GlamCat Skrevet 23. august 2007 #61 Del Skrevet 23. august 2007 Innom og hilser på deg , siden jeg også er ganske fersk med prøvinga. Venter på IKM neste uke. Tror er på DPO 9 og temperaturen bare stiger. Har litt rare sykluser så her er det ikke så lett, men håper på det beste:) Blir spennende å følge med både på IKM og budrunden:) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 23. august 2007 Forfatter #62 Del Skrevet 23. august 2007 Hm, så forvirrende den el-en din var da? :klø: Dere er vel berget uansett, så mye som dere Lykke til med budrunden!!! :-D Hehe, man kan jo håpe 2 dager til Mannen kommer hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 23. august 2007 Forfatter #63 Del Skrevet 23. august 2007 Innom og hilser på deg , siden jeg også er ganske fersk med prøvinga. Venter på IKM neste uke. Tror er på DPO 9 og temperaturen bare stiger. Har litt rare sykluser så her er det ikke så lett, men håper på det beste:) Blir spennende å følge med både på IKM og budrunden:) Lykke til Hei GlamCat, så koselig med hilsen! Ikke lett å bli klok på tempinga bestandig, nei. Har en mystisk syklus på gang her også, i dag sank tempen igjen til før-EL-temp. Rart, men vi krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 23. august 2007 Forfatter #64 Del Skrevet 23. august 2007 :juhu: Vi fikk huset! Det er helt utrolig, og har ennå ikke sunket inn Men det skal bli herlig med hage, veranda og dobbelt så stor plass! Det blir litt rart å flytte fra byen til landet, men samtidig så føler jeg meg klar for det nå Og heldige katten vår, som kan få gå ute nå :katt: Ahh, lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 23. august 2007 #65 Del Skrevet 23. august 2007 GRATULERER! Det var utrolig kult! Hva slags hus er det? Og hvor langt fra byen er det? (Hva er 'byen' for deg, forresten?) Hurra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 23. august 2007 Forfatter #66 Del Skrevet 23. august 2007 GRATULERER! Det var utrolig kult! Hva slags hus er det? Og hvor langt fra byen er det? (Hva er 'byen' for deg, forresten?) Hurra!!!! Hihi, takk for det :bukke: Det er et rekkehus et kvarters kjøring fra Trondheim, så det er ikke sååååå langt, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 23. august 2007 Forfatter #67 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Forresten, det kjennes ut som om mensen er på gang, stikker og murrer nederst i magen. Trodde først det var på grunn av dårlig mage , men så var det ikke det likevel. Ok, nå skal jeg ikke få store forhåpninger her :-D Det kan jo være en forsinket EL, da. Teite syklusen Endret 23. august 2007 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. august 2007 #68 Del Skrevet 23. august 2007 :juhu: Vi fikk huset! Det er helt utrolig, og har ennå ikke sunket inn Men det skal bli herlig med hage, veranda og dobbelt så stor plass! Det blir litt rart å flytte fra byen til landet, men samtidig så føler jeg meg klar for det nå Og heldige katten vår, som kan få gå ute nå :katt: Ahh, lykke Åhh, så utrolig bra - gratulerer!! Det hørtes kjempefint ut, og skjønner gleden din... godt å by i byen, men begynner å bli rimelig lei trang leilighet, og fulle studenter som synger og roper i gata midt på natta... Føler meg gammel! Rart med syklusen din, altså. Håper du finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 23. august 2007 #69 Del Skrevet 23. august 2007 Gratulerer så masse med huset Ja, nå mangler bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. august 2007 #70 Del Skrevet 23. august 2007 Gratulerer så masse! Her faller ting på plass ser jeg. Baby neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 24. august 2007 Forfatter #71 Del Skrevet 24. august 2007 Åhh, så utrolig bra - gratulerer!! Det hørtes kjempefint ut, og skjønner gleden din... godt å by i byen, men begynner å bli rimelig lei trang leilighet, og fulle studenter som synger og roper i gata midt på natta... Føler meg gammel! Rart med syklusen din, altså. Håper du finner ut av det Takk for det! Åja, det skal bli godt å slippe festbråket, hehe... Sier jeg, som var ute på byen hver eneste helg for bare 3 år siden Gratulerer så masse med huset Ja, nå mangler bare Tusen takk, GlamCat! :D Hadde passet bra med baby nå ja, men magefølelsen sier meg at vi må vente lenge på det. Har alltid trodd at jeg ikke kan få barn, vet ikke hvorfor, men håper jeg tar feil Gratulerer så masse! Her faller ting på plass ser jeg. Baby neste. Takk, Middis! Gleder oss veldig til å flytte inn, ja. Men først, salg av gamleleiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 24. august 2007 Forfatter #72 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Sukk... Enda en dag med lav temp. Hvis jeg fjerner målingen den lørdagen hvor jeg tempet 3 timer for sent, så har jeg ikke hatt EL ennå. Det stemmer ikke helt med observasjonen av EL-sekret dagen før, men jeg velger å stole på temperaturen i stedet. Jeg har jo hatt en laaaang syklus tidligere, med EL på dag 26, og TR 12 dager senere, men trodde det var et engangstilfelle, at syklusen var på plass nå. Hva gjør dette med sjansene for å bli gravid, da? Spiller det noen rolle, så lenge jeg får EL, og lutealfasen er lang nok? Vel, som min kjære sa: "Vi tar det som det kommer, og tenk så mye deilig vi skal ha!" Endret 24. august 2007 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 24. august 2007 Forfatter #73 Del Skrevet 24. august 2007 Men, har murringer i magen i dag også. Og i går. Det er ikke fordi jeg har trent magemusklene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 24. august 2007 #74 Del Skrevet 24. august 2007 Tittebø! Legger igjen et lite fredagsspor i boka di. Mystisk med disse lave temperaturene dine - håper det går seg til! Helg! Jippi! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 24. august 2007 Forfatter #75 Del Skrevet 24. august 2007 Hurra for helg! Og der ble det en ny avatar også, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 24. august 2007 #76 Del Skrevet 24. august 2007 Hei på deg! Innom med en helgehilsen tilbake til deg Spennendes tid vi går i møte nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 27. august 2007 #77 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Mornings! Gratulerer med ny avatar! Bra helg? Endret 27. august 2007 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 27. august 2007 Forfatter #78 Del Skrevet 27. august 2007 Hei på deg! Innom med en helgehilsen tilbake til deg Spennendes tid vi går i møte nå... Hei! Og takk for helgehilsen Ja, det er spennende tider. Jeg fant i morges ut at jeg hadde EL enten på dag 10 eller dag 16, så vi får se hva som skjer framover :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 27. august 2007 Forfatter #79 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Mornings! Gratulerer med ny avatar! Bra helg? Morn, morn! Takk for det, ble litt lei av den gamle jeg hadde. Ikke at den nye er så mye mer spennende, men pyttsann I helga har vi vært på farten fra byggvarehus til byggvarehus, men nå er leiligheten snart ferdig også! Megler nr. 2 kommer i dag, er spent på hva slags verditakst og tilbud han kan tilby. Ellers har det vært ei kjempefin helg, med jentekveld på fredag, og pizza og fotball på lørdag :-D Hvordan var helga di? Funnet drømmeleiligheten ennå? Endret 27. august 2007 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 27. august 2007 Forfatter #80 Del Skrevet 27. august 2007 Så, i dag er CD 19, og nå ser det ut til at EL var på CD 10 eller CD 16 Men da blir IKM mellom 30. august (førstkommende torsdag) og 4. september (neste tirsdag). Jeg tipper førstnevnte, så vi får se da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå