Gå til innhold

Vårt bryllup 2009


LilleSolstråle

Anbefalte innlegg

Hei igjen Synne Marie! :klem:

Hvordan går det med kjolejakten? Har du kommet noe videre? *spent*

Hei,Mia83 !! :) Så koselig at du har stikki innom. Er du fortsatt like fornøyd med kjolen din? Har du hentet den enda?? :)

Jeg har vært vanvittig dårlig på å skrive her. Blir vel sånn av og til... Forloveren min er i Afrika, så det har liksom blitt litt lite planlegging for tida (gutten min er nemlig ikke av dem som likerden type planlegging,hihi). Men ho kommer hjem til helga og vi skal treffes på tirsdag,så gjett om jeg gleder meg!!! :jepp: Itillegg har jeg sliti en del med hovne mandler og feber. Massefrem og tilbake og i dag fant legen ut at jeg har streptokokker. Ingen trening, jobbing eller kyssing på gutten min... Og i morra er det Valentines Day :( Litt trist, men gleder meg til å bli frisk. Mulig jeg må ta mandlene etterhvert. Håper egentlig det, for da hadde jeg sluppet å være så mye plaga med dem :)

Jeg sendte mail til Romantica of Devon, og atalaya kjolen er mulig å få tak i i år også!!! :danser: Så det blir den kjolen, og jeg trenger ikke stresse med det en gang...-deilig!! Nå er det snart tid for skole-søking. Veldig spent på åssen det går. Hadde vært utrolig moro å kommet inn på arkitekt, men det er vanskelig. Pluss at jeg snakket noen som går der nå, og de sa bare lykke til med å prøve å planlegge bryllup mens man går der. Er visst sinnsykt mye å gjøre! Sambo sa at hvis jeg kom inn,så måtte jeg gripe den sjansen. Bryllupet kan jo tas senere (frister ikke akkurat,men...). Hadde vært litt kjipt. Samtidig så vil jeg veldig gjerne komme inn og gjøre det bra, men den tid den sorg. Gidder ikke planlegge eller endre på planer nå ihvertfall. Og kjolen skal uansett kjøpes ;)

Endret av SynneMarie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballerina

Jeg er sikker på det at hvis du gjør mye til bryllupet nå og ikke utsetter alt til høsten så klarer du begge deler!! :jepp:

God bedring! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at det er mye å gjøre på arkitektstudiet (jeg studerer noe liknende på samme nivå), men de arkitektstudentene jeg kjenner klarer nå å presse inn en fest eller to ;) Og du har jo veldig mye i havn allerede, og så lenge du får unna ting du må lage før du starter på skolen så bør det absolutt ikke være noe problem. Det handler jo bare om å disponere tiden sin bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Er fortsatt like fornøyd med kjolen min ja! Det er nok kjolen for meg!! :jepp:

Har ikke hentet den ennå.. den er ikke ferdig før april/mai. Måtte ha kortere skjørt foran fordi jeg har så korte bein, derfor måtte de lage en ny på fabrikken.

Gleder meg til jeg får den!!

Så fint at du får tak i kjolen din da! Den er virkelig nydelig!!!

Som Concertina og Ballerina sier, så kan du jo gjøre så mye som mulig før høsten. Det du kan gjøre nå, er det jo ingen grunn til å vente med heller...? Det er godt med alt som er unnagjort, det mener nå jeg!

Så da rekker du sikkert å få presset inn et bryllup vet du! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Hei igjen! Hvordan går det med planleggingen? Du har vel fått kjolen din nå regner jeg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...