Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Sille! :)

Utrolig deilig med frisørbesøk i går og få klippet av det slitte håret. Synes som alltid det ble litt kort, men vet av erfaring at det går over ganske fort. Jeg ba jo selv om at de klippet av ca 5 cm/alt det slitte. Slitt hår er jo ikke pent allikevel, og er vanskelig å style.

Kjøpte den nyeste Harry Potter boka til mannen i går og har ikke snakket med han siden. :ler:

I kveld skal vi til svigers på middag. Svigerfar hadde bursdag for en ukes tid siden og i dag skal det feires med andestek. Mannen ordner gave til svigerfar, kanskje jeg skulle kjøpe tulipaner til svigermor?

Jeg digger disse "buckle" armbåndene fra CC Skye. Bare så synd de er så dyre, i hvertfall i forhold til det jeg pleier å kjøpe. Har kikket etter noe lignende i en billigere utgave, men har ikke funnet noe inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et besøk i dagboken til Klips endte med litt søndagskveldsheadbanging :ler: Åpningen av den låta sendte meg rett tilbake til...mener det var første året på videregående i 92 eller 93, på konsert i Oslo Spektrum i for anledningen helsort antrekk. :fnise: Dette var åpningslåta og hårene reiser seg fortsatt på armene.

Jobber hjemme i morgen og kan være litt lenge opp med god samvittighet selv om jeg egentlig er litt trøtt. Kom ikke hjem fra svigers før kl. to i natt. Har ikke gjort stort i dag annet enn å booke noen hoteller til USA-turen. Nå mangler vi bare NYC og Napa i tillegg til billeie. Er litt i tvil om vi skal bo i SoHo-området i NYC eller gå for Midtown denne gangen også. I Napa leter vi etter en idyllisk liten "inn", for eksempel noe i stil med denne.

Nå skal jeg se Men In Trees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nesten det er litt uvirkelig Mie, at det er oss som planlegger DEN turen. Litt slitsomt at det er så lenge til da, men så har vi jo masse tid å glede oss og planlegge da.

må jeg få lagt over på iPoden. En sånn sang som gjør godt INNE i kroppen.

Nå -> :søvn: med et par dråper lavendel på puta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er nedteller på plass. :fnise:

Det burde gått ann å telle uker istedet for dager, for 166 dager hørtes forferdelig lenge ut!

Har ikke sovet særlig godt i natt så det er ekstra deilig å kunne få ligge litt lenger. Kom meg ikke i seng før litt før ett og ble liggende en stund å tenke på alt mulig forskjellig fra ferie, til kreft og skumle lyder i huset. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis skjer det ikke SÅ ofte. Har i allefall sovet godt i natt, men var forferdelig trøtt når vekkerklokka ringte i morges og ble nødt til å sove 20 minutter lenger. Det var alt for mørkt på soverommet. Heldigvis har jeg våknet opp litt etterhvert selv om jeg ikke akkurat føler meg proppfull av energi heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist sushi til middag i dag. Må benytte sjansen når mannen ikke er hjemme. Ferdigpakke kjøpt på butikken, men veldig godt allikevel. Er spesielt glad i kombinasjonen av den syltede ingefæren og sushien. :sikle: I tillegg skal vi ha laksepasta til middag i morgen. Jeg :hjerte: fisk. Kunne spist det mye oftere, men det er ikke så lett å overbevise mannen. Han liker fisk, men nok helst ikke flere ganger i uka.

Til dessert andre episode av Pride & Prejudice. Jeg har ikke helt falt for Mr. Darcy inntil videre, men det er kanskje ikke meningen heller. Jennifer Ehle er definitivt mye mer sjarmerende i rollen som Lizzy enn Keira Knightly, selv om jeg forsåvidt syntes Keira gjorde en ok figur når jeg så filmen. Da hadde jeg jo heller ikke noe å sammenligne med.

Nå har jeg planer om å legge meg veldig snart. Ser jeg har det ganske travelt hvis jeg skal nå det innen det ikke er tidlig lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig ble det vel ikke, men ikke skikkelig sent heller. Rett før sent kanskje, eller egentlig ganske tidlig, det var vekkerklokka som ringte alt for tidlig. ;)

Har litt vondt i halsen i dag. Satser på å kvele det med masse sort sitronte, eventuelt stikke på bensinstasjon å kjøpe Vicks med bringebærsmak hvis det ikke går over.

Jeg er nok litt påvirket av alt kakepratet i Mie's dagbok. Skal se etter oppskrift på mørk sjokoladekake som jeg kanskje kan bake til helgen. Ikke sikkert jeg får det gjort, men hvis jeg har oppskrift og ingredienser er jeg i allefall et godt stykke på vei allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er normalt ikke den helt store Elvisfan, men jeg falt over denne i en blogg jeg leser og kunne ikke stå for "movsa" under referenget. :fnise:

:ler: Enda en blog vi har til felles, tror jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skulle ikke forundre meg Frk. Stella. ;)

Jeg tror faktisk ikke jeg har tenkt på kake i dag Mie, ikke før nå i allefall...

Har spilt badminton og nå skal jeg øyeblikkelig i dusjen før jeg skal se Prison Break sammen med mannen.

Snart helg! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag! :smilbla:

Jeg har løst hår i dag!! Det skjer sånn ca en gang hvert...eh nei annenhvert år. Det må kvalifisere til glamourøs fredag. ;)

Fønet og brukte "antikrøllprodukt" i går kveld etter at jeg hadde vasket hår og pinte meg gjennom resten av kvelden og natten med løst hår. Nå gjenstår det å se om jeg klarer meg gjennom hele dagen uten å bruke den strikken jeg har i lommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så går denne helgen mot slutten også. Hvorfor skal de alltid gå så fort? :tristbla: Nå ja, får nyte de siste timene med deilig helg og prøve å la tankene om morgendagen vente til... ja i morgen...

Sitter og laster ned litt ny musikk, som f.eks denne med Robyn og denne med Roisin Murphy.

Ellers så har det ikke vært den mest begivenhetsrike helgen i historien. En ganske typisk novemberhelg tror jeg. I går var det veldig fint vær så jeg benyttet sjansen til å få litt frisk luft (og lys!!) og ordnet litt ute på terassen. Etterpå dro vi på et lokalt julemarked som vel ikke var det mest spennende jeg har vært på, men vi fikk da gløgg og epleskiver og jeg kjøpte et stk julepynt. I dag har jeg i hovedsak bare slappet av hjemme kun avbrutt av litt husarbeid. Har blant annet sett episode 4 (av 6) av Pride & Prejudice. Prøver å fordele de litt utover i stedet for å se hele greiene på en gang som det ville være typisk meg å gjøre. Heldigvis har jeg litt annet som skal ses også, så lenge det varer før alt går i stå pga tekstforfatterstreiken i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sang i dusjen har jeg vært med på, men ikke dansing. Er for redd for å skli og ramle.

Deilig å telle ned til noe man gleder seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje å utfordre skjebnen litt Bettie, men må man så må man. ;)

Dårlig start på uka. Andre natt til mandag på rad som jeg sover skikkelig dårlig. Eller jeg sover jo egentlig godt nok midt på natten, men de første par timene etter jeg legger meg og de siste par timene før jeg står opp derimot... Blir ikke så fryktelig mange gode igjen i midten forsåvidt. I tillegg har jeg vondt i halsen igjen også.

:syt-og-klag-smiley:

Heldigvis er det ikke så veldig lenge før jeg er på vei hjem til sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...