Malou Skrevet 5. november 2007 Forfatter #241 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg gleder meg Bettie. Jeg har jo sett den nye filmversjonen og er spent på hvordan serien er i forhold til den. Har jo inntrykk av at mange sverger til BBC-serien. Hva gjorde jeg foressten før jeg kunne booke frisørtime over internett? Ringte eller stakk innom selvfølgelig, men det er utrolig mye lettere når sånt kan ordnes hjemme om kvelden uavhengig av åpningstider. Fikk et blått sjal kjøpt på eBay i posten i dag i tillegg til at mannen hentet Lovely parfymen fra Strawberrynet på posten. Det er sånne ting som lyser opp i en ellers halvtrist mandag. :materialistisk-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. november 2007 #242 Del Skrevet 6. november 2007 Julestemning er er velkjent ord her i heimen og. Men nå er jo jeg ekstremt julete av meg og jula kunne godt vart et par mnd for min del. Men nå har jeg nedtelling til 1. desember og hodet er stappfullt av ting jeg planlegger å gjøre og hvordan jeg vil ha ting. Julegavene er på tur inn i papir og jeg er vel egentlig godt i rute. Og så er det bare 6. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. november 2007 Forfatter #243 Del Skrevet 6. november 2007 Julegaver har jeg IKKE begynt på monja, men så skal jeg heldigvis ikke kjøpe så mange heller. Julestemningen har forsåvidt også lagt seg litt igjen. Like greit egentlig, den kommer nok tidsnok tilbake. Slitsom dag i dag. Det ble morgen alt for tidlig og jeg har vært trøtt og tiltaksløs store deler av dagen i tillegg til mavetrøbbel. Hjalp som alltid litt å komme hjem til nesten ferdig mat som mannen hadde ordnet til meg før han dro til en kamerat. Ekstra deilig å komme hjem når det er mørkt og surt utenfor og slappe av i sofaen og fyre i ovnen. Nå skal jeg snart legge meg, det er jo en ny arbeidsdag som nok kommer til å starte litt for tidlig i morgen igjen. Skal bare lese litt først og skravle litt med mannen som nettopp har kommet hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. november 2007 Forfatter #244 Del Skrevet 7. november 2007 Tror jeg blir nødt til å begynne med dagslyslampe igjen snart. Er ikke i stand til så mye mer enn å slappe av under dyna på sofaen og fyre i ovnen. Blir nesten like overrasket hvert år over hvor fort det kommer når vi går over til vintertid. :hjerne-på-sparebluss-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 8. november 2007 Forfatter #245 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Har jobbet hjemme i dag. Veldig praktisk da man samtidig kan få unna en del klesvask og sånn. Tror ikke jeg kjenner noen (kvinner) på jobb som ikke vasker klær når de jobber hjemme. Det passer meg dessuten veldig bra at jeg slipper å være ute i regn- og blåseværet som er utenfor. Skal spille badminton senere da, så det blir vel litt frisk luft i dag også (til og fra bilen). I morgen er det fredag også en deilig laaaang helg (I wish) også kan jeg se frem til kort uke i neste uke da jeg skal ha fri torsdag og fredag. Endret 8. november 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 8. november 2007 #246 Del Skrevet 8. november 2007 Har jobbet hjemme i dag. Veldig praktisk da man samtidig kan få unna en del klesvask og sånn. Tror ikke jeg kjenner noen (kvinner) på jobb som ikke vasker klær når de jobber hjemme. "Kvinner" tror jeg var en relativt vesentlig tilføying her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. november 2007 #247 Del Skrevet 8. november 2007 Enig med Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. november 2007 Forfatter #248 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Mannen her i huset får ikke lov til å nærme seg vaskemaskinen en gang, eller i hvertfall ikke i nærheten av mine klær. Etter middag og rødvin etterfulgt av den nyeste Grey's episoden og is til dessert er undertegnede klar for senga. Har planer om å prøve å holde meg våken en time til sånn at jeg ikke våkner for tidlig i morgen. Vi skal nemlig på fest i morgen kveld og da vil jeg gjerne sove litt utover dagen. Ahh... Jeg skal sove så lenge jeg har lyst! Lurer på hva jeg skal ha på meg i morgen... Endret 9. november 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 10. november 2007 #249 Del Skrevet 10. november 2007 I meja-heimen får heller ikke mannen nærme seg vaskemaskinen er nok slik i ganske mange hjem tror jeg. Håper du koser deg i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. november 2007 #250 Del Skrevet 12. november 2007 Er slik i vår heim også. Vaskemaskinen er mitt område. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. november 2007 Forfatter #251 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Takk for hilsen meja og Bettie. Hadde en fin helg, den var bare alt for kort som vanlig. Det blir gjerne sånn når man ikke får lagt seg før klokka 5 natt til søndag... Ble for lite kvalitetstid både med sofaen og med mannen, i hvertfall i våken tilstand. Godt det er to uker før det er julefrokost tid igjen. Fant dette tipset i en av bloggene jeg følger med i tidligere i dag. Linken er nå spart i New York dokumentet jeg har hatt liggende på jobb-PC'en siden før første gang vi var der. Vi skal etter planen bo i SoHo (har sett oss ut et hotell men ikke booket ennå) så det bør være rett i nærheten av dette stedet. Endret 12. november 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. november 2007 Forfatter #252 Del Skrevet 13. november 2007 -1 grad ute og bare litt over 17 grader i stua når jeg kom hjem i fra jobb. Vinteren har kommet til Danmark. Så lenge det varer i allefall. Jeg fyrer febrilsk i ovnen for å få temperaturen opp, og har i tillegg både funnet frem dyna og kokt sitronte i håp om å få varmen. Det er sånne dager som halvliterskoppen fra Starbucks i New York virkelig kommer til sin rett. I tillegg er det DEN dagen i måneden i dag, så formen er litt redusert og jeg merker at humøret kunne vært bedre. Stakkars mannen som fikk en litt smågrinete kone hjem fra jobb i dag. "Du er litt trist" sa han før han kjørte av gårde for litt siden. Han kjenner meg godt. :rødme: Heldigvis er det "fredag" i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. november 2007 Forfatter #253 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Så er det helg! 4 laaaange dager uten vekkerklokke og ikke særlig mange ting jeg må gjøre. Bare litt synd at ikke mannen har fri da, men han regner med å komme hjem tidligere i morgen og på fredag slutter han jo tidlig uansett. Dessuten har vi jo hele helgen (også). Endret 14. november 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amity Skrevet 14. november 2007 #254 Del Skrevet 14. november 2007 Så herlig med langhelg! Jeg er utrolig så trøtt for tiden, så alt jeg ønsket meg da klokka ringte i morges var fri til å sove frempå. Håper du får noen fine fridager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. november 2007 Forfatter #255 Del Skrevet 14. november 2007 Takk Amity. Jeg kjenner så alt for godt den følelsen av å ville gjøre hva som helst for å få sove litt til. Jeg liker jo generelt ikke å stå opp tidlig, men på denne tiden er det ekstremt! Hjemme i sofaen. Har spist middag og nå bare slapper jeg av med den bærbare på fanget. Senere skal jeg se Desperate Housewives og slappe av enda mer. *nyter helgefølelsen* Ønsker meg en sort lakkveske i mellomstørrelse. Hadde jeg bodd i Norge (eller Sverige for den saks skyld) kunne jeg for eksempel gått innom på Lindex og tatt en kikk på denne. Eventuelt skulle jeg bare vente til lysten går over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 15. november 2007 Forfatter #256 Del Skrevet 15. november 2007 God morgen, eller god formiddag heter det vel... Sto ikke opp før litt før 11 i dag. Lurer på hvor lenge jeg kunne ha sovet egentlig. Har vært våken flere ganger, men det er så deilig å bare døse vekk igjen. Ikke la jeg meg spesielt sent i går heller. Nå har jeg spist frokost i mens jeg har sett litt Rachel Ray og vært på nettet. Kjenner at jeg har spist litt for mye, men det skjer jo noen ganger når man har varme rundstykker, te og juice. Mannen hadde både hentet ved og fyrt opp i ovnen før han dro på jobb, så det var heldigvis litt varmere her enn det har vært de siste morningene. Inntil videre har jeg ikke de store planene for dagen. Har først tenkt meg å tilbringe litt tid under dyna på sofaen med et blad. Senere skal jeg kanskje se litt Pride & Prejudice også skal jeg eventuelt begynne å rydde litt i klesskapet på soverommet, men bare hvis jeg gidder. Jeg har jo tross alt fri i 4 dager så det er ingen ting som nødvendigvis må gjøres i dag. Bortsett i fra at jeg skal spille badminton i kveld, men det skal jeg nok klare å finne tid til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 15. november 2007 Forfatter #257 Del Skrevet 15. november 2007 Hadde masse ekstra power på badmintonen i dag. Skulle hatt fri og sovet lenge hver torsdag tror jeg. Deilig med overskudd. Forrige gang var jeg bare tung og trøtt. Mannen er på konsert i kveld, men hadde skaffet avløser. Jeg har sett Private Practice og vært i dusjen. Har vasket hår selv om jeg skal til frisøren i morgen. Det var nemlig på tide, selv om jeg helst ikke vil ha nyvasket hår når jeg skal til frisøren og det blir vasket allikevel. Gleder meg til hårvask og hodebunnsmassage i massagestol i morgen. Blir deilig å få klippet tuppene også, det er nemlig også på tide. Hang ut dynene til lufting tidligere i dag. Nå skal jeg sette på rent sengetøy også skal jeg bare nyte livet i sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 15. november 2007 Forfatter #258 Del Skrevet 15. november 2007 Har skrevet pepperkaker på handlelisten til i morgen selv om det fortatt er ca to uker til desember. Men nå klarer jeg ikke å vente lenger!!! *kapitulerer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. november 2007 #259 Del Skrevet 16. november 2007 Har pepperkaker i skapet jeg Og jeg har drukket julebrus Jeg er svak Kos deg med langhelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 16. november 2007 Forfatter #260 Del Skrevet 16. november 2007 Det er jo øyeblikkelig desember nå monja, så det teller nesten ikke en gang. Enda en deilig fridagsmorgen. Kom meg opp litt tidligere i dag enni går, uten at det nødvendigvis betyr at jeg sto opp tidlig akkurat. Har spist frokost; knekkebrød i dag som jeg vanligvis pleier å spise, med juice og te. I går fikk vi endelig konsolbordet jeg bestilte på nettet for en stund siden levert på døren. Nå står det i stua og jeg er veldig fornøyd. Det ble mye finere enn hylla vi opprinnelig hadde tenkt å ha der. Skal til frisøren senere, men først har jeg planer om å se første episode av Pride & Prejudice som jeg aldri fikk gjort i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå