Gå til innhold

Smak og behag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innom og snoker i boken din i natten :klem: Angst kan være altoppslukende, og ikke det enkleste å mestre. Det er godt å ha noen rundt seg som kjenner en, og vet hva som er bra for deg. Vi er heldige begge to som har to flotte karer :-D

Skrevet

Bare innom med et lite livstegn, *smak*. Leit å lese at du er litt plaget for tiden. Håper dagen i dag er bedre! :)

Skrevet

Håper du føler deg litt bedre i dag. :klemmer:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Føler du deg litt bedre?

Ønsker deg en god helg :klem:

ps:lurte på hvor du holder til her i landet?! :sjenert:

Gjest *smak*
Skrevet
Innom og snoker i boken din i natten :klem: Angst kan være altoppslukende, og ikke det enkleste å mestre. Det er godt å ha noen rundt seg som kjenner en, og vet hva som er bra for deg. Vi er heldige begge to som har to flotte karer :-D

Ja, vi er heldige som har to flotte karer, Lille Ballerina. Det er viktig å ha et nettverk rundt seg som vet hva jeg sliter med, det er helt sikkert. Men stort sett er jeg angstfri, heldigvis. Føler at det begynner å gå bedre. Har fått noen aha opplevelser som kan hjelpe meg på veien videre.

Bare innom med et lite livstegn, *smak*. Leit å lese at du er litt plaget for tiden. Håper dagen i dag er bedre! :)

Hei Kira, koselig at du titter innom. Det var bare den ene dagen det var ekstra ille. Heldigvis har jeg beroligende i huset som kan hjelpe meg. Men jeg vil ikke ty til medisiner på sikt målet er å bli medisinfri. For jeg merker at jeg blir litt sløv og uinnspirert når jeg tar beroligende og det er ingen ønskesituasjon. Jeg vil være kjapp og ha alle sanser åpne.

:klemmer:

:klemmer: tilbake

Håper du føler deg litt bedre i dag. :klemmer:

Nå føler jeg meg mye bedre. Takk for at du bryr deg!

Føler du deg litt bedre?

Ønsker deg en god helg :klem:

ps:lurte på hvor du holder til her i landet?! :sjenert:

Ja jeg føler meg bedre nå, heldigvis.

Jeg bor i Rogaland jeg.

Gjest *smak*
Skrevet

Har laget banan og jordbær smoothie helt uten sukker. NAM..

Skrevet

:lete:

natta :klemmer:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Ohh smoothie er jo kjempe godt :sikle:

God helg!

Skrevet

Innom i natten og sniker :-D

Gjest *smak*
Skrevet

Hei Fru Fomle, Kira, Lille Ballerina og ~Milla~ kjekt at dere besøker meg. Smoothie er veldig godt, det er helt sant!

Skal lage en bjørnebær smoothie til oss straks. Det er vårt kose "måltid" i stedet for chips eller snop.

I dag har vi jobbet litt utendørs. Ryddet i rot som lå på terrassen og ryddet og gjødsla i bedet. Plantet noen Gladiol løker i fjor som ikke kom opp håper de kommer opp i år siden jeg har gjødsla og stelt litt ekstra godt med bedet. De er så vakre! Sånn ser de ut for dere som lurer på det

Skrevet

Gladioler er så fine :). Jeg ser fram til jeg også kan sette ned alle løkene.

Skrevet

Vi har også jobbet ute i dag :-D Blir så i godt humør av det! Deilig lukt av vår :hoppe:

Skrevet

Blir ikke inspirert til hagearbeid av å lese her heller. ;) Såkalt håpløst tilfelle? :ler:

Skrevet

Utrolig vakre blomster ja. Er ingen gartner selv, men kunne godt tenkt meg å lære mer om hagestell. :)

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet

Så sunne dere er da, som drikker smoothie fremfor usunt snack! Smoothie er jo bare såå godt også da! :-D

Kjempefine blomster, og herlige farger! Blir kjempefint i bedet med de der :Nikke:

Skrevet

Snoker i natten :lete:

Skrevet

:hallo:

Ikke mye hagearbeidsvær i dag akkurat. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...