Gå til innhold

Vårt bryllup 2009


LilleSolstråle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ballerina
Hurra! I morgen skal jeg være med SynneMarie og prøve brudekjoler! Gjett om vi gleder oss:)

Det hadde iallfall jeg gledet meg til!! :juhu: Håper på referat!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei du og velkommen hit til oss, litt forsinket ser jeg, men skylder på ferien. :velkommen:

Det er ikke så lenge til 2009 selv om det virker sånn nå. Synes ikke det er lenge siden jeg satt og tenkte på hvor utrooolig lenge det var til vårt i augst 2008, men nå er det snart bare et år igjen.

Du har jo masse bra planer og mange fine tanker. Veldig gøy i begynnelsen når man bare kan bruke masse tid på å se på morsomme ting.

Var det i dag du skulle prøve kjoler? Ser fra til et lite resyme der altså. Jeg har bestemt meg for å vente litt sånn at 08 kolleksjonen er klar, fikk beskjed om at det var lurt, men det har holdt hardt de siste månedene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt treg på å være inne på dagboka ser jeg :sjenert: Men det var i dag jeg var og prøvde kjole!! :hoppe: Prøvde bare en i tillegg til den jeg hadde sett meg ut,men ingen tvil,det blir den kjolen jeg hadde tenkt!!!! Så utrolig nydelig,så jeg vil ikke vente :sjenert: Forloveren tok bilder,så så fort ho sender dem til meg på mail,så skal jeg legge dem ut :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, nydelig kjole!! Forstår at det er vanskelig å vente når man finner en som sitter så bra!! Jeg har ikke turd prøve ennå, for er redd jeg skal kjøpe en og så angre meg siden det er såpass lenge til...men hvis man er sikker på at det er kjolen med stor K så er det jo greit... :) Du kommer til å bli kjempefin på den store dagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

For en utrooooooolig nyyydelig kjole! Og så fint den satt på deg! Du kommer til å være så nydelig :-D Jeg hadde ikke nølt et sekund med å kjøpe en sånn kjole!!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, så hyggelig med enda en 2009brud! :juhu:

Har titta litt i boka di tidligere, men nå var det på tide å følge med for fullt her :)

Kjolen satt UTROLIG fint på deg altså! Jeg er som _lene_ og kommer nok til å vente litt med å prøve/kjøpe. Men føler du at det er denne rette kjolen, så synes jeg du skal kjøre på :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for veldig hyggelige tilbake-meldinger :) Dette var kjole med STOR K :hjerter: ,så det blir den!!! Men skjønner godt at andre vil vente litt også,det er jo kjipt om man angrer senere. Men jeg får bare la være å se på andre kjoler ;) Nå som jeg først har bestemt meg helt for kjolen,fallt alt annet på plass for fullt også... Bordet skal være pyntet med masse lys og blomster,alt i hvitt og krem-hvitt. Bordkort skal være en nydelig,krem farget ramme i romantisk stil(bilde lenger ned),som jeg har funnet på nettet (alle gjestene får selvfølgelig ta med rammene hjem). Jeg skal ha servietter med navnene våres og dato,og på hver asjett skal det ligge en rose med hvitt bånd. Skal også ha fake,små blomster på vinglassene,for å pynte de opp til. Tenkte sånn som på bilde lenger ned,bare hvite roser,ikke rosa. Høres kanskje litt enkelt ut,men ser nydelig ut i hodet mitt :sjenert: . Skulle egentlig ha orkideer som hovedblomst,men syns ikke det passet helt til kjolen allikevel,så det blir nok noen typer liljer og roser istedet.

post-17233-1185621913_thumb.jpg

post-17233-1185622042_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempestilige bordkort :tommel:

Hvorfor har jeg ikke kommet over den idèen tidligere :klø:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,syns det var ganske smart selv ;) Hadde lyst til å gi gjestene en liten gave,og da slår jeg to fluer i en smekk :tommel: En ting til vi skal gjøre er at ,istedet for å ha gjestebok skal vi legge noen pene kort hos hver av gjestene som de skriver hilsen i. Så limer vi dem inn i albumet ved siden av bilde av gjestene. Veldig oversiktelig... Det var min kjære forlover som kom med det forslaget! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,syns det var ganske smart selv ;) Hadde lyst til å gi gjestene en liten gave,og da slår jeg to fluer i en smekk :tommel: En ting til vi skal gjøre er at ,istedet for å ha gjestebok skal vi legge noen pene kort hos hver av gjestene som de skriver hilsen i. Så limer vi dem inn i albumet ved siden av bilde av gjestene. Veldig oversiktelig... Det var min kjære forlover som kom med det forslaget! :sol:

Jøss, enda en idè jeg gikk glipp av :sjenert:

Super forlover du har da ;)

Ikke det, min er også super, men ikke kommet med slike idèer :ler:

Endret av Susiepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) ,og ja,vet ikke hva jeg skulle gjort uten ho. Har jo masse tanker selv,men ho kommer alltid med ting og gode ideer som jeg ikke hadde tenkt på. Så ho er bare super!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så utroooolig nydelig kjole du har funnet deg! Den passet helt perfekt til deg :rødme: Herlig å finne selveste Kjolen!! ...kjenner følelsen... drømte om min kjole flere mnd før jeg prøvde den og jeg drømmer om den fremdeles (tar visst litt lang tid å få den...)

Beskrivelsen av bordet hørtes kjempefint ut, fikk et sånt fint bilde inni hodet av det, så kjempefint ut! Likte spesielt den ideen rundt glasset der.... har tenkt på noe lignende men ikke sett noe bilde av det, så det var flott :jepp:

Det kommer til å bli helt nydelig!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk! :sol: Har lyst til å ha et bord som er ganske romantisk og pyntet uten at det koster for mye,så da er det fint med sånne små detaljer :) I slutten av denne måneden skal jeg tilbake og prøve kjolen igjen,denne gangen i helt hvitt. Må bestemme meg for om den skal være sjampagne farget eller hvit før de bestiller den i riktig størrelse. Trur nok det blir hvitt,siden jeg egentlig alltid har drømt litt om det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, her har jeg gått glipp av mye i det siste. Førs og fremst: for en fantastisk kjole, helt enig med de andre her inne. Den satt som et skudd for å si det på en litt mindre søt måte, men det må til :fnise:

Du har masse fine ideer. Det med den blomsterpynten på glassene var jo veldig bra. Det ble så dekorativt. Det er kanskje sånn at ting faller litt på plass når man finner kjolen, jeg håper på det :)

Jeg fikk et tips av en veninne som gjelder hilsen fra gjester. Noen fotografer gjør det sånn at de skriver ut et prøvebilde som brudeparet får med seg når de drar. Dette kan alle gjestene signere på som blir et minne fra dagen også får de se hvordan et av bildene ble. Vet ikke noen fotografer her gjør det, har ikke hørt om det. Men skal legge det inn i listen over: "kule ting som kan bli aktuelt", begynner å bli en del der nå..

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, her har jeg gått glipp av mye i det siste. Førs og fremst: for en fantastisk kjole, helt enig med de andre her inne. Den satt som et skudd for å si det på en litt mindre søt måte, men det må til :fnise:

Du har masse fine ideer. Det med den blomsterpynten på glassene var jo veldig bra. Det ble så dekorativt. Det er kanskje sånn at ting faller litt på plass når man finner kjolen, jeg håper på det :)

Jeg fikk et tips av en veninne som gjelder hilsen fra gjester. Noen fotografer gjør det sånn at de skriver ut et prøvebilde som brudeparet får med seg når de drar. Dette kan alle gjestene signere på som blir et minne fra dagen også får de se hvordan et av bildene ble. Vet ikke noen fotografer her gjør det, har ikke hørt om det. Men skal legge det inn i listen over: "kule ting som kan bli aktuelt", begynner å bli en del der nå..

[/quot

Det var jo også en smart ide,godt jeg har litt tid til å tenke og planlegge :tommelopp: Jeg følte at ting falt veldig på plass med en gang jeg fant kjolen,ble lettere å se for seg hva slags stil jeg skulle ha osv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det vel på tide å skrive litt her igjen... Har i grunn planlagt det meste og har lister med alt fra strømpebukser til lokalet. Så og si alt,med andre ord :fnise: . Så hadde sambo og jeg en samtale her i går,ang. å ha bryllup 08.08.08 (vi haddde nemlig bestemt oss for å ha 2008 bryllup istedet for 2009). Han begynte å bli litt redd for at enkelte i familien hans ikke ville ha mulighet til å komme,så da skulle vi tenke ut ny dato. Så forteller han meg at han har planlagt en STOOR gave til meg på selve Dagen,MEN at han ikke rekker å bli ferdig med det til neste år. Tok visst tid og kosta litt,så nå vil han gå tilbake til å ha 2009 bryllup allikevel..Er selvfølgelig kjempe hyggelig at han har tenkt ut noe spesielt til meg(og han gleda seg så veldig til å gi det til meg),pluss at vi da får tid til å spare opp til bryllupsreisen dit jeg egentlig hadde ønske å dra (Bora Bora). Allikevel... jeg ble bare litt lei meg. Ble jo så glad for at vi skulle ha bryllup neste år istedet for å skulle vente heeelt til 2009. Alle sier det går veldig fort,men når man er forberedt på en annen dato... Mulig jeg er litt teit altså,og jeg har også skole frem til neste jul,så det er nok en stoor fordel å få blitt ferdig med den før "bryllups-styret". Uff,føler meg nesten slem som er skuffa,når han har planlagt en kjempe stor ting til meg som han ønsker å gi meg på akkurat bryllupsdagen :sjenert: Det er vel kanskje det at jeg har nesten alt klart,så jeg føler ikke jeg trenger mer planlegging,i'm ready for action :fnise: . Men uansett så blir det vel bra vel. Skal uansett tilbake til brudesalongen i slutten av denne måneden for å finne ut om jeg skal ha den i ivory eller sjampagne farget. Den kjolen skal jeg ha uansett!!! :rødme: Og så fort vi har bestemt oss for ny dato,så skal vi bestille kirke og lokalet,selv om det er litt tidlig. Da blir det nok ikke så galt å vente litt uansett. Men det var godt å få ut litt tanker nå gitt :) Tenkte jeg snart skal legge inn listene og bildene jeg har fra diverse ting til bryllupet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...