Gå til innhold

Vårt bryllup 2009


LilleSolstråle

Anbefalte innlegg

Hei snuppa! Åssen går det med planlegging? Masse å gjøre på skolen disse ukene, men så fort ting kommer til det normale kommer jeg en tur:) Moro å planlegge litt..!

Laget med en shoppingdagbok på sidene her jeg nå.. :sjenert: Svidd av noen 1000 lapper...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Planleggginga går griet,jeg er jo i grunn ganske ferdig :fnise: Nå mangler vi bare å bestille kirke og lokalet,så kan jeg jo egentlig bare handle inn litt når jeg kommer over no'. Men nå har jeg handla en del klær og stæsj over nettet som du veit(har handla litt mer etter det du så :sjenert: ),så blir nok ikke no bryllupsshopping før i desember ihvertfall. Bortsett fra kjolen da :rødme: Ellers har vi vel neeesten blitt enige om 14. februar 2009. Sambo er som sagt veldig gira på sommer-bryllup,men siden bryllupet ikke ble neste sommer,så er nok 14.februar i boks. Da har jeg litt over 2 måneder til å konsentrere meg fullt på bryllupet etter avsluttende eksamen i november 08,så det blir bra. Har forresten endelig funnet ut åssen invitasjonene skal være,så da kan vi begynne å prøve-lage noen etterhvert :jepp: Titta innom shoppingdagboka di,som du så. Du har kjøpt mye fint gitt. Lurer litt på om vi kanskje kan ha sett på samme blå kåpe,hvis din er fra Ellos? Jeg har også funnet en fra HM(svart),så jeg må bare ha begge. Pluss finni en haug andre ting-jeg har blitt nettshoppings-slave :shoppe: Men etter nyttår skal ALT gå til bryllup!!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :klemmer: For meg var det kjolen med stor K!!! Gleder meg så veldig til å bruke den.. :rødme: Nå har jeg planlagt så mye at det har blitt en liten "pause" fra alt sammen. Bryllupet er trossalt ikke før i 2009,så det er grenser for hvor lenge man kan planlegge. Men kjolen skal jeg hente neste måned,så da kan jeg ihvertfall snik-titte litt på den av og til :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :klemmer: For meg var det kjolen med stor K!!! Gleder meg så veldig til å bruke den.. :rødme: Nå har jeg planlagt så mye at det har blitt en liten "pause" fra alt sammen. Bryllupet er trossalt ikke før i 2009,så det er grenser for hvor lenge man kan planlegge. Men kjolen skal jeg hente neste måned,så da kan jeg ihvertfall snik-titte litt på den av og til :sjenert:

Blir det 2009 altså? Mener jeg leste et sted på bryllupsforumet at det skulle bli neste år i stedet? Jaja, flere som har like lenge å vente som meg da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det 2009 altså? Mener jeg leste et sted på bryllupsforumet at det skulle bli neste år i stedet? Jaja, flere som har like lenge å vente som meg da:P

Skulle egentlig bli neste år ja... Men så driver gutten min og ordner med stor gave til meg som han har planlagt. Den koster visst litt og tar litt tid,og siden han så gjerne ville gi meg den på selve dagen,så ble det 2009 allikevel. Jeg tenkte da at det hadde vært så utrolig romantisk med et vinterbryllup. Men sambo liker ikke helt den tanken,så no dato er ikke helt fastsatt enda. Men det er trossalt en liten stund til enda,så jeg stresser ikke med det lenger heller :) (stortsett alt er jo klart uansett :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Skulle egentlig bli neste år ja... Men så driver gutten min og ordner med stor gave til meg som han har planlagt. Den koster visst litt og tar litt tid,og siden han så gjerne ville gi meg den på selve dagen,så ble det 2009 allikevel. Jeg tenkte da at det hadde vært så utrolig romantisk med et vinterbryllup. Men sambo liker ikke helt den tanken,så no dato er ikke helt fastsatt enda. Men det er trossalt en liten stund til enda,så jeg stresser ikke med det lenger heller :) (stortsett alt er jo klart uansett :fnise: )

så spennende. :hoppe: nå ble nesten jeg litt nyskjerrig her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
så spennende. :hoppe: nå ble nesten jeg litt nyskjerrig her. :)

He he,ja,blir litt nysgjerring selv :) Men trur kanskje jeg har en anelse om hva det er :lur: Nå er det sinnsykt lenge siden jeg har vært her inne gitt. Det ble så mye planlegging til å begynne med,så nå har det i grunn stått litt stille :sjenert: Men jeg har ihvertfall fått booka kirken og lokalet,så jeg har da fått noe i boks :) Nå er det bare et år igjen nesten,så om ikke altfor lenge kan jeg begynne med innbydelser og litt små-ting. Pluss, kjolen må snart kjøpes. Ble så masse tull med folka der jeg prøvde den,så jeg har vurdert å få Torunn i Ålesund til å sy en kopi. Men er samtidig redd for at den ikke skal bli lik... Så jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt fantastisk fin kjole. :klem:

ser ut som den er spesialsydd til deg. ;) satt jo perfekt. :danse:

Tusen takk :klemmer: It's THE dress :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva for no tull var det som skjedde i salongen da?

De skulle ringe meg i slutten av august,for da skulle det komme inn enda en av den kjolen jeg skulle ha,i en annen farge. Jeg skulle da prøve den og så bestemme meg for hvilken farge jeg likte best. Hørte ingenting,så til slutt ringte jeg opp i slutten av september. Ho jeg snakka med da sa at de ikke hadde fått inn noen ny kjole av det merket og det var heller ingen bestilling på den. Ho fant heller ikke navnet mitt eller tlf-nr og ikke det arket jeg hadde skrevet under på (skrev under på at jeg ville ha den kjolen,så de kunne bestille den i min størrelse,etter at jeg hadde bestemt meg for farge). Mulig folk syns jeg er bridezilla :sjenert: ,men jeg syns allikevel det var veldig irriterende og uproft. Så jeg sa jeg ikke skulle ha den da allikevel. Den er mulig å få tak i i Oslo også,så jeg får se hva jeg gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skjønner deg godt jeg... Mye penger det er snakk om. Det må være litt profesjonalitet. Ok å glemme og beklage seg, men slik du beskrev det hørtes det helt uakseptabelt ut

Gå til et sted hvor de vet hva service er du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kanskje gjort noe VELDIG dumt :sjenert: Sambo handler litt fra E-bay av og til. Og han blir mange ganger bydd over,så jeg tenkte jeg ville prøve også. Så jeg bøy 9,99 dollar (50-60 kr?) på en brudekjole,som var blant favorittene(men har aldri sett den i noen butikk).. Trudde aldri jeg skulle vinne den uansett......men det gjorde jeg :murvegg: Det ble ikke mer enn 1000 kr MED frakt,så det kosta ikke allverden. Men hva skal jeg med den nå? :ler: Kanskje jeg er heldig og faller helt for den,når jeg først får prøvd den på. Men spørs nok det kanskje,for jeg har jo egentlig funnet kjolen med stor K :sjenert::fnise: Noen som har tanker om denne kjolen,sammenliknet med den jeg allerede har prøvd kanskje?? :)

http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?sh...&style=A602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes din er finest. Eller mer spesiell da om du vil. Nå vet jeg ikke hvilken type du er, men den du har, eller den du har bestemt deg for er mer typete enn denne.

Men 1000 kr er ingenting. KJøp den, sjek om du vil ha den i stedet (kanskje mange penger spart?) Så kan du jo selge den på finn eler lignende og faktisk tjene penger på den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

den nye kjolen har veldig nydelig slep da.

Dette blir bare antagelser, men kan hende den skråen får deg til å se kortere ut?

dessuten er det ikke (så vidt jeg kan se) hjerte utrigning på den nye. hjerte utskjæring er helt fantastisk på deg.

Men den er kjøpt, så bare prøve og kose deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg likte også den første best. utrolig fin maggie sotteroen også altså. det blir jo noe helt annet når du får den på deg. det har du iallefall klart å bevise på de bildene med den andre kjolen. ser ikke like flott ut på modellen som den gjør på deg. :tommelopp:

men 1000 kr er jo et kupp, og hvis du ikke skulle like den, så er det jo bare å selge den. men det er jo absolutt verdt et forsøk da. syntes ikke du har gjort noe dumt jeg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den nye kjolen har veldig nydelig slep da.

Dette blir bare antagelser, men kan hende den skråen får deg til å se kortere ut?

dessuten er det ikke (så vidt jeg kan se) hjerte utrigning på den nye. hjerte utskjæring er helt fantastisk på deg.

Men den er kjøpt, så bare prøve og kose deg

Sant det at man kanskje kan se kortere ut med det skjørtet... Og jeg ble helt forelska i den kjolen jeg var og prøvde. Men som du sa,det er ikke store summen for den andre kjolen. Så jeg skal bare prøve og se for moro,så kan jeg jo bare selge den :jepp: (Men hadde vært moro om den var helt nyyyydelig på,så hadde jeg hatt kjole klart til en latterlig pris :fnise::lur: ) Som Linn24 sier så er kjolene som regel veeeldig annerledes på enn på bilder og utstilling. Da jeg skulle prøve kjolen jeg hadde sett meg ut,ble jeg kjempe skuffa da jeg så den i utstillingsvinduet. Syns den ikke var noe pen i det hele tatt. Men da jeg fikk den på meg... :rødme: Det blir uansett veldig spennende når kjolen kommer,det må jeg jammen si :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for veldig snille og hyggelige svar forresten,jannamor og Linn24 :klemmer::klemmer: Dette blir spennende :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...