Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt å høre du er i bedre form. Greiere å være trøtt enn å være kvalm...

Skjønner godt at det er litt irriterende å vente sånn på oppkjøring... Var ikke så lenge å vente når jeg tok lappen. Men siden jeg bodde ganske avsides var enhver ekstra ventedag ganske irriterende...

Håper det går bra med teorien da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber stort sett noen timer hver dag hjemmefra :)

Intensivkurs høres genialt ut. Jeg vurderte det, men fant ut at jeg ikke orket å reise bort for så lenge for bare å kjøre bil. Måtte jo brukt av ferien i såfall.

Næmmen, har du blitt moderator du nå? :) Da må jeg smiske ekstra med deg :ler:

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod på teorien i dag, og har fått oppkjøring 11. desember kl 08:05.

Banken sa at vi trolig kan låne 2,2mill hvis vi kjøper halvparten av tomannsboligen vi skal se på på søndag...

I morgen kommer en venninne fra VGS på besøk og vi skal kose oss med Taco.

På lørdag kommer foreldrene mine på besøk fra Vestlandet :)

11. oktober skal vi på ultralyd.

Mye å se frem mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bestått teori :blomst:

Spennende med sted å bo da. Har dere kommet noe lenger når det gjelder å selge leiligheten?

Høres ut som dere har mye å se fram til ja. Spennende med UL :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :klem:

Snakket med en veldig hyggelig dame hos Notar nå. Megleren som har vært på befaring hos oss er på ferie til 8. oktober, så vi skal få signert noen papirer sammen med en annen megler nå på mandag, så får vi se hvilken av dem vi bruker. De er uansett under Notar begge to.

Gleder meg til å få satt i gang prosessen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har banken ringt meg. Og bankdamen hadde visst plutselig blitt veldig usikker nå da. Fordi hun mente vi måtte selge leiligheten vår før vi så på ny. Så i morgen må jeg ringe til Notar igjen og forhøre meg om hvor lang tid de tror det tar å få solgt leiligheten.

Har i tillegg sjekke ca hvor mye vi kan få for utleie-leiligheten, og det virker som vi kan få et sted mellom 5000 og 7000kr. Sjekket utleieobjekter på Vestby på finn.no, og der lå det hybler og leiligheter til ca den utleieprisen. Det var på Son da, mens vi ser på Pepperstad.. så jeg vet ikke om det er stor forskjell. Men jeg vil tro at Pepperstad skal være like attraktivt med tanke på at det virker som et veldig populært boligområde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bestått teoriprøve!

Håper dere får kjøpt dere hus da :)

Takk :) Ja, vi får nok kjøpt oss noe til slutt i hvert fall. Men gjerne ikke så fort som vi håper på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at bankdamen var usikker. Men skjønner henne jo godt. Har jo hørt at det kan være vanskeligere å få solgt nå...

Håper det ordner seg greit for dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo noe i det hun sier. Men jeg synes det er veldig rart at hun plutselig kom på dette nå, etter å ha snakket med ene kollegaen sin.

Mannen min har hatt en del kontakt med kollegaene hennes tidligere i forbindelse med kjøp av hus. Og de er ikke akkurat på godfot med hverandre lenger. Mannen var og så på et hus han ville kjøpe (før han traff meg) og var i banken og spurte etter lån. Så sier han bankmannen at han mente det var altfor dyrt og stort for han. Mannen min ble litt provosert, for han hadde sett at bankmannen stod oppført på listen over interessenter på huset. Så han spurte rett ut: "Åh, så det er ikke fordi du er interessert i huset selv altså?". Og etter det har de visst ikke akkurat hatt noe godt forhold. Bankmannen har bare vært vanskelig og vrang..

Og det var etter at bankdamen hadde snakket med han, at hun plutselig hadde blitt så usikker da. For han hadde sagt at det lå sååå mange like leilighete (som våres) ute for salg. Noe som bare er bullshit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så irriterende :sur:

Synes jo han skal holde seg for god til å stikke kjepper i hjulene deres...

Nesten så jeg ville vurdert å skifte bank... :sjenert:

Jeg har hatt veldig koselige og hjelpsomme rådgivere hele veien. Det er viktig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...