Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Er på ferie, men har pc med for å vise bilder og so er det litt usikra trådløse nettverk her :lur:

Kose deg i bryllup, håper det blir kjekt!!

Sitter Mr. Big på en annen PC og nerder da, eller? Hehe. Kom deg ut i regnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hvis man tenker etter så er det jo minst like stor sjanse for å få toxo via frukt/grønnsaker som ikke er skikkelig vasket enn via f.eks spekemat. Man kan jo ikke spise noen andre steder enn hjemme hvis man skal unngå alt..

Jeg har spist kjøtt som ikke var helt gjennomstekt. Når det er litt rosa inni, så sender jeg ikke biffen tilbake til kjøkkenet.. Og så glemte jeg meg og spiste roastbeef en gang vi bestitlte roomservice.. Og i bryllupet vårt var jeg jo i teorien gravid.. og der var kjøttet medium stekt (men akk så godt..), og det spiste jeg jo med glede. Jeg visste ikke at jeg var gravid da.

I dag har jeg skeiet ut og spist spekeskinke. Det får bære eller briste.

Tror ikke det er så farlig, nei. Fastlegen min sa at det eneste jeg måtte unngå var rått kjøtt (som tartar osv. ikke at jeg noen gang har hatt lyst på det) og muggost. Liker ingen av delene så den var grei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når jeg tenker på biff så vil jo det utvendige være stekt, det skal vel ikke være bakterier inni biffen vel?

Hvis det er toxoplasma jo, for det er i selve kjøttet, ikke på overflaten. Slik jeg har forstått det i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, pokker også! :kjefte: Jeg synes IKKE biff er godt om det er ihjelstekt.. Men på tirsdag skal jeg til legen for å teste meg for toxoplasmose. Siden jeg har katter tenkte jeg at det var lurt selv om sjansen er minimal for at de smitter meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her, her, her i Oslo stråler :sol: og so blåser det litt!

Ja.. Og jeg ligger inne å sløver.. Har ikke en gang tenkt på det fine være ute før jeg leste dette. :fnise:

Men det øste ned tidligere i dag! :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å ønske deg god helg :) ...og for å få innlegg nr. 500 ;)

:fnise: Gratulerer emd innlegg nr 500, og ha en riktig god helg du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Gått greit med deg i helga? Kjekt i bryllup??

:klem:

Det var i grunn litt kjedelig i bryllup. Jeg ble veldig fort trøtt og satt og kjempet med meg selv i flere timer før vi dro hjem litt før kl 01.

Ellers så begynner det å bli ganske så offisielt at jeg er gravid nå. Fått flere gratulasjoner i helgen. Magen begynner å synes, så det var vel ganske synlig i kjolen jeg hadde på meg i bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit nok, selv om jeg på en måte synes det er litt rart. For jeg er liksom litt privat av meg på det området, særlig med folk jeg ikke kjenner så godt.

Formen har vært bedre i dag. Jeg lurer på å kanskje prøve å dra på jobb i morgen. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at formen er bedre.

Skjønner at det er litt rart når "alle" begynner å spørre. Men blir jo litt mer virkelig også...

Håper det går greit å dra på jobb i morra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at formen er bedre.

Skjønner at det er litt rart når "alle" begynner å spørre. Men blir jo litt mer virkelig også...

Håper det går greit å dra på jobb i morra :klem:

Kom meg ikke på jobb :fnise: Men har store planer om å kanskje reise i morgen.

Mannen skulle få gå et par timer tidligere, så da blir ikke dagen så lang. Vi får besøk av megler fra Garanti Eiendom som skal se på leiligheten vår.

Garanti mente at de kunne prøve å få 550 000kr for den (i innskudd, har egen fellesgjeld i tillegg), mens Notar sier 450 000kr. Jeg er liksom litt skeptisk til Notar, tenker at de ikke tør å sette prisen høyere fordi de har salgsgaranti (hvis man ikke får solgt, så betaler man ingenting).. Men jeg tror de er veldig flinke sånn ellers. Garanti lager veldig dårlige prospekter.. men de fikk solgt en av de andre leilighetene i blokken veldig fort da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Håper alt står bra til med deg og at formen er bra :klem:

Hei på deg :klem:

Lenge siden sist.

Alt står bra til med meg og lille spire. Magen vokser :) Litt kvalm og trøtt og småantydninger til bekkeløsning, men helt klart mye bedre nå enn jeg har vært. Har lange gode perioder hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...