Gå til innhold

Prøvere fra august


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Ser du har IKM samme dag som meg, Simpleminded! :jepp:

Er du blant de tålmodige som venter, eller tester du?

Enn dere andre damer? Tester dere??

Jeg skulle hvertfall klare og vente for å se om tanta kom, men jeg vet sannelig ikke. Spenningen tar helt overhånd! Enda et par dager til IKM, men testen brenner i skuffen på badet!!

Men, jeg skal klare og holde meg!

Testet i forrige uke, men det er nok litt for tidlig. Men må uansett innrømme at jeg ble litt utålmodig ja.. :sjenert: Nå skal jeg ikke teste før fredag; er du med og holder ut "Nurse Betty"? :popcorn::jepp:

Har du forresten kjent noen symptomer på at noe er i gjære?.. Kjenner ikke noe spesielt jeg.. Det føles ikke engang som om mensen er på vei.. Hmm..

Håper det går fint med alle andre prøvere! Krysser fingrene for dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svak positiv test idag!! :overrasket: Jeg MÅTTE bare ta en test imorges. Kroppen har vært så rar! Og da jeg i tillegg har begynt å bli plaget med litt kvalme, ja så testet jeg.

Svak, svak test-strek. Men en strek er en strek? Eller?

For å være ærlig var den så lys lys rosa at jeg ikke helt tør tro på det. Får vente til imorgen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg med her, folkens. har nettopp slutta på pilla då, men vi kan jo prøve likevel :sjenert: kan ta tid etter pillebruk. Skulle vel eigentleg fått oss hus før vi blir fleire, men tenkter det kan ta tid før vi finn noko vi vil ha. Dessuten kan det ta tid før kroppen blir normal etter pilla.

eg og sambuar har vore ilag i 14 mnd. Ikkje so lenge, men vi føler at det er rett likevel. :love:

litt skremmande er det jo. Er vi klare dersom det skulle klaffe ganske snart?!

Veit ikkje om ein nåken gong føler seg 100% klar for å få sitt første barn. Det einaste eg veit e at baby-suget er der! og p-pillene ligg i søpla :sjenert:

Lykke til,alle sammen! Skal følge med dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurse Betty: :hoppe:

Utrolig spennende!

Hvilken dag i syklusen er du?

IKM på onsdag eller torsdag.. Vanskelig å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my.. Skjønner du er spent.

Blir spennende å høre da.

Jeg må nok pent sette på meg tålmodighetsbuksene :fnise:

Er bare på dag 17 enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

slenger meg med her, folkens. har nettopp slutta på pilla då, men vi kan jo prøve likevel :sjenert: kan ta tid etter pillebruk. Skulle vel eigentleg fått oss hus før vi blir fleire, men tenkter det kan ta tid før vi finn noko vi vil ha. Dessuten kan det ta tid før kroppen blir normal etter pilla.

eg og sambuar har vore ilag i 14 mnd. Ikkje so lenge, men vi føler at det er rett likevel. :love:

litt skremmande er det jo. Er vi klare dersom det skulle klaffe ganske snart?!

Veit ikkje om ein nåken gong føler seg 100% klar for å få sitt første barn. Det einaste eg veit e at baby-suget er der! og p-pillene ligg i søpla :sjenert:

Lykke til,alle sammen! Skal følge med dere! :)

Så lenge en føler seg klar og at en har truffet sin "match" sier jeg at det bare er å sette i gang! Lykke til bjerta! Vi kommer til å følge med deg også :) Hold oss oppdatert :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tanta på besøk i dag, så det klaffet ikke denne gangen, men jeg skal ikke klage er bare på PP1. Og temperaturen falt i dag morges betraktelig så det er moro å se at i hvert fall tempingen stemmer:)

Lykke til til Dere andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tanta på besøk i dag, så det klaffet ikke denne gangen, men jeg skal ikke klage er bare på PP1. Og temperaturen falt i dag morges betraktelig så det er moro å se at i hvert fall tempingen stemmer:)

Lykke til til Dere andre:)

Vi også er på PP1, så forventningene er ikke så altfor høye til klaff på første forsøk :)

Morsomt det med temperaturmåling ja :) Bedre lykke neste måned GlamCat! Vi krysser fingrene for deg *krysse* :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurse Betty; Har du testet ennå? *utålmodig* :)

:kose:

Testet idag tidlig igjen. Samme resultat, svak svak lyselyserosa. :rosasmil: Denne gangen med quick respons test, og de har jeg hørt skal være så upålitelige? (men idiot-apoteket her selger ikke annet!!)

Blir hvertfall gal av ikke å vite heeelt sikkert! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haaater å vente... Enda nesten 10 dager til jeg kan teste :kjefte:

Ja, ventingen er forferdelig! :kjefte: Særlig når IKM nærmer seg! Jeg skal krysse fingrene for deg *Lene*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det verste er å vente. Jeg fikk tanta på besøk i går, men det var bedre enn å sitte og vente og kjenne på alle mulige symptomer:)

Nå kan jeg slutte og gjøre det og konsentrere meg om neste EL:)

Dagene mellom EL og IKM er så LLLAAAAAANNNNGGGGEEEE!!!!

Lykke til Simpleminded, Lene og Nurse Betty (p.s.en strek er en strek:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjapt kan man egentlig ta en gravide test?

Søren, skal på kickoff med jobben neste helg, og hadde vært litt greit å vite om jeg må feste med måte, eller kan kose meg skikkelig!

Har dere andre tatt en g-test FØR ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere andre tatt en g-test FØR ikm?

Tror du kan være relativt tidlig ute med testing dersom du velger ClearBlue Digital. Tror de har skrevet på nettsiden sin at den kan være følsom for hCG opptil 4 dager før IKM. Hverfall 3 dager før.

Endret av Nurse Betty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Clearblue kan påvise graviditet før IKM? Kanskje det er det jeg må prøve... Hmm. Men venter til lørda'n..

Ønsker alle her en fortsatt fin torsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...