nå er det liksom litt offisielt Håper dere kommer etter snart, Caro, Ella, Lilith, Knøttet, Simpleminded, MellonCollie, GlamCat og alle andre tålmodige prøvere Ikke for dét, vi da like mye likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. oktober 2007 #322 Del Skrevet 1. oktober 2007 Innom og titter litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. oktober 2007 #323 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ja, så var jeg på plass, da. Nå er det liksom litt offisielt Håper dere kommer etter snart, Caro, Ella, Lilith, Knøttet, Simpleminded, MellonCollie, GlamCat og alle andre tålmodige prøvere Ikke for dét, vi da like mye likevel. og :juhu: litt for at det er offisielt Tror nok ikke det blir mindre om vi andre må vente litt eller ikke, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 2. oktober 2007 #324 Del Skrevet 2. oktober 2007 Gratulerer meg flytting av dagboka Håper vi kommer etter snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #325 Del Skrevet 2. oktober 2007 20 DPO i dag, og jeg tok en ny test KNALLSTERK strek! :juhu: Når jeg bare får hentet kameraet vårt, skal jeg ta bilde av alle billigtestene, for det er så artig å se hvordan streken gradvis blir sterkere og sterkere. Er så utrolig sliten for tida, og humøret er det så som så med... Føler meg liksom litt flat :dåne:, og har litt problemer med å se det positive ting i alt. Jeg er dessverre litt sånn av natur, tror jeg, og innimellom må jeg rett og slett konsentrere meg om å være optimistisk. Men det funker da, det skal være sagt, og om noen timer er jeg nok ovenpå igjen Ekkel smak i munnen i dag, kaffen smaker pyton, og det er vel like greit, hehe... Og i kveld skal vi ha visning igjen! Håper så inderlig at vi får inn bud denne gangen, selv om det dessverre ser dårlig ut. Leilighetene blir jo solgt, men det tar laaaaaaaang tid. Teit, for leiligheten vår er jo så fin! Og så sentral! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. oktober 2007 #326 Del Skrevet 2. oktober 2007 :juhu: for knallsterk strek Har tenkt litt på tanken å prøve en billigtest på morgenen jeg også. Bare for å se hvor sterk den kan bli. Begge mine positive tester ble tatt på ettermiddagen/kvelden fordi jeg plutselig ble så nysgjerrig... Var ganske klare likevel da... Høres ut som du er Kanskje greit at :kaffe: ikke smaker, en skal vel helst ikke ha i seg altfor mye koffein... Håper det går greit med leiligheten da. Kjedelig å vente sånn, og hjelper vel ikke akkurat med det ene oppslaget etter det andre i media om at prisene er på vei ned... Får håpe det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 2. oktober 2007 #327 Del Skrevet 2. oktober 2007 Så gøy med knallsterk strek! :-D :hoppe: :hoppe: Gratulerer! Tror nok det er en liten bebis på gang her ja Livet går opp og ned og i bølgedaler.. Forstår hva du mener med å jobbe med å se det positive i ting. Av og til er det trått, men jeg prøver å ikke tenke så mye på alt som er trist og leit, og heller tenke på alt det gode med livet. Kjæresten er en veldig god trøst og ha for meg hvertfall.. Og en telefon til mamma gjør alltid susen! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 2. oktober 2007 #328 Del Skrevet 2. oktober 2007 Åhh, dette er så moro å følge med på! :juhu: Jeg kjenner til det med å måtte konsentrere seg om å være optimistisk noen ganger.. Er også sånn av natur, at enkelte dager kan være fryktelig tunge. Heldigvis har jeg en samboer som er mye mer "stabil" enn meg, og han er dyktig på å få meg opp når jeg er litt nede Dessuten tar jeg det igjen med å stort sett være VELDIG blid og glad! Vi får være flinke til å ta oss selv litt i nakken og fokusere på de fine tinga vi faktisk har i livet vårt når det kommer sånne dager! Spennende med visning, da. Får håpe det strømmer på med folk denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. oktober 2007 #329 Del Skrevet 2. oktober 2007 Morsomt at streken på testene blir bare sterkere og sterkere, legg ut bilde her da! Tror jeg er litt lik deg, jeg kan være litt negativ og misfornøyd... Jeg har litt svingende humør Lykke til med visningen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. oktober 2007 #330 Del Skrevet 2. oktober 2007 At humøret går litt opp og ned er helt vanlig det. God til deg. Jeg har forresten fått ny dagbok. Se signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 2. oktober 2007 #331 Del Skrevet 2. oktober 2007 I'm back! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #332 Del Skrevet 3. oktober 2007 Godt å ha deg tilbake, Lilith! Humøret er ikke så flatt i dag. Jeg tror jeg hadde en forutanelse igår om hvordan visninga kom til å gå, for det kom ikke en levende sjel! Hva gjør vi nå? Leiligheten vår er klart den dyreste i sitt slag i det området, så vi vurderer å senke prisen til like under nærmeste hundretusen før vi tar visning igjen om et par uker. Hva tror dere? Vanskelig, altså. Men nå er det bare 1,5 dag igjen på jobb, og så har jeg miniferie! Hadde håpet å flytte denne helga, men vi må bli boende i leiligheten til vi får solgt, for den blir i hvert fall ikke solgt hvis den er umøblert, sier megler. Vi kan fortsette med oppussinga i nyhuset, men jeg får ikke lov til å være med og male, sier svigermor og samboer :rødme: Kanskje jeg da endelig får lest ferdig Harry Potter? Det hadde vært noe :juhu: Er det noe som hjelper mot kink i nakken, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 3. oktober 2007 #333 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så kjedelig at ingen kom Er visst ikke bare lett nå om dagen. Kan selvfølgelig hende det hjelper å senke prisen. Dere må nesten se hva dere har råd til. Er vel ikke tidene for å satse på en heftig budrunde... Et alternativ er jo å leie den ut da, og håpe på bedre tider. Et vennepar av meg gjorde det når de ikke fikk solgt til ønsket pris. De hadde noe vanvittig med lån, men samtidig noen som betalte for dem. Men dere er jo litt avhengig av "greie" leieboere da!!! Tror nok det er greiest å holde seg unna malinga i hvert fall i begynnelsen av svangerskapet. Alle indre organer dannes jo da, og viktig at de blir i orden Sånn er det i heimen vår også. Mannen maler, jeg skygger banen. Får litt dårlig samvittighet da veldig mye faller på han. Men det er jo viktig å ta vare på spiren. Kos deg med Harry Potter Fikk den siste boka til bursdagen min. Kanskje jeg skulle begynt på den snart... Har ikke lest Harry potter på et par år, men slukte alt før. Leser de på engelsk da, så skjønner ingenting når folk kommer med de norske navnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 3. oktober 2007 #334 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har hørt at man kan kjøpe en maske som filtrerte vekk alt av farlige gasser og partikler, slik at den luften man pustet inn blir ren. Den er vist nok ganske dyr, tror det var ca.600 kr men alle burde vel ha en sånn Håper det ordner seg med salg leiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 3. oktober 2007 #335 Del Skrevet 3. oktober 2007 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #336 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Kos deg med Harry Potter Fikk den siste boka til bursdagen min. Kanskje jeg skulle begynt på den snart... Har ikke lest Harry potter på et par år, men slukte alt før. Leser de på engelsk da, så skjønner ingenting når folk kommer med de norske navnene Hihi, skjønner akkurat hva du mener Dudleif, liksom! Har igjen bare 80 sider nå, så jeg må da bli ferdig snart! Har fri på fredag også, og da planlegger jeg å bare ligge på sofaen og kose meg med boka. Tror ikke det er aktuelt å leie ut leiligheten, for da må vi ta bortimot 8000 i leie for å få det til å gå rundt Men det ordner seg til slutt. Jeg har hørt at man kan kjøpe en maske som filtrerte vekk alt av farlige gasser og partikler, slik at den luften man pustet inn blir ren. Den er vist nok ganske dyr, tror det var ca.600 kr men alle burde vel ha en sånn Håper det ordner seg med salg leiligheten Hmm... burde hatt ei sånn maske, ja. Men det blir vel til at jeg holder meg ute av veien, på sofaen, med Harry Potter Innom med en Tuuuuusen takk Sett noe til tanta? -------------------------------------------------------------------------------------- Hheheheheh... luktesansen min er på bærtur! Kjenner de merkeligste lukter, og utbrøt nettopp, til stor forbauselse for de andre på kontoret: "F..., det lokte jo fjøs hær, jo!" Hehe. Det gjør jo ikke det. Nå lukter det krydder. Endret 3. oktober 2007 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. oktober 2007 #337 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hheheheheh... luktesansen min er på bærtur! Kjenner de merkeligste lukter, og utbrøt nettopp, til stor forbauselse for de andre på kontoret: "F..., det lokte jo fjøs hær, jo!" Hehe. Det gjør jo ikke det. Nå lukter det krydder. Åhh - sånn har jeg også hatt det de siste dagene. Nå girer jeg meg selv opp her TENK om det har klaffa alt da. Men jeg klarer ikke helt tro det... og jeg SKAL heller ikke tro det før jeg evt står der med en test, tenk så skuffa jeg blir når TR antagelig kommer til helga. Går det at mennesker også har innbilt svangerskap tro?? Og der tok jeg over dagboka di.. Men jeg blir jo helt gira. Kos deg med Harry Potter boka i alle fall! Jeg leste den ut i sommerferien jeg, men har lest alle de andre på norsk - så jeg gleder meg til norske utgaven kommer i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 3. oktober 2007 #338 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hihi, skjønner akkurat hva du mener Dudleif, liksom! Har igjen bare 80 sider nå, så jeg må da bli ferdig snart! Har fri på fredag også, og da planlegger jeg å bare ligge på sofaen og kose meg med boka. Må nok begynne snart jeg også. Skal bare bli ferdig med Snømannen av Jo Nesbø først... Men mener jeg mangler i hvert fall en bok, så burde kanskje lest den først.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 3. oktober 2007 #339 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ikke noe Tante ennå nei, men den er underveis kjenner jeg Krysser fingrene for at det kommer bud på leiligheten snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. oktober 2007 #340 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Slettet - fullstendig feil dagbok! Endret 3. oktober 2007 av Midnattsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå