Lille Ballerina Skrevet 25. mars 2008 #241 Skrevet 25. mars 2008 Innom og snoker i boken din i natten Angst kan være altoppslukende, og ikke det enkleste å mestre. Det er godt å ha noen rundt seg som kjenner en, og vet hva som er bra for deg. Vi er heldige begge to som har to flotte karer :-D
Gjest Kira Skrevet 27. mars 2008 #242 Skrevet 27. mars 2008 Bare innom med et lite livstegn, *smak*. Leit å lese at du er litt plaget for tiden. Håper dagen i dag er bedre!
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. mars 2008 #245 Skrevet 28. mars 2008 Føler du deg litt bedre? Ønsker deg en god helg ps:lurte på hvor du holder til her i landet?!
Gjest *smak* Skrevet 29. mars 2008 #246 Skrevet 29. mars 2008 Innom og snoker i boken din i natten Angst kan være altoppslukende, og ikke det enkleste å mestre. Det er godt å ha noen rundt seg som kjenner en, og vet hva som er bra for deg. Vi er heldige begge to som har to flotte karer :-D Ja, vi er heldige som har to flotte karer, Lille Ballerina. Det er viktig å ha et nettverk rundt seg som vet hva jeg sliter med, det er helt sikkert. Men stort sett er jeg angstfri, heldigvis. Føler at det begynner å gå bedre. Har fått noen aha opplevelser som kan hjelpe meg på veien videre. Bare innom med et lite livstegn, *smak*. Leit å lese at du er litt plaget for tiden. Håper dagen i dag er bedre! Hei Kira, koselig at du titter innom. Det var bare den ene dagen det var ekstra ille. Heldigvis har jeg beroligende i huset som kan hjelpe meg. Men jeg vil ikke ty til medisiner på sikt målet er å bli medisinfri. For jeg merker at jeg blir litt sløv og uinnspirert når jeg tar beroligende og det er ingen ønskesituasjon. Jeg vil være kjapp og ha alle sanser åpne. tilbake Håper du føler deg litt bedre i dag. Nå føler jeg meg mye bedre. Takk for at du bryr deg! Føler du deg litt bedre? Ønsker deg en god helg ps:lurte på hvor du holder til her i landet?! Ja jeg føler meg bedre nå, heldigvis. Jeg bor i Rogaland jeg.
Gjest *smak* Skrevet 3. april 2008 #248 Skrevet 3. april 2008 Har laget banan og jordbær smoothie helt uten sukker. NAM..
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. april 2008 #251 Skrevet 4. april 2008 Ohh smoothie er jo kjempe godt God helg!
Gjest *smak* Skrevet 6. april 2008 #253 Skrevet 6. april 2008 Hei Fru Fomle, Kira, Lille Ballerina og ~Milla~ kjekt at dere besøker meg. Smoothie er veldig godt, det er helt sant! Skal lage en bjørnebær smoothie til oss straks. Det er vårt kose "måltid" i stedet for chips eller snop. I dag har vi jobbet litt utendørs. Ryddet i rot som lå på terrassen og ryddet og gjødsla i bedet. Plantet noen Gladiol løker i fjor som ikke kom opp håper de kommer opp i år siden jeg har gjødsla og stelt litt ekstra godt med bedet. De er så vakre! Sånn ser de ut for dere som lurer på det
Alison Skrevet 6. april 2008 #254 Skrevet 6. april 2008 Gladioler er så fine . Jeg ser fram til jeg også kan sette ned alle løkene.
Lille Ballerina Skrevet 6. april 2008 #255 Skrevet 6. april 2008 Vi har også jobbet ute i dag :-D Blir så i godt humør av det! Deilig lukt av vår
Fru Fomle Skrevet 8. april 2008 #256 Skrevet 8. april 2008 Blir ikke inspirert til hagearbeid av å lese her heller. Såkalt håpløst tilfelle?
Anglofil Skrevet 8. april 2008 #257 Skrevet 8. april 2008 Utrolig vakre blomster ja. Er ingen gartner selv, men kunne godt tenkt meg å lære mer om hagestell. Mvh Yvonne
Knøttet Skrevet 8. april 2008 #258 Skrevet 8. april 2008 Så sunne dere er da, som drikker smoothie fremfor usunt snack! Smoothie er jo bare såå godt også da! :-D Kjempefine blomster, og herlige farger! Blir kjempefint i bedet med de der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå