Gå til innhold

Miss Ariels lille hjørne

Midna

Anbefalte innlegg

Gjest marihan

Du har litt av noen planer om dagen.. Og snart kommer jeg til å få masse å gjøre, for vi har fått oss leilighet :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste nettop i dagboken din at dere hadde fått leilighet, Marihan! Da har dere en utrolig spennendes tid i møte!

Jeg må innømme at jeg har laget litt mange vaskeplaner i dag, men jeg må bare gjøre det. Så nå er det på med koseboksa og det nye albumet til Gavin Degraw og sette i gang! Blir ikke middag før i kveld siden samboer trener. Men da blir det pasta carbonara med salat til.

Jeg fikk litt trim i dag også. Gikk hjem fra toget med verdens tyngste veske. Tok en halvtime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha samme middagen i dag ;) Om en time blir det tur til plantasjen, og handle blomster i vilden sky + at vi skal plante ut diverse frø som vi har for-plantet inne :smile:

Ha en flott dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager du sausen selv, Lille Ballerina? Jeg bruker posesaus også tar jeg oppi skinke og eventuelt bacon. Men kunne godt tenke meg å være flink å lage selv... Misunner deg litt plantasjenturen. Jeg trenger det snart jeg også! Må bare bli litt mer ferdig inne føst. :P

Nå har jeg faktisk vært litt flink omjeg får si det selv. Det værste er liksom å komme i gang.

- Sitte på skolen og skrive litt på analysen til bachelor Fikk vel skrevet rundt 700 ord.

- Vaske trappa opp til 2. etasje (nå MÅ jeg gjøre det)

- Støvsuge og vaske kjøkkengulv

- Støvsuge gang

- Vaske gulvet i gangen.

- Støvsuge stue

- Støvsuge og vaske soveromsgulv.

- Rengjøre filteret på støvsugeren.

- Gå tur med kaninen.

- Måke kaninbur

- Brette rent tøy og legge på plass.

- Re opp sengen.

- Vaske badet

- Sette på vaskemaskin nr 1

- Håndvaske noen mopper

- Henge opp tøy fra vaskemaskin nr 1.

- Sette på vaskemakin nr 2.

- Henge opp vaskemaskin nr 2.

Endret av Miss Ariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skikkelig trøtt og sulten av all vaskingen og ryddingen jeg!

Nå skal jeg snart gå i gang med middag. Gleder meg til å spise jeg nå. :P Men det jeg gleder meg enda mer til er til at siste lost episode denne sesongen blir lagt ut på nett i natt! Nesten så jeg må stå opp i 4 tiden å laste ned og titte! Er helt sikker å at det kommer til å skje noe helt sykt. Også blir jeg sikkert deperimert fordi jeg må vente nesten et år til neste gang. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte faktisk nesten alt på lista. Nå står bare soverommet og stua igjen. Samboer rydet litt pappa der i stad da. Så i morgen må jeg støvsuge og rydde opp resten av oppussingstinga og så kan vi begynne å skru sammen møbler!

Har litt lyst til å skrive liste for i morgen nå, men tror jeg heller skal få meg en god natts søvn. I morgen drar jeg i stallen i ti tiden for å ri Idé for andre gang. Gleder meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

skal si du har vært effektiv i dag! :hakeslepp:

så deilig det må føles. godt å se at fler er som meg og må lage lister over dagenes gjøremål.. det er noe av det beste jeg vet å gjøre :ler:

skulle bare titte innom og si hei, ligger på sofaen og er helt knekt etter en hard kveld på jobb.. :Gjesp:

ha en god natt :sove:

ciao :tre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekehusmor: Må si jeg var ltit stolt av meg selv i år ja. hehe. Er ikke hver dag jeg er så effektiv for å si det sånn... ;) Lister er en fin ting! Jeg er sikker på at jeg gør må mer når jeg har en liste å krysse av på. :)

Marihan: Jeg skal jobbe i helgen desverre. Utenom det blir det rydding og ordning i huset og en tur i stallen. Du skal lese statistikk hele helgen, eller?

I dag stod jeg opp halv ti. Sovnet halv ett, så fikk altfor mye søvn egentlig. Dro i stallen i ti tiden og kom nettop hjem. Andre gangen jeg red Idé i dag, og det gikk bra. Vi red på tur og tok en liten dresurøkt på banen. Tok det ganske pent siden hun er under opptrening og syntes det var kjempetungt å jobbe. Men det er egentlig gøy å ha en hest å trene opp, blir liksom et lite prosjekt. :)

Planer for resten av dagen:

- Støvsuge og rydde stue.

- Sette inn sofa, stuebord og tv-bord.

- Gå tur med kanina.

- Klippe gress.

- Støvsuge soverom

- Spise god biffmiddag med samboer og kose meg forran tvn ;)

Nå kom jeg på at Lost ble lagt ut i natt! Hadde helt glemt det! Da må jeg først lage meg te og litt lunsj og se på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Marihan: Jeg skal jobbe i helgen desverre. Utenom det blir det rydding og ordning i huset og en tur i stallen. Du skal lese statistikk hele helgen, eller?

Ja, det blir en del lesing på meg. Men merker at jeg har veldig lyst til å gjøre andre ting.. sånn pakke og flytteting. Har gått igjennom mange skuffer i dag og fått kastet en del ting.

Jobbhelg er kjipt, men det blit jo penger av det.. og penger liker vi! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena

Hei søta.

Nå nærmer det seg Oslo-turen! Håper vi kan ta en kaffe sammen en av dagene, det hadde vært kjempekoselig.

Virker som om du er flink student om dagen. Føler faktisk at jeg har havnet i samme spor selv, for en gangs skyld.

Håper du får en flott helg. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi spist edens herligste biffmåltid! Nå har vi fått på plass sofaen og stuebordet og det er så fint! Vi var å kjøpte et teppe i stad, men det passet ikke i det hele tatt, men vi har deponert på det så vi skal bytte det i morgen til et lysere.

Marihan: Hvilken dag flytter dere inn i leiligheten? Skjønner at du gleder deg

Serena: Så bra at det går bra med skolearbeidet! Ingenting er bedre enn det. :) Jeg føler egentlig at det ikke går så bra med mitt men. Føler at oppgaven går litt dårlig, men det må gå bra liksom. =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marihan

Jeg er ikke helt sikker enda, vi har ikke fått avklart helt med selgeren. Men jeg håper vi får den på fredag, altså en uke fra i dag :) Det virket på megelern som om han var halvveis flyttet ut allerede, så regner med det skal gå greit med fredag :) Er ikke lenge til jo!! :hoppe:

Herlig å få på plass sofa og stuebord. Blir det noe mer bilder da eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så herlig da!! Du må ta bilder du også! ;)

Jeg skal prøve å ta bilder i morgen kveld jeg! Begynner å se bra ut nå, selvom det magler lister nede og vi ikke har gardiner eller noe bilder enda. :P Men det kommer!

Hatt en koselig og avslappendes kveld. Nå tenkte jeg å legge meg straks så jeg er klar til jobb klokken ni i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest marihan

:vinke:

Fortsatt på jobb?

Ja, jeg skal ta bilder etterhvert. Må kanskje lage meg en sånn blogg som du har.. Får herme litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å "herme"! ;) Jeg gleder meg! Sluttet foresten 6 i kveld. Så ikke så ille. :)

Nå er jeg litt bekymret. Søsteren min skulle få besøk av tremeningen vår i dag også kom han aldri. Også når hun ringer han kommer hun bare til mobilsvar. Og det gjør hun til alle andre i familien hans også, og det er ingen som tar hjemtelefonen. Merkelig. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde heldigvis ikke skjedd noe farlig, så det var bra! Men syntes litt synd på søster som hadde lagd mat og greier og ble sittenes alene hele lørdagskvelden. ;)

Nå er jeg ferdig på jobb og er klar til å dra i stallen. Samboer er flink og maler lister til stua. :hjerte:

Nå gleder jeg meg til å komme meg i stallen å trene hesten mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...