Gå til innhold

Prøvere fra august


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Hei!! Jeg hopper inn her sammen med "august-prøverne" sånn helt på tampen. Skulle vel egentlig vente et par måneder til, men plutselig fant vi ut at vi like gjerne kunne sette igang med det samme. Og vips, nå går jeg og venter på IKM rundt den 30. august... Hvordan går det med dere alle??

Og velkommen skal du være! :)

Vi også skulle nok egentlig venta litt til (etter sydenturen 4. sept), men klarte rett og slett ikke :rødme: Og så er det jo også veldig sjeldent det blir klaff på første forsøk uansett..

Rundt 30. august skal det testes for min del, da det er da jeg venter tanta.. Men har absolutt ingen forhåpninger. :)

Hvor gammel er du forresten? :klem:

Jeg er da ferdig med TR, og venter spent på EL

Hørte av en venninne av meg at det ikke er sikkert man har eggløsning hver mnd. :kjefte: Argh....utrolig kjipt hvis det er så, er så utrolig utålmodig.

Har man ikke EL hver måned? Hmm... Kanskje man har det, men ikke får utslag for det hver måned?... Vet ikke jeg..

Det blir nok våres tur snart :jepp:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjenert: jepp, er altfor utålmodig.

Har 1. pp, så bør vel egentlig puste rolig ut, og INNSE at jeg ikke er 21 år lenger!

Men krysser fingre og tær, for at det er våres tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg (vi) er også prøvere i august! Vel, hvis vi tør, da ... Det blir vel mest til at vi dropper p-piller og ser hva som skjer. Akkurat nå prøver jeg å lese meg litt opp på ting, men jeg blir jo helt forvirret av alle forkortelser og tempe-greier og sånt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok snart våres tur også ja! :-D Det gjelder å ha tålmodighet, noe som bare blir verre og verre etterhvert som en leser om alle som har barn eller venter... :)

Tok EL-test i dag, og den viste kun en svak strek for LH-stigning. Men har lest at testen da er ugyldig og en ny test bør tas. Kroppen er nok mellom EL og IKM tipper jeg, så det er ingen sjanse for å unnfange nå, men :humpe: skal vi fordet! ;)

Klaffet for noen ennå? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok EL test i morges, resultat :kjefte:

BLÆH

Begynner få panikk for at det faktisk kan gå måneder hvor man IKKE har EL

:sjenert:

Ikke få panikk ennå da.... :kose:

El vil komme, bare vent og se... Når venter du tante rød forresten? Jeg kommer nok til å telle fra tanta, da jeg vil få mer kontroll på syklusen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du forresten? :klem:

Jeg er 29. Har en liten pjokk fra før som fyller ett år i disse dager.

Jeg skal også teste 30. august!! Eller, IKM er da, får nå se om jeg kanskje tester litt før? :sjenert: Utålmodig?? Meg?? Neida.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simpleminded:

Jeg er på dag 11 nå, fikk mensen 12. aug, så hvis jeg har slik syklus på 28 dager som jeg tror, så venter jeg ny mens ca 10 sept.

Neida, har ikke panikk helt enda da, hehe.

Men man blir jo litt utålmodig. Får liksom ikke svippa ned å kjøpt en eggløsning :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare er på dag 11 og du fikk negativ EL-test er det jo ikke så rart, hvis syklusen din er 28 dager. Fortsatt håp for at EL vil komme i helga! :jepp:

Jeg for min del teller ned til IKM på søndag/mandag... Den evindelige :skravle::sjenert: har jeg ikke litt gravidsymptomer tro? not... Gruer meg til å bli skuffa nok en gang. Har planlagt at hvis jeg får mensen så blir det trøsteshopping på mandag! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så hellig overbevist om at det ikke blir klaff denne gangen, at jeg starter trøsteshoppinga litt tidlig! IKM 30. august. Shopping på lørdag!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøsteshopping va'kke dumt! Det letter litt på humøret hvertfall :-D

Får håpe vi slipper å trøsteshoppe alle sammen, så kan vi heller bruke pengene på baby-shopping ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja... Den vil nok snu snart, bare vent ;)

Er bare spent på om jeg er inni en normal syklus eller hva som skjer.. Venter tanta i neste uke, så får vi bare se. Kroppen gir meg hvertfall ingen hint om at jeg er gravid hvertfall!.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nagativ EL test i dag :kjefte:

Trøste-går-til-frisøren-for-å-bli-ny... :lur:

Hvordan går det med jakten *Lene*? Og ble du finfin på håret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: :juhu: :duskedame::tommelopp:

Sveisen ble knall,

og El test viste positivt.

Så nå er det bare å :humpe: på!

Endret av *Lene*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk og takk jenter :klem:

En annen ting:

Jeg trener ganske mye, opptil 4 dager pr uke.

Noen som vet om restriksojner man bør følge med tanke på en evnt graviditet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har IKM samme dag som meg, Simpleminded! :jepp:

Er du blant de tålmodige som venter, eller tester du?

Enn dere andre damer? Tester dere??

Jeg skulle hvertfall klare og vente for å se om tanta kom, men jeg vet sannelig ikke. Spenningen tar helt overhånd! Enda et par dager til IKM, men testen brenner i skuffen på badet!!

Men, jeg skal klare og holde meg!

Endret av Nurse Betty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...